Top Social

.

LIFESTYLE & INTERIOR BLOG

niedziela, 4 maja 2014

BOYS ROOM / pokój chłopca

Jedna zmiana w chłopięcym pokoju.
Mur zamkowy, który narzuca ton całości.
Początkowo flirtowałam z myślą, żeby całą ścianę przemalować na czarno, ale dobrze zrobiłam rezygnując z tego i powstał wspólnymi siłami właśnie taki fragment, który na jakiś czas stanowi inspirujące miejsce do rycerskich poczynań ośmiolatka.
Tak, już ośmiolatka ;)











Dorzuciłam jeszcze narzutę i poduchę.
Obszyłam stary dzieciowy pled,
który kiedyś zrobiłam z ochraniaczy na łóżeczko,
pled jest dwustronny, z jednej strony czarny a z drugiej biały - przyznaję, że czarny to bardzo trudny kolor... zjada światło, więc nie można z nim przesadzić.
Poduchę zrobiłam analogicznie jak narzutę, wycinając sobie najpierw wzór z papieru, instrukcja poniżej.
Tylko nie mówcie, że zmieniam blog na szyciowy!!, hehe
No i przybiłam parę nowych gwoździ.
Uwielbiam takie drobne zmiany, a pokój syna pozwala na szybkie ich realizacje, bo cokolwiek by się działo, nie ma to jak dwa wałki, dwa pędzle i dwa młotki ;) Team doskonały!




Miłej niedzieli!
aga 
41 komentarzy on "BOYS ROOM / pokój chłopca"
  1. świetny pomysł :)
    moja najmłodsza córcia ma lat 9,5 i moje zadanie byłoby dużo trudniejsze, bo jak wyciąć 'Violette "? :)
    miłej niedzieli, Agnieszko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja cały czas dumam jak zmienić pokój syna.... aby już nie był typowo dziecięcy ale też jeszcze nie młodzieżowy ....

    OdpowiedzUsuń
  3. szyciowy czy inny w Twoim wydaniu ,zawsze z miłą chęcią zajrzę :))))) GREAT ROOM !!!!!miłej i słonecznej !!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. no jesteś niesamowita :p
    też kminię nad pokojem syna ..i córki..i sypialnią :p
    jak w jednym mi nie wychodzi to przeskakuję na moment do drugiego ;p
    ale dokładam koloru, oni chcę koloru :p (cóż zrobić :p ) hahaa
    uściski An

    OdpowiedzUsuń
  5. Super , podoba mi się ta równowaga i ten cały *kram* na biurku ,
    najfajniejsza *oczywiście* poducha kolorowa :O)
    Czas leci jak szalony, moje szkraby mają 11 i 15 (dobrze że tego nie czytają hihi , syn chwila i mnie przerośnie , a córka ma pierwszą pianistyczną chwilę na scenie )
    Uściski
    PS
    Trasa *wkoło komina* dobiega końca :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! Świetnie wyszła ta ściana z czarną farbą, aż sama bym taką chciała:)) Moje dziecko bawi się teraz klockami Lego, którymi bawiłam się w dzieciństwie, ale odkąd ma fazę na Gwiezdne Wojny, to buduje tylko statki kosmiczne :D))

    OdpowiedzUsuń
  7. Aga nie mogę się nadziwić jakie Ty zawsze cuda wyczarujesz :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. fantastycznie , podziwiam twój kunszt i gust!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ty pomysłowa Kobietko!! :)) Świetna ta ściana!..:) U mnie przemyślenia co do zmian w pokoju córki w głowie, kompletnie nie mogę się zebrać..
    Miłej niedzieli Aguś!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna ta ściana.
    To taki wiek , że czasami trudno jest coś narzucić, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Na na na na na na na na na na Batman!
    Nie chcesz mnie adoptować? Umiem sprzątać i gotować.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie to wszystko wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie!często małe zmiany dają duży efekt:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. No wypas kochana, batmany wymiatają :)
    he he mój też ośmiolatek, ale mycraftowy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacja - i mur i motywy na poduchach- szalenie stylowe i bardzo męskie:)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne!!!! Taki wystrój spodobały się także i mojemu synowi:))))

    OdpowiedzUsuń
  17. Super Mama jesteś! :) Jakbym była ośmiolatkiem to bym nie wychodziła z takiego fajnego pokoju ;)
    Pozdrawiam ciepło,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne, proste zmiany i jaki efekt! a zdjęcie z trampolami genialne! zresztą, talent fotograficzny masz i to wieeeelki:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Straszne zamczysko i pościel przerażająca ;) - szkoda, że moje dziecię już wyrosło z batmanów. My też w trakcie zmian w chłopięcym pokoju, nie jest łatwo coś wykombinować dla 14-latka, na szczęście nie jest kapryśny i wspólnymi siłami damy radę :)
    Ściskam cieplutko,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  20. Super, świetny pomysł z tą ścianą :)

    OdpowiedzUsuń
  21. murek wygląda świetnie :)) miłego tygodnia dla Was Aguś ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Efekt bardzo fajny. Niejeden chłopiec chciałby spędzić swoje młode lata w takim pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Prawdziwy fan Batmana! A kreatywnej mamy można pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudnie! Ja też powoli przymierzam się do małego remonciku u mojego chłopaka :) i kusi mnie ta czerń, kusi. Ale też raczej jako dodatek.
    Buziaki
    Joanna

    OdpowiedzUsuń
  25. Bomba!!! no no no, Batman by sie nie powstydził takiej komnaty :) Aga, Ty jak zwykle kreatywna...ja stoję przed wielkim wyzwaniem urządzenie pokoju Antka :P

    OdpowiedzUsuń
  26. Rewelacja :))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  27. Oglądam sobie zdjęcie i myślę "Ale świetna poducha". Na końcu okazuje się, że sama ją zrobiłaś! Powiem Ci, że już przesadzasz z ilością talentów :)

    OdpowiedzUsuń
  28. superaśne :) mama to wszystko potrafffffi :)

    OdpowiedzUsuń
  29. świetna ta batmańska poducha ;) mojej 7latce też zrobiłam już "poważniejszy" pokój i uwielbiam te czarne elementy :)

    OdpowiedzUsuń
  30. ło ho...jak by to moja 4-latka powiedziała "SZAŁ" ;) Za nią ciężko nadążyć, nie tak dawno były Kucyki, później Pocahontas teraz Spiderman. Gdybym chciała nadążyć za córowymi trendami byłabym szwaczką doskonałą ;) :P Może syn okaże się bardziej stateczny w swoich zamiłowaniach, to i mama się wykaże ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Aguś genialna ta ściana! :))) no i poducha - jak dla mnie mistrzostwo :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Pomysł ze ścianą genialny.też miałam malować na czarno ale wstrzymaliśmy się ze względu na mini wymiary pokoju. teraz zastanawialiśmy się z mężem czy nie pomalować ściany po prostu do połowy... :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Super pomysł! Świetna realizacja!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Extra ta ściana wyszła! I widzę, że jesteś mistrzynią przerabiania: pled z ochraniacza, narzuta z pledu, bomba!

    OdpowiedzUsuń
  35. Dzięki Kochane za wszystkie przemiłe komentarze!!!!!! <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Gdzie kupiłaś to wspaniałe łóżko?? :)

    OdpowiedzUsuń
  37. wyszło kapitalnie! ah ta ściana robi ogromne wrażenie!myślałam o czymś podobnym u Alana, ale ostatecznie zakupiłam mapę ;)
    Aga wspaniały klimat stworzyłaś!!!;**

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. :)))
Thank you for your comment. :)))
Merci pour me laisser un commentaire:)))

Custom Post Signature

Custom Post  Signature