Top Social

.

LIFESTYLE & INTERIOR BLOG

czwartek, 28 stycznia 2016

ZAMKOWA BIBLIOTEKA

Czasowo trudno to jakoś ogarnąć. Wydaje mi się, że zdjęcia do katalogu swoich produktów, które robiłam na Zamku w Mosznej, to całkiem świeża sprawa. Tymczasem to już dobre parę miesięcy. Ba, to już rok! Tak, tak... Praca nad każdym z katalogów zaczyna się na długo wcześniej niż ma miejsce jego publikacja w internecie. I tak w lutym zbierałam już materiał do wiosennego lookbooka. To mi uzmysłowiło, że najwyższy czas pomyśleć nad kształtem tegorocznej wiosny... Mam już pewnien pomysł, ale jeszcze nie nabrał konkretnych kształtów. Więc chcę się pocieszyć tym, co zrobiłam w zeszłym roku.

Uważam, że to jedna z ciekawszych scenerii, jaką mogłyby sobie wymarzyć moje szkiełka. Jeśli nie byliście, to szczerze Was zachęcam. Osobiście uwielbiam. To zamek jak z Hogwardu, naprawdę przepiękny i postaram się w kilku kolejnych postach pokazać choć fragment tego piękna.
Oto dzisiejsza garść sentymentalnych ujęć z tamtej sesji zdjęciowej - Biblioteka.

























l o v e
a g a

C.D.N

A cały wiosenny Lookbook AGNETHA.HOME 2015 możecie zobaczyć TUTAJ:


17 komentarzy on "ZAMKOWA BIBLIOTEKA"
  1. Magiczne miejsce...klimatyczne zdjęcia i...cudne pudełka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tak się kqrcze zastanawiam czy te twoje szkiełka są takie fotogeniczne ,czy tak dobrze miejsca dla nich dobierasz ,że się wpisują idealnie :))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne miejsce, byliśmy tam ....chyba jakieś dziesięć lat temu, jak ten czas leci ... Twoje szkiełka pasują tam idealnie !!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! to musisz teraz pojechać. Teraz jest o niebo lepiej!!!!

      Usuń
  4. Cudny katalog :-) Klikam w te i we wte ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. super zdjecoa w zamku byłam ,ale jeszcze pojade , bo bardzo mi sie podobał :)))
    a spałaś tam ? bo wiem ,ze można :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Agnieszko, piękne zdjęcia. Zawsze jak wpatruję się w stare wnętrza to ogarnia mnie ta sama myśl "tam żyli ludzie" i sobie wyobrażam ich życie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia! Uwielbiam takie klimaty i biblioteki, nie tylko zamkowe :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna sesja w wyjątkowej scenerii !

    OdpowiedzUsuń
  9. Moim zdaniem książki wyglądają wspaniale, kiedy są schowane za szkłem. Co to lokalizacji, którą wybrałaś do tej sesji - cudowna sceneria ;) Podobają mi się tak ciemne pomieszczenia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Byłam tam - przepiękne miejsce! Dodatkowo te ferie czarodziejskie dla dzieciaków a la Hogwart właśnie - może uda mi się kiedyś dzieciaki posłać ;D

    Piękne miejsce, plus park :)
    Idealne jako tło dla Twoich szkiełek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, ja też myślałam o tych feriach, ale moja pociecha coś niezbyt skora, więc dałam spokój :)

      Usuń
  11. Skojarzenie, jakby te Twoje dzieła stały tam tak od lat. Od wielu lat! :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. :)))
Thank you for your comment. :)))
Merci pour me laisser un commentaire:)))

Custom Post Signature

Custom Post  Signature