Top Social

.

LIFESTYLE & INTERIOR BLOG

niedziela, 11 maja 2014

WORKSPACE

Przestrzeń twórcza, robocza, miejsce pracy...
Do aranżacji użyłam przedmiotów i dekoracji wyłącznie prywatnych oraz swoich wyrobów.
Wśród materiałów, kolorów i elementów, znajdziecie być może coś, co i Was zainspiruje ;)











Zdjęcia robione podczas tworzenia katalogu >SORTIE< z produktami do sklepu AGNETHAHOME.PL.
Cały katalog do obejrzenia > TU.
Segregator zrobiony własnoręcznie - instrukcję publikowałam > TU.



Miłej niedzieli!!!
l - o - v - e

aga


GET THIS LOOK










45 komentarzy on "WORKSPACE "
  1. Genialnie, ale to już u Ciebie standard. Po to tu zaglądam i jeszcze nigdy się nie zawiodłam. Jakość i styl nie do podrobienia ! Przestrzeń do pracy bardzo swoja , indywidualna i dająca duże pole dla wyobraźni ( a w takim miejscu to rzecz najważniejsza ). Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam i ja. I dziękuję za miłe słowa****

      Usuń
  2. Super Aguś, świetnie wszystko dopasowałaś, niesamowite detale jedyne w swoim rodzaju :)

    OdpowiedzUsuń
  3. niesamowicie dekorujesz swoje wnętrza! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I am a new portuguese blogger and i admire your work, what you do with your photos. I also love black and white. I think i can learn very
    much with you.
    Love
    Rosa - Portugal

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana co za piękne zdjęcia!!! Czy ja mogę je wywołać i powiesić na ścianę :))))))? Nie mogę od nich oczu oderwać. Uwielbiam Cię! Uściski i do zobaczenia :* Ania

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia jak DUŻY podwieczorek ;))
    Fajna niespodziewajka na niedzielny dzień .
    Miłego dnia kochana - działaj i trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda genialnie! Podziwiam za oryginalność:) Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Absolutnie fantastyczna przestrzeń - i inspiruje mnie w niej każdy jeden element! Tak zaaranżowana przestrzeń "pracowa" mis się się skończyć kreatywnością i niebanalnymi pomysłami i rozwiązaniami. Jest cudna. Buziaki wielkie! :****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta akurat chwilowa, do zdjęć, ale moje biureczko w sumie wygląda podobnie ;)

      Usuń
  9. Uwielbiam czasem oderwać się od rzeczywistości oglądając Twoje piękne zdjęcia. Wspaniałej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj, bardzo ładne. Zazdrość :) a tak przy okazji też mialam taką drewniana markę. Musze poszukać bo fajna z niej ozdoba! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia i bibeloty! Cudnie! Właśnie się zastanawiam nad moją pracownią, bo póki co bardzo w niej pusto po remoncie. Jak zwykle mnie natchnęłaś :) Pozdrawiam,Kasia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, jak jest tak pusto to bardzo dobrze się planuje wystrój. Nic nie przeszkada, jest miejsce na myśli.... ;)

      Usuń
  12. Normalnie kocham Twoje stylizacje!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj, Aga, normalnie ktoś Cię powinien zatrudnić na fotografa wnętrz. Masz talent kobieto, że hej!

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana pieknie. Dopracowany kazdy szczegol, to uczta dla oczu:))) usciski

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepięknie .... niesamowity klimat !!!
    Jeszcze sobie troszkę popatrzę .... :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam klimat na Twoich zdjeciach, wszystko takie z charakterem :)))
    Usciski

    OdpowiedzUsuń
  17. bosko! Ty wiesz, że ja do niego wzdycham... jak tylko zobaczyłam je na twoim profilu na google+ to oniemiałam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. oryginalność twoich dodatków mnie zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wzdychałam kiedyś wzdycham i teraz ;-) Buziaki i udanego tygodnia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Niesamowite w tym wszystkim jest to, że właśnie dążę do ogarnięcia mojej pracowni - są wzloty i upadki ( chociaż częściej spada mi mobilizacja ) - ale Twoje zdjęcia są mobilizujące! Marzy mi się piękne i funkcjonalne miejsce do pracy...ale w mojej pracowni wióry są wszechobecne jak powietrze :( Mam natchnienie na segregator :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, że się zainspirowałaś :)))) Bardzo się cieszę:)))
      I pozdrawiam ciepło***

      Usuń
  21. Box na ostatnim zdjeciu ...Agusia masz takie ? piekny jest i bardzo by mi sie przydał:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Al, są linki docelowe na dole postu kochana :) Zapraszam do sklepu :)

      Usuń
    2. A jeśli chcesz taki zestaw jak na zdjęciu to napisz proszę na sklep@agnethahome.pl
      Realizacja ok. 14 dni roboczych.

      Usuń
  22. Agusia w sprawie zakupuów odezwe sie koniecznie na poczatku miesiaca ... zobacze jak mi przywioza mebelki ... musze wiedziec czy bede chciala szerszy czy wyższy...wiec za kilkanascie dni ide do Twojego sklepu:))) kisssss

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. :)))
Thank you for your comment. :)))
Merci pour me laisser un commentaire:)))

Custom Post Signature

Custom Post  Signature