Top Social

.

LIFESTYLE & INTERIOR BLOG

wtorek, 20 maja 2014

SOME PICS FROM IG | kilka zdjęć z instagramu

Dzień dobry!
Dziś już zwyczajny dzień pracy,  po sobotnim wyjeździe pozostał bagaż przemyśleń i pozytywnych przeżyć. Mam nadzieję, że to dopiero początek mojej drogi,  podobnie jak wielu innych wspaniałych ludzi, którzy prezentowali polską szkołę dizajnu.
Życzę Wam tego z całego serca!




A nam wszystkim życzę, żebyśmy obok rodzimych marek nie przechodzili obojętnie i wspierli ich rozwój, bo to naprawdę rozsądne i ważne, warto.

***

A moja skromna marka jechała na targi tak:


Ponieważ byłam zajęta całą organizacją nie mam za wiele zdjęć,  które zobrazowałyby Wam całe wydarzenie. Ale zapraszam na obszerną fotorelacjię u Ani, która dzielnie wspierała mnie przez 12 godzin ;) Serdecznie zapraszam > TU

***

A ja oczywiście przepakowuję i już dzielnie walczę również w warsztacie, żeby w tym tygodniu powysyłać zaległe zamówienia. 
Mój klient = cierpliwy klient, hehe :D


Miłego dnia!
Słońce wreszcie w pełni, pięknie jest.... ;)


aga

26 komentarzy on "SOME PICS FROM IG | kilka zdjęć z instagramu"
  1. Aguś piękne to pierwsze zdjęcie! jaaaaaaaaaaaa jaką Ty masz ładna białą półkę! wygląda bosko <3 nie widziałam jej wcześniej u Ciebie.
    love You - miłego popołudnia i dużo dużo słonka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) To moja odnowiona półeczka w sypialni :) Może puszczę na insta jaka była paskudna wcześniej hehehhe :P

      Usuń
  2. żałuję, że mnie tam nie było

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może następnym razem??/ Na pewno będzie jeszcze okazja! Uściskuję ciepło****

      Usuń
  3. Szkoda że nie trafiłam tam:( nastepnym razem i pewnie przyjadę do domu z jakąś pamiątką od Ciebie hihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby :P hehe
      Ale z pamiątką czy bez - takie spotkania są niezwykle inspirujące, wreszcie można porozmawiać bez skrępowania o wnętrzarskich poczynaniach, porażkach i sukcesach, o modach i humorach :P Wszystkie Dziewczyny, które tam zawitały, były fantastyczne! Więc Kochana - do zobaczenia i poznania się następnym razem ;)

      Usuń
  4. Widziała już wcześniej fotorelację. Miałaś cudne stoisko. A jeśli chodzi o spotkania live są wspaniałe. Nie ma to jak swobodnie porozmawiać, bez archiwum na blogu ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak i niezwykle inspirujące! Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  5. Wspierajmy polskie wzornictwo i polskich twórców - love it!!

    OdpowiedzUsuń
  6. biała półeczka genialna,idealna do eksponowania cudeniek które tworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Odmalowana i wreszcie znalazła swoje miejsce w sypialni :)

      Usuń
  7. O jakie fantastyczne zdjęcie z półką :) Rewelacyjnie zgrywa się z Twoimi szkiełkami. Pozdrawiam ciepło i dziękuję :) Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  8. I mnie tam nie bylo...szkoda ;(
    Poprosze o zblizenie 1 zdjecia ;))) ja tam szklane diamenty jakies widze ???

    OdpowiedzUsuń
  9. życze dalszych sukcesów :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudnie jak zwykle! Wspierajmy polskich twórców! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Oglądam i się zachwycam, relacja u Ani super, ale z Ciebie perfekcjonistka, nawet takie firmowe torby przygotowałaś. Twoja marka to już klasa z najwyższej półki. Gratuluję Aguś i mnóstwa sukcesów życzę!

    OdpowiedzUsuń
  12. Agula! Debeściaro Ty jedna!!! Stoisko miałaś cudne, najlepsze of course ;) A Twoje paper bagi, miodzio, szłam sobie do auta słuchaj, lansik ludzie się obracali, co to za designerska torba ;) pomysł świetny, podobało mi się wsio, wsio! Wizytówki, torby, stosiko no i Twoje cuda!!! Kobieto masz moje poparcie, przedzieraj się łokciami, bo masz taki potencjał, że szkoda gadać!!! Ależ się cieszę, że się W KOŃCU z Wami zobaczyłam!!! Buźki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Pieknie! Oj jak ja żałuję, ze nie moglam byc... ale wszystko przede mna! zaraz jakies targi tego typu obczaje we Francji i przybywaj z Twoimi cudami!!! Jak bede nastepnym razem w Polsce na pewno cos zamowie:) Tyle razy ogladalam zdjecia u Ani, ze maz pyta czy mi ich nie wydrukowac ;) Pozdrawiam goroco!

    OdpowiedzUsuń
  14. szkoda że mnie nie było i nie mogłam na żywo tego wszystkiego podziwiać:)))))))))) brawo Kochana buziak

    OdpowiedzUsuń
  15. U nas też pięknie..już kolejny dzień,aż się chce!
    buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  16. śledziłam na instagramie :) ależ było ci fajnie, oby więcej takich imprez i wspierania polskiego designu :)
    śliczne stoisko

    OdpowiedzUsuń
  17. super !!!! jestem pod ogromnym wrażeniem :)))))

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow! Wielkie gratulację, bo z tego co czytam u Ciebie i Ani to odniosłaś w Krakowie duży sukces! Pomyślności we Warszawie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. :)))
Thank you for your comment. :)))
Merci pour me laisser un commentaire:)))

Custom Post Signature

Custom Post  Signature