Top Social

.

LIFESTYLE & INTERIOR BLOG

niedziela, 18 maja 2014

KRAKOV

Dobry wieczór!
Krótko, ze stwierdzeniem, że żyję i że mam się dobrze, że targi w Krakowie to było dla mnie duże wyzwanie, i mimo, że impreza niewielka, to dla mnie udział w nich to wielki, wielki sukces. 
Wszyscy ludzie, których tam spotkałam przypomnieli mi o tym, co w mojej pracy najważniejsze, czyli właśnie oni oraz unaocznili, że jest szansa na to, żeby gdzieś znów się pojawić za jakiś czas. Umotywowali mnie do dalszej pracy, za co bardzo dziękuję!!!

Więcej napiszę, jak wrócę do domu, bo na razie ciągle jeszcze kluczę z pełnym bagażnikiem i moimi chłopakami, starając się złapać oddech, przed czekającymi mnie nowymi wyzwaniami.
Więc może jutro, albo we wtorek pokażę więcej zdjęć stoiska i ludzi oraz napiszę parę słów o samych targach. 



Zdjęcie autorstwa Anity - anitasienudzi - której serdecznie za nie dziękuję, fajnie zobaczyć się z boku ;)


Póki co zapraszam na relacje, które pojawiły się już u Ani - Scraperki oraz Kasi z LatteHouse :)
Przepraszam, jeśli linki nie działają, mam słaby internet i strony wgrywają się godzinami....więc coś może nie działać jak powinno..
Ale....czy po materiale Ani mam coś jeszcze do dodania??? Ta Kobieta jest omnipresente!!!!
Wszechobecna i niezniszczalna, nie wiem jakim cudem udało jej się zrobić taki rekonesans, skoro ja miałam wrażenie, że stoi przy mnie murem i cały czas mnie wspiera, hehe :P


Zatem miłego wieczoru!
Do szybkiego przeczytania!!!

aga
71 komentarzy on "KRAKOV"
  1. Twoje stoisko bylo niesamowite, podziwialam u Ani na blogu ;)))
    Usciski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Magdo, tym bardziej, że na zastanym stanowisku straszył wielki kaloryfer. Ale jakoś udalo się wszystko zamaskować :P

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie! To było bardzo kształcące doświadczenie ;)

      Usuń
  3. Miło było Cię poznać Aga:-)
    Pozdrowionka
    P.S. Lampion cudny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I wzajemnie! Teraz mam Twoją twarz przed oczami, a nie wyłącznie pseudonim blogowy ;)

      Usuń
  4. to siła imienia Aga ..mam siostrę Ankę :))))))))) fajnie było na Was popatrzeć :) no a TY do przodu ,do przodu z tymi szkiełkami :))))buziole

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, pewnie coś w tym jest, zwłaszcza, że Agi to też niezłe ziółka ;) :P

      Usuń
  5. haha jesteś wielka Aga i kocham Ciebie moja babeczko! ;) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za pomoc! czas zleciał błyskawicznie. Szkoda tylko, że tak szybko musiałyśmy się żegnać ;/

      Usuń
  6. widziałam u Ani.. super działałyscie. I Zycze ci wiekszych sukcesów na jeszcze wiekszych imprezach! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Dużo uzdolnionych i kreatywnych ludzi się prezentowało, a "publika" była równie wspaniała ;))) Czyli tak, było świetnie ;)))

      Usuń
  8. Świetne stoisko, tak wszystko ustawione, że nic tylko brać i brać i brać, kupować! Zazdroszczę tym co byli. Ale Twój profesjonalizm dosłownie powala, przywieszki, torby, pocztówki, wizytówki... Zadbałaś o każdy, najmniejszy detal. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki serdeczne. Nie wyobrazałam sobie, żeby tych detali zabrakło :))))

      Usuń
  9. Cudownie Aga, to na pewno dodaje super powera:))) pelna profeska-calusy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kisss wiesz za co :* :*
    Uściski dla dziewczyn za zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aguś było przemiło Cię poznać "na żywo" ;-) Twoje cudeńka to dzieła sztuki i szacun Kobitko za to!!! Stoisko było oczywiście the best!!! Buźki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciebie również! Dziękuję, ze przyjechałaś i mogłyśmy się poznać ;))))

      Usuń
  12. to co robisz jest mistrzostwem świata, przepieknie Pani Czarodziejko! podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Aga mam nadzieję, że jeszcze się zobaczymy. Jesteś wspaniałą i zdolną osobą. Uściski!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Ja też mam taką nadzieję! Było bardzo miło!!!!

      Usuń
  14. Jestem wciąż pod wrażeniem przedmiotów które wytwarzasz i mam nadzieję, że w końcu dotrę na jakieś targi z Twoim udziałem.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłoby wspaniale :) Ja mam nadzieję, ze jeszcze na targi się wybiorę :)

      Usuń
  15. Gratuluję.Tworzysz bardzo ciekaw prace.

    OdpowiedzUsuń
  16. Agnieszko, gratulacje i życzę dalszych sukcesów. Moje (Twoje) pudełka i lampion cudnie się prezentują, bardzo się cieszę, że udało mi się je kupić :) Z pewnością kolekcja się powiększy :)))
    Pozdrawiam serdecznie - Dominika.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo się cieszę!!!! To najwspanialsze co mogło mnie spotkać, to, że moja praca sprawia przyjemność nie tylko mi, ale również takim cudownym ludizom jak Ty!!! Dzięki****

      Usuń
  17. Aga dodało mi skrzydeł nasze spotkanie! Nie wolno się poddawać trzeba wierzyć w siebie i będzie dobrze! Twój lampion jest cudny! Wędruje ze mną po całym domu bo nie mogę się na niego napatrzeć :D Tak bardzo mi się podoba! Było mi bardzo miło was poznać. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również!!! Jesteś fantastyczną personą!!! Obyśmy się szybko gdzieś znów spotkały ;)

      Usuń
  18. Widziałam na własne oczy i stwierdzam, że znowu wykazałaś się największą z obecnych tam kreatywnością. Doskonale przygotowane stoisko i opakowania. Nie piszę o twoich wytworach bo to się samo przez się rozumie.Kolejka stała non stop! I nic dziwnego :) Brawo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ej tam, ej tam.... wszyscy świetnie się prezentowali. Ten nasz polski dezajn jest świetny. Fakt, że czesto ceny są duże, ale warto nas promować, bo w koncu to dla nas wszystkich same plusy! Dziękuję Lill, że byłaś :) Mam nadzieję, że do szybkiego zobaczenia!!! :))))

      Usuń
  19. Piękne miałaś stoisko, gdybym miała furę pieniążków to bym wszystko wzięła :) takie cuda tworzysz :)))))
    Pozdrawiam,
    Nev

    OdpowiedzUsuń
  20. Podizwiam za mobilność i wytrwałośc w tym co robisz. Tym razem nas nie było ale może w Rydzynie...
    Pozdrawiam serdecznie
    Red

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie! Jak miło, że zaglądasz ;)
      Też liczę na kolejne spotkanie z Wami. W tym roku w Rydzynie mnie nie będzie, ale może gdzieś nasze ścieżki się skrzyżują ;)

      Usuń
  21. O szczęśliwcy co Twoje cudeńka na żywo mogli pooglądać. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zupełnie inna perspektywa. Zdjęcia nie sa w stanie oddać prawidłowo skali, a tak była możliwość zobaczenia przedmiotów obok siebie i porównania ich. To z całą pewnością pomaga przy ewentualnych zakupach ;)))))
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  22. Z relacji dziewczyn wynika, że zostałaś królową targów, a pod wieczór na stoisku nic nie zostało :). Czekam na pełną relację!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, dobre :) Biorę to jako żart :P
      Moja relacja skromna, bo stałam na straży cały czas :P Poza tym tak dużo Dziewczyn przyjechało, ze czasu brakowało, żeby z każdą zamienić parę zdań. Na pewno kogoś pominęłam, za co z góry przepraszam :P

      Usuń
  23. Aguś , tak bardzo się cieszę ,że wszystko udało się znakomicie !!! Z relacji Ani widzę ,że profesjonalizm był w każdym calu. Zresztą ...przecież to Ty :)) I te białe torby ...Aga - Jesteś Wielka !!!! buziaczki Kochana ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałam się, żeby było jak należy :P Mam nadzieję, że nie zawiodłam tych, którzy przyjechali odwiedzić moje stoisko :)))
      Uściski ilono****

      Usuń
  24. Relacja Ani wystarczyła, by stwierdzić, że piękne stoisko miałaś :) Gratulacje i powodzenia w kolejnym wyzwaniu! :)
    PS. Uwielbiam patrzeć na Twoje pudełka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie! Ania to złoty człowiek, pomagała mi dzielnie i jeszcze wywiązała się znakomicie ze swojej roli ambasadora targów. Wielkie brawo dla niej za fotorelację :)

      Usuń
  25. Cieszę się,że targi się udały. Szkoda,że mnie tam nie było.
    ściskam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda, ale to może nie moje ostatnie stoisko w terenie :P hehehe

      Usuń
  26. Twoje szkiełka są niesamowite,były niewątpliwie jedną z największych atrakcji targów i cieszę się,że w końcu jedno mam u siebie :)
    pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie http://myszowenowinki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baaaardzo się cieszę Kochana!!!!! To był wspaniały dzień! Dzięki Tobie również!!! :****

      Usuń
  27. Gratulacje serdeczne !!!
    Robisz cudeńka i niech jak najwięcej ludzi o tym się dowie !!!!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratulacje Aga!!!! Świetnie to wszystko wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Byłam już u Ani, widziałam relację :) gratuluję sukcesu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki wielkie!!! za wsparcie, za komentarze i kibicowanie ;)
      Może Ty też się wybierzesz na taką imprezę??? :)

      Usuń
  30. Agus ogromnie gratuluje! Pieknie wygladasz wsrod twoich prac! Trzymam kciuki za dalsze sukcesy!

    Dagi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehehe, dzięki Dagmaro, no to zawsze moja największa bolączka, hehe, własna osoba - istnieje ryzyko szoku u klienta :P hehehe

      Usuń
  31. Aga, było mi ogromnie miło poznać Cię w końcu osobiście :) Pozdrawiam serdecznie
    Joasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joaś jesteś świetną babką ! Cieszę się, że mogłyśmy sie poznac ;)

      Usuń
  32. Całe stoisko pięknie się prezentuję :)))) och i ach, jak ja to lubię powtarzać...wszystko dopracowane idealnie, te torby (mega), zawieszki i tło :) podziwiam cię niesamowicie... dobrze, że mnie tam nie było, bo bym wszystko wykupiła

    OdpowiedzUsuń
  33. Aga ja wciąż mam nadzieję, że pojawisz się gdzies bliżej, gdzieś, gdzie będę mogła stawić się osobiście...poznac Cię w realu, to takie moje ciche marzenie...;)
    Stoisko i wszystko, co na nim zaprezentowałaś obłędne!!!
    Ty wiesz, że jesteś MEGA babka!?!?!
    ściskam;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. :)))
Thank you for your comment. :)))
Merci pour me laisser un commentaire:)))

Custom Post Signature

Custom Post  Signature