Top Social

.

LIFESTYLE & INTERIOR BLOG

piątek, 23 maja 2014

TOMORROW | jutro

I znów się pakuję. Szaleństwo jakieś...
Te targi, to straszna harówa, hehehe




Jednak jestem stuprocentowym domatorem. Jak zaliczę tę imrezę, to żadna siła mnie z domu nie wyciągnie przez długi czas :P
No ale nie ma co narzekać. Pogoda cudowna, jutro pobudka o trzeciej rano i powrót pewnie też w środku nocy.
Ale się cieszę. Bo to naprawdę duże i pozytywne przeżycie.
Tylko żeby bagażnik mi się domknął...o zgrozo..... :P

***

Przyjdźcie na Targi jeśli dacie radę:




love
aga
23 komentarze on "TOMORROW | jutro"
  1. powodzenia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Agula powodzenia!!! BTW ja też domator ;) Buźki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana - trzymam kciuki. Wiem ,że będzie dobrze jak zawsze. Pamiętaj - zero stresu :)) A ja jutro do Poznania - niestety na mniej przyjemne sprawy;) Buziaczki ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. bagażnik sznurkiem zawiąż :)))))))))) i ładuj ile się da ,bo będzie się rozchodzić jak świeże bułeczki :))))))))))) pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  5. Aguś ... powodzenia na targach ;-)...pewnie będą udane ale dodatkowe życzenia nie zaszkodzą ;-). Buziaki i dobrego dnia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawet nie wiesz jak się cieszę, że będziesz! Już się nie mogę doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  7. haha Aguś super! no to jesteśmy w kontakcie! zadzwonię dziś wieczorkiem :) buzia

    OdpowiedzUsuń
  8. Z chęcią bym się pojawiła, żeby Was poznać dziewczyny, mam rzut beretem, ale Mazury wzięły górę :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aga POWODZENIA! 3mam kciuki :) Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Hello, I'm a portuguese blogger since Abril 2014, and I just want to say that your phtos inspire me.

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy można się dowiedzieć, co to za beżowy album i ten biały, cienki? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beżowy - Muzea Krakowa
      biały cienki - La revue du Musee d'Orsay

      :)))

      Usuń
  12. Powodzenia! i szerokiej drogi

    OdpowiedzUsuń
  13. Pewnie jesteś tam w swoim żywiole :) trzymam kciuki za kolejny sukces :)

    OdpowiedzUsuń
  14. no to budziki mamy nastawione na tą samą godzinę
    przynajmniej będzie mi raźniej ;)
    do zobaczenia:*

    OdpowiedzUsuń
  15. Dasz radę na pewno!Trzymam kciuki:)Duda Gracz u Ciebie jak widzę po zdjęciach...był jedną z inspiracji mojej pracy dyplomowej:)
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
  16. Szerokiej drogi i powodzenia! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  17. Trzymam mocno kciuki :) jestem pewna że Twoje szkiełka odczarują Warszawę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. :)))
Thank you for your comment. :)))
Merci pour me laisser un commentaire:)))

Custom Post Signature

Custom Post  Signature