Top Social

.

LIFESTYLE & INTERIOR BLOG

piątek, 1 stycznia 2016

TO BĘDZIE WAŻNY ROK! ZACZYNAMY! / WELCOME 2016






No to zaczynamy Nowy Rok!
Będzie dużo zmian wnętrzarskich, wspominałam ostatnio, i mam nadzieję, że będziecie wciąż ze mną.

l o v e
x o x o
a g a


19 komentarzy on "TO BĘDZIE WAŻNY ROK! ZACZYNAMY! / WELCOME 2016"
  1. Aga, życzę Ci, żeby to był wspaniały rok. Rok spełniania marzeń, zaczynania od nowa, pełen twórczych pomysłów, otaczania się pięknem i towarzystwa życzliwych osób. Trzymam kciuki, żeby wszystko szło po Twojej myśli.

    OdpowiedzUsuń
  2. No to zaczynamy!!!!! Dużo radości, pomysłów, kreatywności Aga. I jasne, że będziemy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Do siego roku Agnieszko!
    pozdrawiam, K.

    OdpowiedzUsuń
  4. No to powodzenia zycze. Oby wszystkie twoje plany sie spelnily, a zdrowko nie zawodzilo.

    OdpowiedzUsuń
  5. A mnie szykuje się rok budowlany :) Nie mogę się doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  6. Będziemy, oczywiście !!!! Spełnienia marzeń życzę, aby ten rok był taki jaki chciałabyś aby był !!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Serdeczne życzenia, aby każdy następny rok przynosił Ci wszystko to, co w życiu najpiękniejsze, spełnił marzenia i przyniósł dobre chwile w życiu codziennym oraz zawodowym. Życzy Pastelowy domek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczęśliwego Nowego, aby owocował w moc inspiracji i zrealizowane projekty z tych małych i dużych marzeń. :) Pozdrowienia C.aro

    OdpowiedzUsuń
  9. mam nadzieję, że to będzie udany rok. trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Oczywiście, że będziemy :) Ja też nie zawsze komentuje, ale jestem, podglądam i wzdycham! Najlepszego Aguś! Przede wszystkim tego zdrowia dużo :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Co jakiś czas zaglądam na bloga w poszukiwaniu inspiracji, a dzięki tej zapowiedzi będę robiła to regularnie :) Życzę, aby w Nowym Roku udało Ci się zrealizować wszystkie plany, a atmosfera wokół sprzyjała nowym wyzwaniom. Byś z entuzjazmem patrzyła w przyszłość i powitała zmiany z radością, pozdrawiam noworocznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj
    Będzie się dzialo!Osobiście przeżyłam znaczny szok gdy zrobiłam podsumowanie ubiegłego roku i okazało się że wcale nie próżnowałam.Zapraszam!http://szalenstwa-panny-matki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Korki po winie są super ja ostatnio zrobiłam z kilku świecznik. Ale nadal mam ich sporo - trzeba coś wymyśłić fajnego. Bo to bardzo plastyczny materiał !

    OdpowiedzUsuń
  14. Szczęśliwego nowego roku Agnieszko! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oczywiście, że będziemy! :)
    Dobrego nowego roku, Agnieszko!
    A na tę tacę się czaję ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. :)))
Thank you for your comment. :)))
Merci pour me laisser un commentaire:)))

Custom Post Signature

Custom Post  Signature