Top Social

.

LIFESTYLE & INTERIOR BLOG

wtorek, 10 grudnia 2013

CHRISTMAS GIFTS

Kochani Święta coraz bliżej...  
Czy macie już prezenty? 





Dobrze wiecie, że przedmioty w moim sklepie nie powstają z dnia na dzień. Każda rzecz jest tworzona na indywidualne zamówienie. Ktoś decyduje się na posiadanie jakiejś rzeczy w swoim domu, a ja z myślą o osobie do której trafi pudełko czy lampion, składam je w przeciągu kilku dni od podstaw, pakuję i wysyłam w nadziei, że spełni jego oczekiwania.


Podobnie jest z listem do Świętego Mikołaja, który napisał mój synuś. Najpierw marzenie, życzenie, kredki i ołówek, a potem długie (oczywiście stanowczo za długie na dziecięce standardy :P) czekanie na paczuszkę w bucie, skarpecie, czy pod choinką.
Jeśli nawet przyłożę rękę do tego mikołajowego zadania, to nie śmiałabym czegokolwiek zmieniać, nie ma mowy o zamianie na, według mnie, bardziej przydatną zabawkę, lub taką, która mnie akurat się bardziej spodobała. Bo wtedy zamiast uśmiechu byłoby rozczarowanie, że nie o to prosił.... Też tak macie?


Jeśli nie macie jeszcze prezentu dla najbliższych, to możecie kupić u mnie taki "bezpieczny" KUPON na ZAKUPY za kwotę, którą określacie przy zakupie. Opłacacie z góry również koszty dostawy, a ten, kogo obdarujecie będzie mógł oddać się radości buszowania po półkach sklepu i swój prezent dostanie bez ponoszenia najmniejszych kosztów. 







Serdecznie zapraszam :)
A jeśli już czekacie na zamówienia ze sklepiku, to część paczek pójdzie w czwartek, a kolejne porcje kolejno we wtorek i czwartek.
Niestety mam spore opóźnienia, bo zamówień rzeczywiście mam dużo. Przepraszam Was za te poślizgi, rączki mam tylko dwie, ale wszystkie do tej pory złożone zamówienia dotrą do Was do końca przyszłego tygodnia:))) 

Ściskam,
love
aga

A! i zaglądajcie, bo w następnym poście małe świąteczne DIY!
17 komentarzy on "CHRISTMAS GIFTS"
  1. Rzeczy stworzone przez Twoje rączki będą doskonałymi prezentami pod choinkę i już widzę radość na buziach obdarowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak to piekne słuchać, że masz dużo zamówień, tak Tobie właśnie życzę, bardzo lubię Twoje produkty! Na razie oglądam je wirtualnie, ale...
    Herzlichst
    Angelika

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo dobry pomysł:)
    pozdrawiam zwinne czarodziejskie rączki:*

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny pomysł na prezent :) cierpliwości i dużo siły życzę

    OdpowiedzUsuń
  5. O fajnie byłoby znaleźć taki kupon pod choinką :)

    OdpowiedzUsuń
  6. hm, zostawię stronę otwartą. może mój mąż zrozumie sugestię...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale świetne te Twoje bony. Gratuluję pomysłu! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny pomysł bonowo prezentowy !!!! a jak juz temat wysyłki został poruszony to którą turą jedzie mój Bara ???? :))))pozdrowioka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też tak mam. Co z tego, że marzeniem mojego synka są kolejne zestawy lego często kupowane dla jednej figurki ;-). Trzeba dziecięce marzenia spełniać. Aguś zastanawiam się nad takim bonem dla siebie;-) z realizacją po nowym roku ( a co trzeba i sobie robić prezenty). Ale czy potem będę mogła dopłacić jakąś kwotę jeśli spodoba mi się coś droższego niż wartość bonu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Teraz wielu mezczyzn sie dziwi, ze kobiety im Twojego posta pod nos podkladaja z nadzieja, ze zrozumieja przeslanie....kup mi ten kupon :)))
    Tak czy owak ja sobie sama prezencik zrobie ;)))
    Usciski

    OdpowiedzUsuń
  11. Aga świetne te choiny! :)))
    ja jeszcze nie mam takich marzeń dzieci... ale może kiedyś..
    buziaki Agusiu

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie to wymyśliłaś Aga :)))
    Buziaczki
    Joasia

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniały pomysł, choineczki cudne!!! radość na twarzach obdarowanych Twoimi dziełami gwarantowana;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  14. o kurcze-jakby ktos chcial kogos obdaroac i nie wiedział kogo-to ja sie poświęce. Super po mysł ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. te kupony same w sobie są już piękne a co dopiero możliwość zakupów :) nigdy nie widziałam tak atrakcyjnej formy - jestem pełna podziwu!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. :)))
Thank you for your comment. :)))
Merci pour me laisser un commentaire:)))

Custom Post Signature

Custom Post  Signature