Top Social

.

LIFESTYLE & INTERIOR BLOG

wtorek, 12 stycznia 2016

MOŻE CHOCIAŻ HERBATĘ?



.... bo na coś więcej czasu mam za mało. Jeszcze ciągle gonię grudzień...  Właściwie to wpadam tu w przerwie w pracy, bo zaraz wracam do farbowania. Połowa dnia przepadła mi gdzieś niepostrzeżenie, teraz jeszcze spędziłam chyba godzinę szukając jednego zdjęcia, o które prosiła mnie miła Pani z Czterech Kątów, a obiecałam na wczoraj.... ech, ciągle o jeden dzień za daleko...

I chciałam zrobić jeszcze jakieś zdjęcia z dużym lampionem, ale pogoda deszczowa, więc też mało światła i trochę weny brak, bo na to też przecież potrzeba czasu... Trudno, muszę już go wysłać, bo dłużej nie mogę zwlekać.
No i powiedzcie sami, jak tu żyć S L O W ???? 
[he he he]

Spokojnego popołudnia Wam życzę tą skromną przypominajką.

l o v e
a g a

27 komentarzy on "MOŻE CHOCIAŻ HERBATĘ?"
  1. No to do szybkiego zobaczenia, może już w ten weekend Aga! A jak nie w ten to w następny na 100% :))) buziaków moc

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. he he he , ależ miło! super!

      Usuń
    2. :)
      Lubię do Ciebie wracać...i strasznie mi się podoba,że rozmawiasz z nami...

      Usuń
  3. Taką herbatkę to ja chętnie - zawsze i wszędzie :)
    Nieustannie pozostaję w zachwycie nad tym, co tu pokazujesz... :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magdo dziękuję pięknie za tak miłe słowa! Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Oj napiłabym się pysznej herbatki. Najlepiej, żeby była z nutką egzotycznych owoców, cudownie pachnąca. Narobiłaś mi ochoty. Pozdrawiam Kaśka z http://nostalgicznyzakatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszyscy teraz tak pędzą... Może, żeby się rozgrzać na zimę? ;-)
    Mimo pośpiechu i zaległości, udało Ci się uchwycić piękną chwilę. Oby więcej ich!

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj tak, z tym SLOW trudno... Moja ulubiona sesja, ach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, wiem :)))) Tylko troszkę "cieplejsza" w tym wydaniu ;)

      Usuń
  7. Piękne zdjęcia.
    Ja chętnie napiję sie herbatki z cytryną.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia piękne. Masz racje na dworze jest taka szarówka, że cieżko robi sie zdjęcia :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Agnieszko, życzę Ci odrobinę powolności w tym roku :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda smakowicie. U mnie króluje z miodem malinowym :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie, najlepsza herbata to ta z imbirem, miodem i cytryną. Brr :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Och będzie coś o Tobie w 4kątach :) super :) ja od stycznia zaczęłam ostrym galopem, ale na herbatkę chętnie się zatrzymam :)

    buziaki Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko fotka produktu. Pewnie w jakiś wiosennych zestawieniach, nic wielkiego, ale bardzo się cieszę :))) Sciski Reniu ***

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz. :)))
Thank you for your comment. :)))
Merci pour me laisser un commentaire:)))

Custom Post Signature

Custom Post  Signature