Top Social

.

LIFESTYLE & INTERIOR BLOG

sobota, 14 grudnia 2013

:)

Skończył się żwirek... dla niewtajemniczonych - chodzi o koci wychodek ;P No i co by tu zrobić z tego niezwykle inspirującego opakowania..??,,.,.... ;) 




Kto ciekawy - do jutra:)
Karaluchy pod poduchy :* Sweet dreams:))

aga 
19 komentarzy on ":)"
  1. Wywróć na drugą stronę i opakuj jakąś doniczkę :) Ja już powinnam spać!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie, że powinnaś! ale jakoś nie jestem zdziwiona, że nie śpisz ;)

      Usuń
    2. Nawet bym nie odwracała na drugą stronę,a pomalowała i opakowała:)

      Usuń
    3. hmmm.... niezłe jesteście, nawet po północy pomysłów nie brakuje ;)

      Usuń
  2. no no ciekawie sie zapowiada dobrej nocki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz to dopiero będę miała sny ;)
    Dobranoc
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  4. To TY jeszcze nie śpisz ???
    No no , co takiego wymyśliłaś ? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. to ja już tez wstałam i czekam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzien dobry:) Czekamy. Ja tez bym z tego jakas oslonke na doniczke (choinkowa na przyklad) trzasnela.

    OdpowiedzUsuń
  7. no to mnie zaintrygowałaś, czekam na post!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawość mnie zżera bo temat żwirku nie jest dla mnie obcy :))))

    OdpowiedzUsuń
  9. :))))) Intrygujące...;) Przyznaj się co tam wymyśliłaś..:)
    Ściski!

    OdpowiedzUsuń
  10. worek na donicę, w której będzie choinka:)

    OdpowiedzUsuń
  11. jak dla mnie to idealne opakowanie na donicę w której będzie choina:)))
    dokładnie tak jak bajowka myślę:)

    OdpowiedzUsuń
  12. A to ciekawe ;-) No zobaczymy co tam wymyśliłaś.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. :)))
Thank you for your comment. :)))
Merci pour me laisser un commentaire:)))

Custom Post Signature

Custom Post  Signature