Top Social

.

LIFESTYLE & INTERIOR BLOG

wtorek, 31 grudnia 2013

HAPPY NEW YEAR!


Ten Rok był dobry.
Oby nadchodzący był łaskawy i dla równowagi nie dał mi w cztery litery :P

Dziękuję Wam pięknie za obecność w moim cyfrowym domu, za tworzenie tego bloga i za możliwość wirtualnych spotkań z Wami.
Mam nadzieję, że będziemy spotykać się tu kolejny rok.

***
Życzę Wam Wszystkim wielu szczęśliwych chwil
w nadchodzącym 2014 roku!
Do Siego Roku!



*** 
W podziękowaniu za wspólnie spędzony czas, chciałam dla Was przygotować kalendarz, ale niestety poległam, wszystkie programy, które udało mi się wczoraj przejrzeć, proponowały bardzo nieciekawe schematy... Trudno. Ale mam w zamian namiary na kalendarz, który i u mnie zagości na półce:) Wspaniały, prosty i kobiecy, podarowany czytelnikom bloga myscandinavianhome.blogspot.com.
Darmowy, do własnego wydruku i dowolnego wykorzystania ;)
Prawda, że ładny?:)
Mam nadzieję, że i Wam się spodoba.


myscandinavianhome.blogspot.com

Do pobrania na blogu lub dla ułatwienia TU:
MSH Calendar część 1 
MSH Calendar część 2


***
SZAMPAŃSKIEJ ZABAWY SYLWESTROWEJ!
Ja, z wielką przyjemnością, wskakuję w babusze,
otwieram winko i przygotowuję chrupaczki na długi wieczór ;)



HAPPY NEW YEAR MY FRIENDS!!!!!!
Do zobaczenia za rok :) Już za Wami tęsknię ;)

Agnieszka
67 komentarzy on "HAPPY NEW YEAR!"
  1. Wspaniałego Nowego Roku Kochana ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!, za wszystko, za każde słowo, za wspólne chwile i życzę Ci, żeby ten rok przyniósł wiele dobrego!

      Usuń
  2. Agusiu! Samych wspaniałości w 2014 Roku! Ja też wybieram relaks z dobrym filmem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Samych dobrych dni życzę:)))) I dziękuję za Twoją obecność ;)

      Usuń
  3. Baw się dobrze, wspominaj co miłe, nie pamiętaj co złe, a wszystko będzie dobrze lub jeszcze lepiej, oby 2014 był owocny w pomysły i szczęśliwe chwile ;)
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ulu, i Tobie łaskawego roku życzę! Samych dobrych dni:))))

      Usuń
  4. Jakie fajne bamboszki:))) Agusia i Tobie niech się szczęści w Nowym Roku:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Dziękuję:)) Samych radości! I do zobaczenia ;)

      Usuń
  5. Aguś, czyli u Ciebie domówka?? U mnie jak najbardziej i bardzo się z tego cieszę ;-). Przygotowałam już jedzonko... miłego wieczoru i wszystkiego dobrego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak!:) nie ma to jak domowa impreza, ja tam lubię ;P Wszystkiego naj w 2014!

      Usuń
  6. Kochana Szczęśliwego 2014!;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Agusiu ja już wszystko napisałam u siebie w odpowiedzi na Twój przesympatyczny, kochany komentarz...
    Raz jeszcze wszystkiego co najlepsze dla Ciebie i Twoich bliskich:) Niech przyszły rok będzie również na plus:***:)))
    mmm jak ja lubię Twoje zdjęcia:) też mam bamboszki, troszkę inne, ale je uwielbiam:) pokażę może jeszcze dziś na insta ;) buziaki!
    do szybkiego! też już tęsknię...

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałego, dobrego i szczęśliwego nowego roku Ci życzę Agnieszko, a dziś miłego wieczoru sylwestrowego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Było całkiem miło;) Mam nadzieję, że u Ciebie również:)

      Usuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Agnieszko, życzę Ci jeszcze większej liczby odbiorców Twoich cudnych wytworów w Polsce i za granicą. A tymczasem szampańskiej zabawy przy winie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję z całego serca! Mam nadzieję, że ten rok nie będzie zły ;) Życzę Ci wszystkiego dobrego w 2014!!

      Usuń
  11. Oby ten Nowy Rok był jeszcze lepszy od starego :)
    Spełnienia wszystkich marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też wskakuję w babusze , ale nie takie śliczne. Wszystkiej najlepszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi:))) nie ma to jak domowe zacisze;) Pozdrawiam i życzę wszystkiego naj!!!

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. dziękuję Doti! Wszystkiego najlepszego na cały 2014!

      Usuń
  14. ZDROWIA,SZCZĘŚCIA I SŁODYCZY!

    OdpowiedzUsuń
  15. Sylwestrowe buziaki Aguś dla Was! Miłego leniuchowania i żeby 2014 nie był gorszy niż ten mijający.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. buziaki****** i jeszcze raz życzenia naj, naj, najlepsze!

      Usuń
  16. Aguś wszystkiego najlepszego w Nowym Roku, zdrówka i spełnienia:-)
    U mnie też domowo Sylwestrowo:-) Pozdrawiam Cię, Wiesia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam ciepło!!!! Dziękuję za życzenia:) Niech i Tobie ten rok przyniesie same dobre chwile!

      Usuń
  17. Szczęśliwego Nowego Aga!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkiego dobrego! Powodzenie i zdrowia. Jeszzce raz dziekuje ze pudeleczko, ktore zdobi moje mieszkanie i cieszy kazdego dnia! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) Wszystkiego co najlepsze, niech będzie szczęśliwy dla Ciebie i pełen dobrych dni!

      Usuń
  19. Hehe,i u mnie było przy winku i piwku ;) Wszystkiego co najlepsze w tym nowym 2014 roku,oby przyniósł same radości i cudowne momenty!
    Szczęśliwego...!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tam lubię ;P Dziękuj pięknie za życzenia:) Oby i Twój był udany i piękny!!!!

      Usuń
  20. Aguś wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Martuś, i Tobie życzę wszystkiego naj w Nowym Roku!

      Usuń
  21. Niech będzie owocny! Buziaki
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję pięknie! Wzajemnie, dużo dobrych dni w tym roku!

    OdpowiedzUsuń
  23. I ja dziękuje i cieszę się, że mogłyśmy się poznać :))))) Najlepszego Agnieszko, nowych inspiracji, pomysłów i energii do tworzenia :)))

    OdpowiedzUsuń
  24. Aga wszystkiego dobrego! Niech będzie twórczo i radośnie.
    pozdrawiam noworocznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne! Wzajemnie, pomyślnego i twórczego roku Ci życzę!!! :)

      Usuń
  25. Pomyślności i spełnienia marzeń w Nowym roku Aguś;*

    OdpowiedzUsuń
  26. I wzajemnie :) Życzę dużo szczęścia, spełnienia wielu marzeń, zdrowia, bo bez niego ciężko realizować projekty i pomysły. No i życzę, żeby "równowaga we wszechświecie" była łaskawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Aga, samych dobrych chwil, twórczych uniesień, życzliwych i uśmiechniętych ludzi, wiele radości i miłości,
    uściski,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  28. Agnieszko i Tobie wszystkiego co najlepsze, radości i uśmiechu chociaż co drugi dzień (co by się nie znudziło).

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystkiego najlepszego w Nowym roku!! Spełnienia wszystkich marzeń, nawet tych najbardziej dziwnych i nie zrozumiałych przez otoczenie (tak tak, tu chyba bardziej mi chodzi o pomysły na wnętrze:) ), dużo zdrowia, bo ono jest najważniejsze. Daję nam siły do działania! Góry zdobywaj kobieto i pisz pisz pisz, bo uwielbiam tu wracać i czytać :))

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne kalendarze, dzięki, już lecę wydrukować:) Wszystkiego najlepszego w nowym roku, niech spełniają się marzenia!

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystkiego Najlepszego w 2014 - aby był rokiem dobrym, pełnym dobrej energii i dobrych zdarzeń. Kalendarz super! U mnie też było domowo - impreza piżamowa :) takie sylwestry lubię najbardziej. Wszystkiego dobrego i jak najwięcej inspiracji i wpisów - uwielbiam do Ciebie zaglądać.
    Pozdrawiam ciepło
    Magda :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Sukcesów, radości, zdrowia i samych słonecznych dni, niech Ci się wiedzie w Nowym Roku :):):) alicja

    OdpowiedzUsuń
  33. Szczęśliwego Nowego Roku!!!!

    OdpowiedzUsuń
  34. Aguniu to kolejnego udanego roku zycze:))) niech bedzie nadal inspirujaco i cudownie jak do tej pory, ogromne usciski:)
    Ja bylam na domowce-bardzo fajnie spedzony czas:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku. Wielu inspiracji i udanych projektów !!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. :)))
Thank you for your comment. :)))
Merci pour me laisser un commentaire:)))

Custom Post Signature

Custom Post  Signature