Top Social

.

LIFESTYLE & INTERIOR BLOG

sobota, 31 maja 2014

AGNETHA.HOME MAGAZINE may | podsumowanie miesiąca

Witam Was wczesnym sobotnim rankiem!
Tradycyjnie już na koniec miesiąca, mam oczywiście małe resume w formie magazynu, w którym znajdziecie wiele zdjęć z tego miesiąca oraz łatwy i szybki dostęp do interesujących Was artykułów na moim blogu.
Przyznaję, że po raz kolejny miesięcznik jest zdominowany przez moją pracę i sklep, ale ten miesiąc rzeczywiście był dla mnie bardzo pracowity, więc ten numer magazynu pokazuje jak autentycznie wyglądały moje ostatnie dni [hehe, zabrzmiało jakoś tak grobowo :P]. Dwa wyjazdy, zamówienia, a wszystko w niezbyt sprzyjających okolicznościach życiowych. Tak to już bywa. Samo życie.


via mój instagram

Ale znajdziecie też sporo zdjęć bliżej życia prywatnego, zwłaszcza instagramowych, z ujęciami z balkonu, sypialni, ogrodu, czy też z pokoju syna, który nieco odświeżyłam.  Jeśli macie jakieś pytania odnośnie zdjęć, przedmiotów, czy miejsc, jakie na nich widzicie - śmiało piszcie w komentarzach.
Zapraszam Was do lektury :)


View my Flipboard Magazine.



Miłego weekendu!
H a v e - a - g r e a t - w e e k e n d - !
aga







6 komentarzy on "AGNETHA.HOME MAGAZINE may | podsumowanie miesiąca"
  1. Już zaglądam. Kawa na stoliku idę pobuszować. Aga gratuluje Ci wytrwałości. Wiem ile czasu kosztuje stworzenie magazynu czy posta. Doceniam to co robisz dla oglądających. Brawo! Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hello, can you please informe how can I get a glass box from your shop?
    Rosa from Lisbon

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rosa, you can order any product in my shop : agnethahome.pl
      :) Hugs***

      Usuń
  3. perfect !!!
    miłego dnia, kochana :***

    OdpowiedzUsuń
  4. no w końcu udało mi się go otworzyć! no bajer Słonko! Chylę czoła! ;**

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. :)))
Thank you for your comment. :)))
Merci pour me laisser un commentaire:)))

Custom Post Signature

Custom Post  Signature