Top Social

.

LIFESTYLE & INTERIOR BLOG

czwartek, 15 maja 2014

GLASSBOX

Dzień dobry!

Na pasku bocznym u góry wisi sobie logo Targów Papier Kamień Nożyce w Krakowie,
w których będę w sobotę uczestniczyć.
To moje pierwsze tego typu wydarzenie.
Mam w związku z tym duże zamieszanie, bo wszystko stoi na głowie, całe te przygotowania i codzienność, która płata figle, a na dodatek rośnie lista zaległych zamówień (Kochani od przyszłego tygodnia będę już powolutku wysyłać Wasze zamówienia złożone w sklepie).



Dzisiaj już powoli zawieszam metki, jutro pakowanie i .... farbowanie odrostów, hehe :P

Zapraszam na Targi wszystkich, którzy będą w okolicy!
I trzymajcie kciuki za dobrą aurę, tą pogodową i sprzedażową :)))


Takie widokóweczki będą dołączane do zakupów ;)


Miłego popołudnia!
Jeszcze wpadnę przed wyjazdem ;)
aga
25 komentarzy on "GLASSBOX"
  1. niecierpliwie czekam na targi i na pewno zgłoszę się do Ciebie po jedno z tych wspaniałości którymi tak kusisz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Postaram się z Wami spotkać Agnieszko! I za pogodę też trzymam kciuki. Teraz w Krakowie leje ciurkiem:(
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja mam nadzieje na mile spotkanie :-) Do zobaczenia !

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja mam nadzieje na mile spotkanie :-) Do zobaczenia !

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty to masz energii !! Trzymam kciuki za powodzenie i pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. chciałm bardzo.. ale niestety nie dam rady....
    trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  7. kurcze szkoda, że nie za tydzień bo będę prawdopodobnie w Krakowie na kursie... ehhhhh. Metki przecudne no a te widokówki mmmm...marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne te szklane kubiki! I zdjęcie cudne! Udanego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aga w sobotę ma się wypogodzić, więc powinno być ok i:) Do zobaczenia!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jestem od jutra w Krakowie więc sie wybiorę. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. widokóweczki bardzo przyjemne dla oka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. powodzenia na targach i w malowaniu odrostów :)))))))))

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny kolor tych pudełeczek, tomta limitowana seria? Super są! Trzymam kciuki za powodzenie na targach i nie tylko.

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam, wybieram się na targi i z przyjemnością zajrzę na Wasze stoisko :)
    Pozdrawiam-D.

    OdpowiedzUsuń
  15. Aga powodzenia sliczności tworzysz a słoiczki które widac na fotografii mam podobne tylu letnie ze nawet nie pamięta ilu przynajmniej 35 ;)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  16. Powodzenia z serca życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Powodzenia na targach życzę. Na pewno wszystko się uda. Bardzo żałuję, że mnie na nich nie będzie, bo bardzo bym chciała zobaczyć Twoje prace na żywo, ale cóż... rodzinne sprawy i takie tam wzięły górę nad sobotnimi planami. Może innym razem się uda.
    Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  18. fantastycznie :)
    życzę powodzenia na targach, czuję, że nie opędzisz się od odwiedzających Twoje stoisko :))))
    piękne pocztówki,
    a w Warszawie też będziesz?

    pozdrawiam,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  19. Powodzenia z całego serduszka życzę :*:*:

    OdpowiedzUsuń
  20. Trzymam kciuki - bedzie pieknie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mocno trzymam kciuki za aurę pogodową, bo ta sprzedażowa będzie na pewno!! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Powodzenia! Żałuję,że nie mogę być...

    OdpowiedzUsuń
  23. z WIELKĄ radością obserwuje twoje poczynania. Rozwijasz się Moja Droga, 3mam kciuki za dalsze pomysły byś sprawnie wprowadzała je w życie. Aguś, GRATULUJE!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. :)))
Thank you for your comment. :)))
Merci pour me laisser un commentaire:)))

Custom Post Signature

Custom Post  Signature