Top Social

.

LIFESTYLE & INTERIOR BLOG

piątek, 20 grudnia 2013

Jestem, krzątam się, nie wiem w co ręce włożyć...
Dzisiaj mam czas na strategiczne zaplanowanie świąt, na zapakowanie prezentów, bo potem latorośl już nie idzie do szkoły, a to oznacza ciągłą kontrolę, co też ta mama tam robi :P

Choinka u mnie już stoi, a u Was?






A zdjęcia zrobione telefonem:))) Chociaż kompozycyjnie wbrew wszelkim regułom, jakoś tak mi się spodobały:)
Może się przerzucę ;) 

***

Zatem udaję się planować i realizować...
Jak już coś zdziałam, to też pokażę:) 
Udanego piątku Kochani!

aga






34 komentarze on " "
  1. Aguś to zdjęcie jest świetne, ale wolę to z kapciami;)
    cudną masz tą podłogę...
    ściskam Ciebie przedświątecznie:) będę zaglądać i sprawdzać co tam zdziałałaś:*
    Wesołych Świąt Agusiu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest więc i to, z kapciami:))))
      Ściskam, miłych przygotowań i bezpieczniej podróży!

      Usuń
    2. ooo! super :***:)))
      dziękuję słoneczko
      wspaniałego dnia - kissy

      Usuń
    3. Aga ta zmiotka jest z White Loft? :) cudna!!!

      Usuń
    4. ano :)))
      http://whiteloft.pl/index.php?id_product=147&controller=product

      Usuń
  2. Ja zaczynam od jutra. Pełną parą. Chociaż już wczoraj ciaprałam szyszki na biało ;-)Pewnie ze wszystkim się nie wyrobię ;-( jak co roku ;-). Szczęście tylko, że Wigilię mamy w tym roku na wyjeździe ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też, niby zabieram się w październiku, a co roku stara śpiewka.... :)

      Usuń
  3. U mnie tez stoji -od wczoraj.Zapowiadali deszcze i nie chcialam,zeby mi zmoknela na dworze wiec...juz ubralam.
    Moja lista "do zrobienia ...zamiast sie skracac...robi sie coraz dluzsza..ale nie ma co w panike wpadac...
    Jesli czegos nie zrobie...to tez beda swieta)))
    Pozdrawiam i zycze wesolych swiat!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, coś ma padać...ale na razie mroźno i słonecznie `;00

      Usuń
  4. a u mnie wiesz co już stoi .WIESZ??????? lampion piekny !!!!!!!! a chojna na balkonie :)))))bo się boje że obleci!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdolny fotograf jak Ty i telefonem robi świetne foty, ciekawa jestem Twojej choinki, zeszłoroczna bardzo mnie zainspirowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj Gosia, przesada :P
      Choinka w sumie miała być czerwona, a nie ma na niej ani jednej czerwonej bombki:P

      Usuń
  6. u mnie tez juz choina stoi:P,,,,,,,,,,,,,,,pokusilam sie i pomalowalam sobie nawet moje paznokietki,,daremna robota,juz sa oskubane z lakieru:P..................no sama wiesz jak to jest ..............................................................buuuuuuuuuziaki***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ..... jeszcze pewnie kilka razy będzie trzeba przemalowywać ;P

      Usuń
  7. Telefonem?? No to świetne zdjęcia Ci wychodzą! Moim telefonem nie zrobię takich zdjęć, o nie ;-)
    My jeszcze choinki nie mamy ale może w niedzielę już u nas zawita ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) no właśnie telefonem:) Jak jest dobre światło, to i zdjęcia inaczej się robi:)

      Usuń
  8. Czekam na rozwinięcie wątku świątecznego ;) na pewno będzie pięknie!
    Miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elle, ja też czekam...może ktoś mnie wyręczy..:P

      Usuń
  9. Urocze gałązki :) Ciekawa jestem jak wygląda ostateczny efekt jeśli chodzi o ozdoby i oświetlenie, ale patrząc na szufelkę można stwierdzić, że nie była to aż tak bardzo brudna robota ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Basiu :) Hehe, no tak, większego bałaganu nie wypadało pokazywać ;P
      Pozdrawiam ciepło*

      Usuń
  10. Aguś zapraszam na konkurs do mnie, pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie choinka już stoi,tylko stojak doprowadza mnie do szału,bo choinka wciąż się przechyla w którąś stronę :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, moja też na słowo honoru stoi ;P, jakby co, to sznurkiem do czegoś przywiążę ;P

      Usuń
  12. Podłoga śliczna nie tylko bo czysta :-)
    Angelika

    OdpowiedzUsuń
  13. u mnie wszystko w powijakach. nawet planowanie. foty cudne.

    OdpowiedzUsuń
  14. To chyba oszalejesz!!! tyle wolnego! To się można przyzwyczaić ;P **

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajniutkie papucie;D
    fotki bomba, telefonem powiadasz?niesamowite!;)
    a modrzew ♥
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja tam często telefonem pstrykam, nawet lepiej wychodzą niż cyfrówką moją;-/
    Powtórzę po koleżankach...podłoga wspaniała!!!
    Ściskam;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. :)))
Thank you for your comment. :)))
Merci pour me laisser un commentaire:)))

Custom Post Signature

Custom Post  Signature