Top Social

.

LIFESTYLE & INTERIOR BLOG

poniedziałek, 23 grudnia 2013

PAKOWANIE DLA DUŻYCH I MAŁYCH

Pakowania prezentów w tym roku nie zostawiłam na ostatnią chwilę, bo potem zawsze muszę w pośpiechu zawijać w byle jaki papier i przewiązywać sznurkiem, z czego zawsze wychodzi bardzo skandynawska i surowa wersja prezentów. Niestety w tym roku nie przejdzie, dostałam wytyczne, co do kolorowego papieru i żadna wersja eco dla najmłodszych nie wchodzi w grę. Ale że ja jednak i tak bardziej lubię tą oszczędną wersję, to pakuję dla każdego pokolenia nieco inaczej ;)






Wersja dla maluchów obowiązkowo kolorowa:) To znaczy czerwona :P
Tekstylne tasiemki i zawieszki z białego papieru.







A dla dużych bardziej stonowana i oczywiście ekologiczna wersja:
lniany sznurek, modrzew bez szyszek, harmonijka z pergaminu i szary papier pakowy ;)








Jeśli ma się na to czas, to jest to jedno z moich ulubionych przedświątecznych zajęć. Zdecydowanie wolę to, niż pieczenie :P Ale ciacha też już mam gotowe i kilka potraw wigilijnych już się mrozi :)
Kochani wrócę jeszcze z życzeniami, a w Święta koniecznie muszę znaleźć chwilę, żeby pokazać wszystkie świąteczne zdjęcia, bo potem przecież będą już lekko "przeterminowane" hehe :)))
Zatem miłych przygotowań, kuchennych, porządkowych, wyjazdowych, jakich bądź :) To piękny czas!
Do następnego,
aga

PS: A na Blogach Wnętrzarskich dzisiaj krótka notka o mnie, w cyklu PRZEDSTAWIAMY. Dziękuję za prezentację i zapraszam do lektury ;)


42 komentarze on "PAKOWANIE DLA DUŻYCH I MAŁYCH"
  1. Spokojnych, radosnych i rodzinnych świat życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie życzę zdrowych i pogodnych Świąt!!! :)

      Usuń
  2. Piękne te opakowania. W prostocie siła :) Bardzo podoba mi się pomysł z serduszkiem z gałązek i harmonijkami z papieru. Kiedyś muszę wykorzystać ten pomysł, a póki co prezenty już zapakowane, tylko zawieszki zostały do dorobienia. Aha, kolorowa wersja też bardzo ładna :)
    Pozdrawiam ciepło i życzę Świąt pełnych radości!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo proste pakowanie, ale jakoś do mnie przemawia:) No i serducho zawsze jest symboliczne, lubię :)
      Dzięki i Radosnych Świąt!!!

      Usuń
  3. Masz rację, dzieci za eco wersją nie przepadają ;-). I chyba mamy podobnie, bo ja tą wersje eco najbardziej lubię ;-). Zdrowych wesołych Świąt ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie pakowanie to też najlepsze zajęcie. Zaraz po ubieraniu choinki ;) Dzisiaj wieczorem otwieram manufakturę i mam nadzieję wyjdzie tak jak chcę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to pewnie teraz działasz:)))) Wszystko będzie na pewno pięknie zapakowane:)

      Usuń
  5. Aga słońce Ty moje ja to Tobie życzenia chyba w każdym poście będę składać i za każdym razem będę myślała, że to ostatni raz:)
    zdecydowanie bardziej podoba mi się Twoja wersja eko i to co wyrabiasz z tymi gałązkami! jest cudnie zdolniacho:)
    my wczoraj 4 ciacha upiekliśmy, dziś już końcówka przygotowań:) ściskam Ciebie raz jeszcze Wesołych! :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, to rzeczywiście dużo pracy macie:) Ale będzie smacznie ;)
      Kochana, jutro jeszcze Wam pożyczę, ale już dziś mogę zacząć - Wesołych Świąt!!! :))

      Usuń
  6. pięknie zapakowałaś prezenty, obie wersje mega mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja w ostatniej chwili, bo jutro :) ale też nie zamierzam byle jak ;D ha! W tym roku prezenty dla wszystkich leżały w mojej gestii, więc muszę się postarać :)

    Pięknego czasu Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma to jak podział obowiązków ;) Pewnie pięknie zapakujesz:)
      Dziękuję i wzajemnie*

      Usuń
  8. Ja pakowałam wczoraj wieczorem, świetne te Twoje propozycje. Wesołych Świąt Aguś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Dziękuję, dla Ciebie również Wesołych Świąt!!!

      Usuń
  9. Cudowne wszystkie :)) I zrobiło się magicznie...

    OdpowiedzUsuń
  10. Na ostatnią chwilę? Ja jeszcze nawet nie mam prezentów O.o... ale pakuneczki śliczne- można by je zostawić nierozpakowane;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, ja też jeszcze jutro muszę coś dopakować ;p

      Usuń
  11. Prześlicznie zapakowane prezenty :) ja też zawsze dziele te na dziecięce i te dla dorosłych - bo maluchy uwielbiaja postacie z bajek czy mikołaja wiec nie mam serca im tego odbierac:) ale dorosłym zdecydowanie inaczej pakuje podarunki :))))

    jeszcze raz powiem-- cudnie zapakowane prezenty:))

    Wesołych Świąt:)))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi:) Tak, wcześniej jakoś mi się udawało, ale teraz już jest pewien wiek i pewne oczekiwania ;P
      Pozdrawiam i wzajemnie życzę Wesołych Świąt!

      Usuń
  12. Ach! uwielbiam tak pięknie zapakowane prezenty :) aż żal otwierać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja pakowanie zostawiam na dzisiaj. Spokojnych, rodzinnych Świąt Agnieszko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i życzę Ci również spokojnych i radosnych Świąt!

      Usuń
  14. A ja jeszcze nie pakowałam. Zaraz pędzę do kuchni a potem wieczorem kiedy już dzieci pójdą spać zabieram się za paczki. To takie przyjemne zajęcie pakować rzeczy, które dadzą radość innym / mam nadzieję, hi hi hi/. Wesołych Aguś !!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli lada moment ;) Ja też lubię:))) Tobie równie Radosnych i Zdrowych Świąt!!

      Usuń
  15. Ja dziś siadam do pakowania! Uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super pomysł z tymi sercami z gałązek. U mnie podobne klimaty w tym roku, też stawiam na eko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważyłam, że serduszka pojawiają się u mnie w tym roku wyjątkowo często;)

      Usuń
  17. Wesołych!! Spokojnych :)
    Zwłaszcza, że trudno dostać ładny papier do pakowania:) A tak można zrobić po swojemu:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Aga coraz bardziej lubię do Ciebie zaglądać ..i ze względu na inspiracje i ze względu na fotografie ....a za lampion dziękuję ...wygląda pięknie nawet jeśli otoczenie mu na razie do pięt nie dorasta :))) WESOŁYCH ŚWIĄT !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. och, dzięki ogromne!!! Jesteś bardzo łaskawa dla moich starań ;)))) cieszę się, że jakoś to trafia, właśnie do Ciebie i innych dobrych duszyczek, które tu zaglądają:)) W ten szczególny czas - wiele serdeczności przesyłam!!!

      Usuń
  19. Pięknych świąt życzę !!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Samych sukcesów,motywacji i wszystkiego cudownego!

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny ten czerwony papier! U mnie prezenty były w dwóch odsłonach: czerwonej i czarno-srebrnej ale z czerwoną kokarda. Tasiemki też zdobylas prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  22. Happy New Year sweets, hope 2014 brings you everything you wish for and more,
    Much love,
    Axx

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. :)))
Thank you for your comment. :)))
Merci pour me laisser un commentaire:)))

Custom Post Signature

Custom Post  Signature