Top Social

.

LIFESTYLE & INTERIOR BLOG

piątek, 6 grudnia 2013

SANTA IS COMING

Wszystkim grzecznym ;) dzieciom, tym dużym i małym,
życzę słodkości na Mikołaja:)



love
aga
41 komentarzy on "SANTA IS COMING"
  1. I Tobie Wszystkiego Najlepszego i dużo słodyczy Mikołaj życzy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzajemnie Kochana,póki co Mikołaj sypnął u mnie obficie śniegiem;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie na razie szaro, buro i wietrznie...pewnie zaczął objazd od Twoich rejonów... czekam cierpliwie :P

      Usuń
  3. Aga u ciebie był już Mikołaj??:)Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a no właśnie.... może mam komin przytkany...hmmm..

      Usuń
  4. i wzajemnie :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. I wzajemnie ;-). Ja dzisiaj obudziłam się z pokrzywką na brzuchu. Czy to też prezent od Mikołaja ?? ;-). Pozdrawiam serdecznie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. I Tobie również :) Mam tylko nadzieję,że będzie ich na tyle dużo i ciężkie,że mnie huragan nie porwie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o, to z 10 kilo by się przydało...u nas też tak wieje...

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. A! o tym nawet nie marzę, bo jeszcze rózgą zarobię ;P

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. czekam i czekam...ciekawe, może niegrzeczna byłam... ;P

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. niech będzie słodki, nawet niekoniecznie od cukru ;)

      Usuń
  10. hahha ja byłam grzeczna dzis rano prezent czekał ;p
    udanegio dnia pełnego radości ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o! szczęściara! ja ze słodkości to dostałam buziaka od synka ;))))

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. w życiu! i nawet się nie łudziłam, że cokolwiek poza rózgą dostanę :P

      Usuń
  12. Agusiu niech Mikołaj wpadnie do Ciebie z dużym worem! ;) i niech przegoni ten cholerny wiatr;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj nie wieje ;))) A wora nie było, ale za to wielka rózga z brzozowych gałązek, które połamało to wstrętne wietrzysko. No i w sumie mi to pasowało, bo mogłam co nieco sobie uwić ;

      Usuń
  13. mój Mikołaj już był- przynióśł mi BC w wersji L - wiesz coś o tym???
    dziękuję bardzo!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. wszystkiego dobrego także dla Ciebie kochana:))) p.s. śliczne te cottonballs-y....chyba jakieś kartki robiliście, co????wrzucaj, wrzucaj koniecznie!buziak!xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) tak, karteczki zrobione, choć jeszcze nie wypisane, może dzisiaj..?:)))) Jak się uda, to wrzucę, dzięki****

      Usuń
  15. ale super kalendarz :)
    pozdrawiam aga :D

    OdpowiedzUsuń
  16. dla mnie słodycze sa zgubne oj zgubne;-)))ale Mikołaj był i oslodził mi zycie;-)))pozdrawiam niedzielnie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) dla kogo nie są:) ale słodki całus na tuszę nie wpływa :P

      Usuń
  17. U mnie już pełno światełek,świec i śnieżynek :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. :)))
Thank you for your comment. :)))
Merci pour me laisser un commentaire:)))

Custom Post Signature

Custom Post  Signature