Top Social

.

LIFESTYLE & INTERIOR BLOG

wtorek, 10 marca 2015

HELLO

Dzień dobry!

Katalog z wiosennym obliczem moich produktów już lada dzień będzie gotowy.
Cieszę się, że udało mi się przygotować do niego materiał, co przy specyfice mojej pracy wbrew pozorom nie jest takie łatwe, ponieważ nigdy nie dysponuję zbyt dużą ilością rzeczy, które mogę wykorzystać do sesji. Wszystko, co na bieżąco powstaje w warsztacie, za parę dni wędruje w świat. O projektach indywidualnych to już nawet nie mówię, bo zazwyczaj albo jestem kompletnie wyeksploatowana przez ich opracowywanie i tworzenie, albo dopada mnie depresyjny brak weny, albo też wszelkie próby zdjęć udaremnia brak dobrego światła... szkło dosyć trudno się fotografuje w domu i zawsze jak na złość coś stanie mi na przeszkodzie. Dlatego tym bardziej się cieszę, że powstało te kilka zdjęć do nowego lookbooka. 
Myślę, że 20go marca to będzie dobra data publikacji? ;)
A teraz czas na kawkę i serniczek :)
Ściskam Was bardzo mocno! I dziękuję za odwiedziny!



l o v e
a g a 
15 komentarzy on "HELLO"
  1. Aga juz nie mogę się doczekać :). Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam z niecierpliwością! A szkło faktycznie ciężko się uwiecznia na zdjęciach. Może jest na to patent jakiś, tylko o nim nie wiemy?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam i ja :) Uwielbiam Twoje prace i zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Aga Ty być nawet w mrocznej piwnicy piękne zdjęcia zrobiła swoim szkiełkom. Czekam na katalog z niecierpliwością! A jeśli kiedyś postanowisz robić warsztaty ze stylizacji i fotografii produktowej to staję pierwsza w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam w takim razie z niecierpliwością, na pewno będzie piękny. Niesamowicie podobają mi się rzeczy, które tworzysz i tak samo zresztą uwielbiam Twoje zdjęcia:) Pozdrawiam radośnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Po tym co widzę co wychodzi z Twoich rąk to wiem, że warto zaczekać i życzę cierpliwości przy katalogu:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. :)))
Thank you for your comment. :)))
Merci pour me laisser un commentaire:)))

Custom Post Signature

Custom Post  Signature