Top Social

.

LIFESTYLE & INTERIOR BLOG

piątek, 9 maja 2014

17 MAJA W KRAKOWIE

Piątek za pasem.
U mnie w warsztacie nie gaśnie światło, nie ma czasu załadować, jak to mówią, hehe.
A to dlatego, że przygotowuję się na wyjazd ze swoimi produktami na targi.

Niestety musiałam zweryfikować zbyt ambitne plany, ale mam nadzieję, że uda mi się przywieźć do Krakowa moje ulubione produkty oraz kilka zupełnie nowych i limitowanych, jednorazowych propozycji. Na przykład bardzo krótką edycję z miedzią, dosłownie kilka wyjątkowych i jednorazowych projektów z tym metalem o niecodzienniej, szlachetnej barwie.
Będą też nowe pudełeczka... ale cicho sza!
Przyjedźcie, zobaczycie sami ;)



Zatem chciałam wszystkich bardzo serdecznie zaprosić 
w sobotę 17go maja
do Krakowa
od godziny 11 do 20
na Targi Dobrego Wnętrza

PAPIER KAMIEŃ NOŻYCE






Targi, jak widzicie umiejscowione są w centrum Krakowa, więc można wizytę na targach połączyć z mile spędzonym dniem na Starym Mieście. Żeby tylko pogoda dopisała. 

Zerknijcie, jeśli macie ochotę na długą listę wspaniałych wystawców, wśród których mam nadzieję łatwo mnie odnajdziecie ;)
W razie pytań podaję też link do FB : > papierkamiennozyce

***

A ja umykam tworzyć...

Miłego piątku!


PS. Przepraszam za zaległości i opóźnienia w komentarzach.
Wszystko czytam i jestem zawsze szczęśliwa, kiedy komentujecie, tylko czasu mi teraz brakuje. Zwłaszcza, że dwa tygodnie chorowałam i mam niemały problem, żeby to wszystko ogranąć... Proszę Was o wyrozumiałość <3 

love
aga
46 komentarzy on "17 MAJA W KRAKOWIE"
  1. Już żałuje, że mnie tam nie będzie :P Trzymam kciuki! A na wzorach w Wawie będziesz? :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie będę w Warszawie.
      Może jesienią na Targach Rzeczy Ładnych ;)
      Uściski ślę i serdeczności***
      PS. A Kraków nie jest tak daleko. I piękny jest.... Nie skusisz się????

      Usuń
  2. Ta data już od dawna zaznaczona w naszym kalendarzu, na czerwono :)
    Będziemy na pewno!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniale!!! Bardzo się cieszę i do zobaczenia na żywo ;)

      Usuń
  3. Mi tylko pozostają zdjęcia , które pokażesz po *-*
    Niezapomnianej przygody i nie przejmuj się zmianą planów ( DASZ RADĘ )
    Uściski
    PS
    Nocne tworzenie i ta cisza wokół ^_~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko, mam nadzieję, że ja i Ania (Scraperka), opublikujemy relację :)))
      :* :* :*

      Usuń
  4. Aga oczywiście, że będę haha, nawet z Tobą za jedną ladą;))) biorę kasę, bo na pewno coś u Ciebie zakupię! ten lampion jest taki ładny.... <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdybym tylko była w PL to wsiadłabym w pociąg i za "jedyne"13h byłabym w rodzie kraka:)
    Znam to miejsce,bo studiowałam na tej samej ulicy...wspomnienia wróciły,a nie sądziłam że będę tęsknić za tym miastem...
    pozdrawiam i miłej pracy zatem kochana:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Ale przypadek ;) A tęsknota za takim miastem, jak Kraków, to chyba całkiem normalna rzecz... Lubię to miasto ;)

      Usuń
  6. Aga, czarujesz znowu...ja jestem ostatnio w mosiądzu złocie i miedzi zakochana...jak to wszystko pogodzić? :) Chciałabym być na tej imprezie, ale dla mnie to drugi koniec Polski.. Będę więc dopingować i podziwiać wirtualnie - a tobie kochana życzę powrotu do domu z pustym bagażnikiem...w sumie...i tak tak będzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie jedna okazja będzie, żeby się spotkać. A jak nastrugasz domków, to może razem się wystawimy??/:))))

      Usuń
  7. jejciu ale kusisz moze mi sie uda zajrzec :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D No jak będziesz miała chwilę, ochotę i możliwość, to będzie fajnie :) Mam nadzieję, że całe targi będą ciekawe. To pierwsza edycja, więc niewiele mogę powiedzieć o imprezie, dla mnie to też niewiadoma, tym bardziej, że sama jadę po raz pierwszy :)

      Usuń
  8. Będę:) Do zobaczenia :) Dodatki z miedzią powiadasz? :) Hmmm... Nie mogę się doczekać. Pozdrawiam, Kasia.

    OdpowiedzUsuń
  9. będę na pewno,Kraków to moje miasto więc takiej okazji,żeby choć przyjść i popatrzeć nie mogłabym przegapić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to fantastycznie! Tyle dobrych dusz tam będzie!!! :*

      Usuń
  10. Wybieram się na te targi i mam nadzieję, że znajdę Wasze stoisko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje stoisko będzie skromniutie, ale mam nadzieję, że mnie odnajdziesz ;))))

      Usuń
  11. Nam nad morze bliżej niż do Krakowa... trzymamy kciuki i wiemy, że będzie fantastycznie Aguś !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) No tak, prawda. Dzięki wielkie za wsparcie i doping. Pracy w związku z tym dużo i mam nadzieję, że uda mi się troszkę bagażu zostawić w Krakowie :P

      Usuń
  12. Gratuluję wystawy na Targach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, nie ma co gratulować :P Trzeba opłacić placowe i można wystąpić ze swoim kramem :P hehe :)
      Uściski***

      Usuń
  13. Zyczę powodzenia w takim razie :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Mam nadzieję, że będzie dobrze i na targi dojadę bez stłuczek :P

      Usuń
  14. My też będziemy :) :) I z chęcią na stoisko zaglądniemy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. I ja się zjawię :) Pisałam już u Ani, kiedy napisała u siebie, że przyjeżdżacie razem do Krakowa. Super, będzie okazja, żeby się poznać w realu :) Powodzenia w przygotowaniach do targów. Sama mam teraz podobnie, bo za 2 tyg. mam targi dziecięcego designu i muszę jeszcze dużo swetrowych zwierzaków uszyć, a od wczoraj choruję i tylko snuję się po domu bez siły. Trzymam kciuki, żebyś wyrobiła w wszystkim, co chcesz. Do zobaczenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to fajnie Gu!
      No najgorzej to się rozchorować w strategicznej chwili.... :P

      Usuń
  16. Kurczę, ale żałuję :( Tylko nie ten weekend...Może następnym razem...Nie mniej jednak powodzenia!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. No to masz niezły dżez, Kraków potem Warszawa.... spore zamieszanie :) Ja po iluś imprezach tu na miejscu mam dość, a co dopiero gościnne występy ;-)

    Trzymam kciuki i do zobaczenia w 100licy ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie będzie mnie w Warszawie. Przez choróbsko nie zdążę się przygotować niestety... ;(
      Ale może jesienią na jakieś targi przyjadę...

      Usuń
    2. Buuuuuuuuuu szkoda, ale jesienią też coś będzie :)

      Usuń
  18. Powiem Ci, ze wyciagnąć mnie z domu to spory wyczyn, ale cos mi się wydaje, że to nastąpi.... dla Ciebie i Twoich cudności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) A masz daleko??? Jak nie, to wpadnij, tak dla zabicia czasu, może będzie trochę ciekawych starganików ;P Sama nie wiem, bo to pierwsza edycja i wielka niewiadoma, ale mam nadzieję, że będzie okej. No i będzie też dobre jedzonko i kawa, więc w razie czego, to taki wypad na posiłek :P

      Usuń
  19. Szkoda, że mnie ominie :(. Czy edycja z miedzią będzie dostępna online?
    Pozdrawiam cieplutko, udanego weekendu i miłych przygotowań do targów :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniko nie wiem, czy będzie w sklepie, bo to bardzo ograniczona liczba egzemplarzy. Miedź jest bardzo drogim materiałem, a ja pracuję często z recyklingiem, więc jest tego niewiele. No ale może jak nie sprzedam, to zaproponuję w sklepie ;))))

      Usuń
  20. Dawno mnie u Ciebie nie było, muszę ponadrabiać zaległości :) I doskonale Cię rozumiem z brakiem czasu :)))) Ach, jakbym chciała być na tych targach! nie dam rady niestety... ale mam nadzieję, że uda mi się kiedyś Ciebie na kolejnych targach spotkać i obejrzeć Twoje cuda na żywo :))) Trzymam kciuki, aby się wszystko udało i aby ułożyło się tak, jak sobie zaplanujesz :) Ten lampion z elementem miedzi - jest cudny! Buziaki Ci wysyłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Teraz dla Ciebie bardzo ważny i aktywny czas. Na pewno emocje robią swoje, doba za krótka, mnóstwo pomysłów i planów... :))) Cieszę się, ze realizujesz marzenia, to wspaniałe. I życzę Ci, żeby te marzenia stały się rzeczywistością na dłuuuugo!!!!! :)

      Usuń
  21. Szkoda, że nie w Warszawie:( trzymam kciuki za Kraków:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fantastycznie, że też będziesz! Jestem bardzo ciekawa co przywieziesz ze sobą :) Ja jako zwiedzająca - na pewno zaglądnę do Ciebie :)

    Pozdrawiam z Krakowa,
    Basia :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dobrze wiedzieć :) Mam bardzo blisko, więc może się wybiorę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. :)))
Thank you for your comment. :)))
Merci pour me laisser un commentaire:)))

Custom Post Signature

Custom Post  Signature