Top Social

.

LIFESTYLE & INTERIOR BLOG

czwartek, 22 maja 2014

WZORY: 24 MAJA W WARSZAWIE

Kochani mam przyjemność poinformować Was o jeszcze jednym wydarzeniu medialnym w moim życiu.
Nie wiedziałam, czy zdążę i czy dam radę przygotować się na dwie imprezy targowe pod rząd, dlatego nie pisałam o tym wcześniej.
Ale uda mi się... a przynajmniej mam taką nadzieję,
i w sobotę będę miała tą przyjemność i niemały zaszczyt
zaprezentować się wśród 250 innych polskich projektantów i rzemieślników dizajnu,
podczas warszawskich targów w przepięknej starej Praskiej Drukarni!!!!
Nie ukrywam, że to dla mnie niezywkle prestiżowa impreza i stres z nią związany jest niemały, ale wszystkie gwiazdy na niebie w ostatnich dniach stały się bardziej przychylne, więc może mi się uda :)

Zapraszam Was już dzisiaj.
Tym razem pokażę bliżej również szkło kolorowe i nieco większe projekty,
ale będzie oczywiście parę drobiazgów.





Trzecia edycja Warszawskich Targów Designu WZORY odbędzie się 24 maja 2014 roku w Praskiej Drukarni przy ulicy Mińskiej 65 w Warszawie w godzinach 11-23.

Surowa, postindustrialna przestrzeń dawnych zakładów graficznych o powierzchni 5000 m2 zostanie na jeden dzień zajęta i zaaranżowana przez 250 młodych polskich projektantów. Stoiska zostaną zorganizowane w sektory; zwiedzający będą mieli okazję zapoznać się z docenionymi już, ale też z zupełnie premierowymi produktami 
z dziedzin: ekologia, food design, design dla dzieci, meble, szkło i ceramika [będę właśnie w tym sektorze], tekstylia, oświetlenie.

Główną misją targów jest promocja polskiego wzornictwa. Wyjątkowe koncepcje, które rodzą się w pracowniach i niewielkich butikach kreatywnych, wciąż pozostają dla odbiorców trudno osiągalne. Projektantom niezwykle trudno “przebić się”, a klientowi odnaleźć w hermetycznym świecie bez odpowiednich narzędzi i wiedzy. WZORY służą spotkaniu; mają zniwelować dystans między projektantem a klientem, pokazać szerokie spectrum najbardziej wartościowych zjawisk w polskim wzornictwie, zachęcić do własnych poszukiwań.

Po raz pierwszy w historii WZORÓW jury złożone z wybitnych teoretyków 
i praktyków designu przyzna nagrody za „Wzorowy projekt” oraz „Wzorowe stoisko”. Wręczenie statuetek zaprojektowanych przez Unikke Design odbędzie się o godzinie 19 w dniu targów.
Po wręczeniu nagród koncert zagra Atanas Valkov - kompozytor filmowy i producent muzyczny.

Targi to również szereg wydarzeń towarzyszących. 

Dzięki uprzejmości Galerii BWA Wrocław na WZORACH zostanie zaprezentowany „Przepis na mały dizajn” - projekt składający się z wystawy i publikacji, kuratorowany przez Magdalenę Kreis i Natalię Romaszkan. Jego idea stanowi przełożenie zasady Creative Commons na design – projektanci udostępnią swoje pomysły, a wraz z nimi dokładne instrukcje jak wykonać zaprojektowane przez nich obiekty.

***



Na WZORACH będzie można posłuchać również ciekawych wykładów skierowanych zarówno do profesjonalistów jak i amatorów:


Design dla ludzi czyli o twórczym upcyklingu - Dekoeko
Design dla szkół : wykład o projekcie edukacyjnym poprowadzi Urszula Kałużna - Expace.pl
Budujemy Dom!: Weronika Siwiec i Stanisław Kamionka przedstawią projekt budowy naturalnego domu z gliny i słomy; projekt nastawiony jest na kolektywne działanie, a cała technologia po jego zakończeniu zostanie udostępniona publicznie.
Nieporęcka 13: architekci z ulicy Nieporęckiej opowiedzą o ich projekcie rewitalizacji Pragi; pokażą na przykładzie swoich realizacji jak wprowadzać nowoczesny design do starych budynków.
Film i design: Justyna Jabłońska z Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej prześledzi przykłady klasycznego wzornictwa w starych filmach i kronikach filmowych.
O ochronie wzornictwa w Polsce, Unii Europejskiej i na świecie opowie Tomasz Rychlicki - rzecznik patentowy ASP.
IneriCad przedstawi oprogramowanie dla architektów.


W harmonogramie znajdują się także warsztaty dla dzieci:

“Prze-twórz paka dla dzieciaka”: warsztat dla miłośników recyclingu, DIY i designu zrównoważonego 
Warsztat z typografii poprowadzą autorki “Bardzo prostego abecadła” (Wydawnictwo Dwie Siostry) - Agnieszka Bałdyga, Edyta Marszałek
Warsztat – co to jest design? / Expace.pl
Warsztat z projektowania wnętrz / Blogi Wnętrzarskie
Warsztat mydlarski / Manufaktura Wzoru Re:design

… i warsztaty dla dorosłych:

„Świeć się śmieć” - lampy z recyclingu / Ekodeko
Warsztat sitodruku: Aga Brwi przy stoisku Art Kiosk
Warsztat patchworku: „Szkoła Patchworku” przy stoisku

W czasie WZORÓW odbędzie się również spotkanie blogerów wnętrzarskich, którzy wybiorą swojego faworyta wśród wystawców i wręczą mu swoje wyróżnienie.

Dzięki interaktywnej aplikacji mobilnej od firmy Billenium posiadacze systemu Android będą mogli pobrać informacje o wystawcach oraz wydarzeniach towarzyszących.

W hali i ogrodzie wokół niej zostaną wydzielone strefy relaksu. Na powietrzu będzie można również podpatrzeć jak pracują artyści - przez cały dzień Michał Kuszyk będzie malował tam mural.

[tekst zaczerpnięty ze strony Organiatora Targów]


Zapraszam serdecznie!

Wstęp Wolny!
Czekam na Was na stoisku 157:



Ściskam Was mocno!!!
aga

40 komentarzy on "WZORY: 24 MAJA W WARSZAWIE"
  1. ALE SIĘ CIESZĘ!!!!!!!!!!!! LOVE YOU! <3 NO TO CO? DO ZOBACZENIA!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też :) Takie spontaniczne decyzje wchodzą mi w krew ;)

      Usuń
  2. Jest, jest, jest :D Super, widzimy się!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, cieszę się Aguś ogromnie, że wszystko poukładało Ci się jak należy i dasz radę tam być. Im więcej ludzi zobaczy Twoje piękne rękodzieła tym lepiej. Bawcie się dobrze dziewczyny :) no i czekam z niecierpliwością na relację.
    Pozdrawiam
    Joasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również. Ostatnie tygodnie obfitowały u mnie w różne zdarzenia, te bardziej i te mniej przyjemne. Toteż bardzo się cieszę, bo wiele spraw, takich życiowych, jakoś się wyprostowało. Mam nadzieję, że w Warszawie będzie równie miło, jak było w Krakowie, gdzie Cię poznałam face to face ;) Ściskam bardzo serdecznie Pani Kożuchowska, hehhe*****

      Usuń
  4. Właśnie przed chwilką przeczytałam u Ani, że się zdecydowałaś. I bardzo dobrze, na takich targach nie mogło zabraknąć Twoich cudeniek. Z relacji dziewczyn wynika, że Twoje stoisko w Krakowie prezentowało się najładniej, więc pewnie w Warszawie będzie podobnie i nagroda za "wzorowe stoisko" trafi w Twoje ręce. Udanej zabawy Wam życzę :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beti, tak, zdecydowałam się w ostatniej chwili, a to dlatego, że wiele spraw spadło mi z serca i mogę spokojnie zająć się pracą :)
      Co do stoiska - bez przesady ;P Starałam się, owszem, ale podejrzewam, że z każdymi targami będę umiała się zorganizować troszkę lepiej. Tutaj poszłam na żywioł :) Nagród nie wypatruję, ale starma się ciekawie zaplanować swoją małą przestrzeń na warszawskich targach. Zobaczymy jak wyjdzie ;)
      Pozdrawiam ciepło i dziękuję *

      Usuń
  5. Świetnie Aga! Tak trzymać, nie stresuj się Kobito! Ty sama chyba nawet JESZCZE nie wiesz jaki masz power w rękawie! Cycki do przodu i do boju! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj stresuję się dzisiaj już bardzo :P Spoko, cycki w przód, masz rację :)

      Usuń
  6. Serdecznie gratatuluję, Aga!
    Angelika

    OdpowiedzUsuń
  7. Super !!! Wiec zycze Sukcesu !

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymam kciuki za udaną imprezę, dziękuję za zaproszenie Aguś, ale niestety nie będzie mnie tam 24.05 to dzień moich urodzin i w związku z tym mamy już plany. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj.... no szkoda... Ale na pewno będzie jeszcze okazja ;)

      Usuń
  9. Aga, cieszę się, że zdążysz:)
    Stresu i ja mam wiele, bo dla mnie to pierwsze takie targi.
    Numer mojego stoiska to 85.
    Cieszę się na nasze spotkanie:***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to do zobaczenia!! Fajnie, że mi się jednak uda pojechać :)))) Życzę CI dużego powodzenia na targach, zaczaruj ludzi swoimi fotelami!!! :)))

      Usuń
  10. Kusisz ale niestety nie mogę w tym dniu i bardzo żałuję:( ach przeoczyłam takie fajne targi w Krakowie i znowu nie pojawię się:( kurcze muszę to zmienić! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :( No ale będą kolejne edycje ;) Może się kidyś uda ;)))))

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Lilla dziękuję :))))) Wariacja z tymi targami. Chodzę jak zombie, stres, bezsenność....mamooooo!!!! Hehehehe ;)))))

      Usuń
  12. No kochana w końcu zobaczę Twoje dzieła na żywo :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę!!!! I wypatruję..... ale już z góry przepraszam, że najprawdopodobniej i tak nie rozpoznam :P Od razu się przedtawiaj, będzie mi łatwiej ;)

      Usuń
  13. Fantastycznie Aguś! Trzymam kciuki za powodzenie!!!!
    Żałuję ogromnie, że mnie tam nie będzie...
    Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No szkoda... Może się uda wreszcie kiedyś na chwilę wyrwać Cię z pracy Kochana ;)

      Usuń
  14. Cieszę się, że się udało wszystko spiąć i będziesz. Mam nadzieję, że mnie też się uda dotrzeć choć na chwilę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłoby fantastycznie! Jakoś tak wszystko wskoczyło na lepsze tory i nabrało tempa :) Mam nadzieję, że będzie dobrze i nie dam plamy :P

      Usuń
  15. jak do 23ej to jest szansa ze wpadnę :) tak ok 19-20tej ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Super! Trzymam kciuki i jeśli wszystko "się ułoży" zajrzę osobiście ;-). Doczekać się nie mogę! See yaa ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ooooooo, toż to dopiero będzie impreza! Łał. Ależ Wam dziewczyny zazdroszczę :) Aguś trzymam kciuki za co najmniej takie powodzenie jak w Krakowie. I pamiętaj "no stress, you are the best" :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co nie? już mam pietra :P
      Trzymaj kciuki, bo jestem baaardzo przejęta ;)

      Usuń
  18. Aguś pokaż Warszawce kto jest *the best*
    Trzymam kciuki i jak zawsze czekam na Foto - może innym razem spotkamy się :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, nie wiem, czy będą chcieli patrzeć :P hehe
      Też mam taką nadzieję, ale myślę, że na pewno będzie jeszcze okazja ;)

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz. :)))
Thank you for your comment. :)))
Merci pour me laisser un commentaire:)))

Custom Post Signature

Custom Post  Signature