Top Social

.

LIFESTYLE & INTERIOR BLOG

niedziela, 31 stycznia 2016

TAK ZWYCZAJNIE

Zanim wrzucę kolejne zdjęcia z zamkowych sal, kontynuując czwartkowy wątek sesji produktowej na Zamku w Mosznej, chciałam nieco odczarować swój blog. Tak dawno nie było na nim takich zwyczajnych, codziennych zdjęć z wnętrza mojego domu.


Więc sobie zrobiłam prezent i kupiłam moje ulubione, zaraz po białych!!!!!, różowe tulipany. Taki róż niedosłowny... Tak bardzo chciałabym, żeby była już wiosna. Z wielu powodów. Luty to dla mnie prawdziwa męczarnia - zaczynam zdecydowanie odczuwać brak światła i brakuje mi weny do pracy. Ale teraz można bardzo łatwo przekłamać rzeczywistość, i na przekór zimie w pełni, wstawić do wazonu w domu tulipany, wystarczy wizyta w dyskoncie.












Niedzielę spędziłam bardzo spokojnie, trochę na gotowaniu, trochę poza domem, a teraz jeszcze będzie kanapowo. Oglądam Orange is the new Black, lubicie?
Czyli bilans ruchu i bezruchu wyjdzie na zero [;)]

Spokojnego niedzielnego popołudnia Kochani!
l o v e
a g a


MARMUROWY MOŹDZIEŻ IKEA
DESKA MARMUROWA I LIPOWA MADAM STOLTZ




42 komentarze on "TAK ZWYCZAJNIE"
  1. Odpowiedzi
    1. hej hej! Co słychać? Dawno Cię u mnie nie było ;)))

      Usuń
  2. Ładna jest Twoja codzienność : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie i zarazem mało! :-*

    OdpowiedzUsuń
  4. też sobie kupiłam biało różowe w dyskoncie i taż w takim "wazonie" trzymam heh:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zwykle piękne zdjęcia. Te szklane pudełeczka są cudowne! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dawno Aguś u Ciebie nie byłam :) Zdjęcia przepiękne jak zawsze i ta Twoja niesamowicie pokazana codzienność :)
    Ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
  7. Trochę więcej twojego domku poproszę :-) i oby do wiosny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Aga, jak ja Cię dobrze rozumiem. Też tęsknię już za wiosna i światłem i też przynoszę sobie na zmianę z biedry bukiety białych i bladoróżowych tulipanów ;) Liczę na to, że luty będzie dla nas łaskawy i wiosenna aura się utrzyma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś nawet ostatnio nie jest źle z pogodą....calkiem kwietniowa...

      Usuń
  9. Agnieszko piękne kadry!Pudełka prezentują się rewelacyjnie:) Uwielbiam Twoje szkiełka! Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne. No chce się tej wiosny, słońca i kolorów, nie ma co:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję, piękne zdjęcia, również za te z ostatniego postu.
    Angelika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) Miło mi bardzo! Dzisiaj kolejny post z zamku :)

      Usuń
  12. Piękne kadry z pięknego domu! Serial lubię, oglądam. :) Udanego tygodnia i lutego - niech szybko Ci mija i niech będzie szczodry światłem!
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne ujęcia, wnętrze, przedmioty i Twoje twory.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zwyczajny dom? A wygląda na całkiem zaczarowany, zwłaszcza na tych zdjęciach. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam tulipany! Całe szczęście urodziłam się na wiosnę, więc mam kilka okazji, żeby je sobie kupować... albo je dostawać.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdjęcia i cudowny wazon. :)
    U mnie weekend pracowity ale mam nadzieję, że w przyszłym tygodniu chociaż w niedzielę uda się poleniuchować.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. :)))
Thank you for your comment. :)))
Merci pour me laisser un commentaire:)))

Custom Post Signature

Custom Post  Signature