Top Social

.

LIFESTYLE & INTERIOR BLOG

czwartek, 26 marca 2015

HUNTING FOR INSPIRATION | POLOWANIE NA NATCHNIENIE

Dzień dobry! Kochani, dziękuję Wam ogromnie za wspaniałe przyjęcie wiosennego katalogu!!! Na półce obok Katalogu [na issuu.com] jest już również Broszurka z inspiracjami. Serdecznie zapraszam do obejrzenia. W pierwszym numerze znajdziecie kilka wiosennych aranżacji majego autorstwa, ale przede wszystkim HUNTING FOR INSPIRATION jest polowaniem na Wasze stylizacje. Dlatego sercem publikacji jest pięć odmienych spojrzeń na moje rękodzieło. Broszurka dzięki temu jest różnorodna i kolorowa. Dziękuję Dziewczynom za zdjęcia i pomoc w realizacji broszury! Zapraszam serdecznie do obejrzenia!
l o v e
a g a





21 komentarzy on "HUNTING FOR INSPIRATION | POLOWANIE NA NATCHNIENIE"
  1. Muszę przyznać, że strasznie podoba mi się ta wersja katalogu! :) Pięknie Aga to wszystko skomponowałaś, a dziewczyny zrobiły wspaniałe zdjęcia. Jest moc i siła przekazu - aż chce się kupić wszystko, albo chociaż jedno małe COŚ. :) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. niesamowity katalog... jestem po prostu zachwycona!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest tam tyle fajnych rzeczy, że nie mogę się na nie napatrzeć

      Usuń
  3. Wspaniały i klimatyczny. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. I znowu tak pięknie zrobione. Gratuluję!
    Serdecznie pozdrawiam
    Angelika

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne zdjęcia, aranżacje i wynik końcowy - broszura. Uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam Cię, Agnieszko- wspaniał projekt, świetne produkty, zachwycajace zdjecia. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowicie inspirujące katalogi. Piękne zdjęcia. Bardzo podoba mi się sesja w zamku! Piękne rzeczy tworzysz. Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  8. Aga cudne nie mogę sie napatzrć w Mosznej byłam robi wrazenie :)
    bzuiaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne inspiracje, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia, bez nadęcia. Aż miło obejrzeć jeszcze raz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. :))) Cudo! Mogłabym przeglądać bez końca! Świetna stylistyka, fantastyczne aranżacje, cudowny klimat... No tylko się zachwycać bez końca:) Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  12. Obejrzałam, przeczytałam, zachwyciłam się. I uśmiech nie schodzi mi z twarzy, bo cieszę się ogromnie, że na naszym trudnym, polskim rynku jest miejsce na prawdziwą sztukę i rękodzieło jest coraz bardziej doceniane. Pięknie wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniale Agnieszko! Gratuluję Tobie i całemu zespołowi, czuję się zainspirowana! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. I katalog i broszura bardzo mi się podobają! Cudeńka tworzysz!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo dobra wersja katalogu. Podziwiam.
    Zapraszam na moją stronę, na której dostępna jest oferta różnego rodzaju kominków

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładnie Ci to wyszło.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. :)))
Thank you for your comment. :)))
Merci pour me laisser un commentaire:)))

Custom Post Signature

Custom Post  Signature