Top Social

.

LIFESTYLE & INTERIOR BLOG

niedziela, 8 grudnia 2013

DECORATION



Wreszcie przestało wiać i od rana do domu przebija się ostre światło niedzielnego poranka. W moim kuchennym oknie zawisła girlanda z szydełkowych gwiazdek...i jest pięknie, kiedy tak właśnie wita mnie cień gwiazdki na kuchennej szafce.
Tak niewiele, a cieszy:)


Wiatr i brzoza podarowali mi też inne proste ozdoby na święta - gałązki, żeby nie powiedzieć rózgi :P, z których oczywiście powstały skromne dodatki do domu. No bo mimo, że w sklepach nie brakuje stroików i takich tam cudowności, to ja wciąż pozostaję wierna moim skarbom, na wyciągnięcie ręki...








Miłego strojenia :)
love
aga
63 komentarze on "DECORATION"
  1. ślicznie wygląda ta szydełkowa girlanda :) mi się już marzy choinka - żywa i pachnąca :) tylko mnie luby powstrzymuje, że pomysł niezbyt mądry, bo na święta wędrujemy, więc nam padnie. Ale jak tak bez choinki pachnącej :) chyba pojadę i kupię sobie dziś taką...tylko czy to nie za wcześnie???? kiedy ubierasz choinkę?? :)
    a moja będzie miała super towarzystwo, ponieważ naprzeciwko będzie Twój lampion Niedźwiedziowy :):):)już się go nie mogę doczekać :)
    udanej niedzieli :):):)
    Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojoj, no to szkoda ryzykować:) może jakąś małą w doniczce?? tez cieszy:)))))
      ściskam mocno****

      Usuń
  2. Pięknie jest u Ciebie, bardzo ciepło, ale najcudowniejsze są te śnieżynki szydełkowe w oknach. Cudne, aż ciekawa jestem jak lub przez kogo zostały zrobione :) jeśli można zapytać :) Dziękuję za tak ładne i inspirujące zdjęcia :) Spokojnej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dzięki:) wiesz, zamówiłam dwie girlandy u Pani na allegro, gwiazdki mają srednicę 7 cm :)) przyszły pięknie wykrochmalone :))
      Pozdrawiam serdecznie:****

      Usuń
  3. Prosto i pięknie i o to chodzi, lubię takie dekoracje. Pozdrawiam niedzielnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna girlanda. U nas też dzisiaj świeci słońce!

    OdpowiedzUsuń
  5. Aga girlanda jest przepiękna... i te lampeczki! :)
    patyki też zniosłam wczoraj do domu i niebawem pokażę co zrobiłam ;)
    dobrej niedzieli:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gwiazdy, gwiazdeczki:))) uwielbiam takie udłubane własnoręcznie, mają swój urok:))))

      Usuń
  6. też mam te gwiazdki :)) i bardzo się nimi cieszę :) Aga życzę Ci wspaniałego , spokojnego tygodnia ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wzajemnie*** A wieszasz gdzieś?

      Usuń
    2. myślę nad tym - bo zwinięte wyglądają tak ładnie :)

      Usuń
  7. śliczna, delikatna girlanda...
    własnoręczne ozdoby są najpiękniejsze, natura daje nam tyle cudnych możliwości ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moimi rączkami nie zrobiona, zamówiłam u Pani, która się na tym zna:))) I pięknie zrobiła:))
      Pozdrawiam***

      Usuń
  8. Przez zamieszanie urodzinowe Mileny nie mam kiedy nawet pójść po gałązki na wianek.
    Piękne te ażurki na szafce, taka mała rzecz a jak cieszy, pozdrawiam niedzielnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak, zawsze takie imprezki pochłaniają czas i uwagę, ale są bardzo ważne:))) A dla Córy szczególne:)) Nota bene sto lat!!!
      Pozdrawiam***

      Usuń
  9. O tak, takie ozdoby własnoręcznie zrobione satysfakcjonują i sprawiają podwójną radość :) Udanego dnia Agnieszko :*
    Joanna

    OdpowiedzUsuń
  10. dokładnie tak ....chociaż ja jeszcze skarby gromadzę :)))) np lampiony he,he :)))) miłego dnia !!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Szydełkowa girlanda zachwyciła mnie! W takich momentach żałuję, że nie umiem robić na szydełku :).
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) jest rzeczywiście ładna:)) cieszę się, że ją zamówiłam, bo ja też nie umiem takich cudeniek na szydełku robić:)))

      Usuń
  12. Już ubieracie dom? Ja nigdy nie wiem kiedy ten odpowiedni moment... ;) Okna miałam sobie umyć w weekend, ale te wiatry mnie odstraszyły... W tym tygodniu się muszę zabrać za konkretne świąteczne porządki ;) Miłego nowego tygodnia Aguś ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, bo potem wszystko w pośpiechu i w sumie nie ma czasu, żeby się do takich rzeczy przyłożyć:) a tak, możemy nastrojem cieszyć się już teraz:)) A porządki???hmmmm...bez szaleństw:)

      Usuń
  13. Pięknie Aguś, tak delikatnie :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak pięknie! styl i klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ależ wspaniała i delikatna drkoracja okna a u lampeczki cudne...ja wyjątkowo w tym roku skromnie i w ostatniej chwili bo choinka żywa ma być:-) miłego dekorowania Kochana i cudownego tygodnia:-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. my też skromnie, bez szaleństw, ale wcześniej, żeby się troszkę nacieszyć świętami:)))

      Usuń
  16. Wlasnie takie ozdoby sprawiaja, ze ma sie od razu lepszy nastroj:) slicznie Agus!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w ogóle jak zaczyna się przyozdabiać świątecznie dom, to juz robi sie przyjemniej, milej, tak wyjątkowo...:)))

      Usuń
  17. haftowana girlanda cudna :)
    lampeczki też piękne... sama natura :)
    pozdrawiam aga :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Własnie takie gwiazdki chciałam...ale jednak w tym roku bedą standrdowe kolorowe światełka.
    pozdrawiam ciepło, miłej niedzieli życzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. każde światełka mają w sobie magię:))) najlepiej cały dom w lampeczki bym ubrała, jak w amerykańskiej klasyce kina swiatecznego :P

      Usuń
  19. Agnieszko, piękna dekoracja okna ;-). Ja właśnie też najbardziej lubię to co na wyciągnięcie ręki. Wszystko co naturalne to zwykle najpiękniejsza dekoracja ;-), Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak myślę:) choć lubię też piękne dekoracje, bombeczki, światełka, latarenki:) Ale nie może zabraknąć patyczków i gałązek, wtedy jest pełnia :)

      Usuń
    2. Jasne, ja też lubię to co się błyszczy ;-). To taka moja srocza natura

      Usuń
  20. Sliczne sniezynki:P,ja w tym roku tez staram sie sama ozdoby zrobic,noooooooo jeszcze nie zaczelam hiii,ale zabioresie sie za to obiecuje,jak tylko przyjdzie moja nowa biala narzuta na lozko hiiii,,to zaczne ozdabiac:P,na razie czekanie mi nie pozwala hiii,juz nie pamietam kiedy na cos tak czekalam hiiii,ja juz chce ja miec!!!:P...............buziaczki kochana***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oooo! biała narzuta!!! muszę zaglądać, zeby nie przegapić, Twoje ostatnie tekstylia wszystkie bardzo mi się podobają:)

      Usuń
  21. Lubie tak po drodze z naturą, przyodziać nią kawałek kąta. Wnosi coś żywego:))) Bardzo mi się u Ciebie podoba, Pozdrawiam Aga!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne:) Tak jakoś wydaje mi się, że natura ma nam dużo do zaoferowania, a w stylu skandynawskim jest to szczególnie widoczne. Stąd pomysł, który co roku sprawdza się doskonale;)

      Usuń
  22. Przepiękne zdjęcia ♥♥♥ tak świątecznie u Ciebie, uwielbiam tu zaglądać choć rzadko zostawiam po sobie ślad...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, dziękie..:))) zaglądaj proszę, bardzo mi miło*

      Usuń
  23. Ja jestem właśnie na etapie tworzenia śnieżynek i tez w oknie zawisną, chociaż inaczej niż u Ciebie. I wiatr w moim miasteczku z brzozami też poszalał, tylko tak trochę głupio mi na głównym ryneczku gałązki zbierać, a korcą mnie strasznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie tradycyjnie jak girlanda?:)) a co tam, raz się żyje - pozbieraj i udawaj, że nikogo nie znasz, i najlepiej kurtka z kapturem, żeby nikt Cię nie rozpoznał :))) Ja tak praktykuję:)))

      Usuń
  24. Aga cuuudnie - oj pokaż więcej fot tych śnieżynek, niech nacieszą oko...Ja zgodnie z obietnicą daną sobie - do dziś zajmuję się domem, dziećmi i Świętami. Sklepik poczeka na Nowy Rok, choć tyyyle miałam planów to choroby dzieci zweryfikowały je wszystkie...życie :) A zdjęcie Bruna z lampkami jest cudowne - do powieszenia w dużym formacie na ścianie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przecież całkiem spory kadr zrobiłam, hehe:P
      `No tak, życie życiem... tak bywa, ale priorytety są najważniejsze i dzieci też się tego uczą, tego co w życiu jest na pierwszym miejscu:)
      Zdrówka Życzę Wam Kochani!

      Usuń
  25. Rewelacyjne w swej prostocie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. zaklepuję! bezczebelnie odgapię Twój pomysł i też zrobię sobie taką girlandę:P noooo, nie gniewaj się na mnie, kolejny raz będziesz moją inspiracją:o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o, to świetnie!! Bardzo się cieszę:) I dziękuję****

      Usuń
  27. mnie brakuje takich brzózek obok domu co by mi te rózgi na ozodby podrzuciły ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chętnie bym Ci podesłała:))) jak chcesz podaj adres, to Ci wyślę :))))

      Usuń
  28. świetnie te gwiazdki na szafce się odbijają :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne są te światełka, gdzie można je zakupić? :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. :)))
Thank you for your comment. :)))
Merci pour me laisser un commentaire:)))

Custom Post Signature

Custom Post  Signature