Top Social

.

LIFESTYLE & INTERIOR BLOG

sobota, 21 marca 2015

FINALLY | NARESZCIE







Nareszcie mamy wiosnę!
I słońce i obiecany katalog!!! Mimo, że ciasto nie za bardzo mi wyszło, to i tak trafiło na zdjęcia do dzisiejszego posta. No cóż, nie na wszystkim trzeba się znać :P
:)

Zapraszam Was bardzo gorąco do obejrzenia nowego lookbooka, który skonstruowałam troszkę inaczej niż dotychczas. Mam nadzieję, że te parę chwil, jakie poświęcicie na jego oglądanie, będzie relaksujące.
A w przygotowaniu mam jeszcze dodatkową małą broszurę, którą też już lada dzień Wam podrzucę ;)


Miłego dnia Kochani!

Zapraszam na issuu.com! <3
A w sklepie już tylko do wtorku darmowa wysyłka za zakupy powyżej 300 zł.

l o v e
a g a

PUDEŁKO/LAMPION PALASS AGNETHA.HOME
TACA RUSTIK CZARNA AGNETHA.HOME
47 komentarzy on "FINALLY | NARESZCIE"
  1. Bajka ten nowy lookbook!!! Uwielbiam Twój styl.
    Angelika

    OdpowiedzUsuń
  2. Hi - I just want to tell you, that I'm a great fan of your blog. Thanks for the wonderful inspirations. Great Weekend, love Barbara

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hello Barbara! thank you, I'm really happy! <3
      hugs!

      Usuń
  3. Piękne kadry Agnieszko, doskonale miejsce do łączenia starego z nowym :)

    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny ten nowy wzór w kształcie diamentu, żyrandol rzeczywiście też świetny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Aga cudny!!! Siedzę na basenie ostatnie godz przed wyjazdem i oglądam katalog i juz wypatrzyłam dla siebie kilka rzeczy :) do napisania po powrocie! :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) hej! a co Ty z moim katalogiem na drugim krańcu świata robisz!!!! Odpoczywaj jeszcze!!! :)))
      Do szybkiego <3

      Usuń
  6. Aga, z ogromną przyjemnością obejrzałam katalog... Twoje szkiełka piękne i ujęte w tak niezwykłym otoczeniu. Przy okazji przywołałaś mi parę fajnych wspomnieć z wycieczki do Mosznej...:)) Bo my zamkowi jesteśmy...;)
    Pallas boski!
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! Dzięki wielkie! Fajnie, rzeczywiście też masz przecież niedaleko, a w ogóle to rodzina właściciele zamku pochodzą z Górnego Śląska :)))
      Buźka!

      Usuń
  7. Magiczne miejsce i Twoje cuda...Połączenie idealne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Miejsce MAGIA idealnie dopasowane do przedmiotów. Swieczniki na schodach przepięknie wyglądają. Gratuluję, naprawdę piękny katalog, jestem zachwycona klimatem i do tego genialne wyroby ! Pozdrawiam, Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bardzo lubię to miejsce. Dziękuję Ci ogromnie!!!

      Usuń
  9. Lampiony prezentują się fantastycznie! I ten klimat:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. <3 bardzo się cieszę, że się podoba ;) dziękuję!

      Usuń
  10. Cudowne! A pudełko Palass jest przepiękne... Prześliczne po prostu :>

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale niespodzianka! Do zamku w Mosznej mam ok. 15 km! Od wiosny do jesieni często jeżdżę tam na wycieczki rowerowe :) Katalog jest cudowny! Jestem dumna, że w moich rejonach powstała sesja :) Tylko szkoda, że nie wiedziałam o tym wcześniej ... Może udałoby mi się podglądnąć pracę "od kuchni" :>
    Wypatrzyłam kilka nowości, zapierających dech i zachorowałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha! No to wspaniale! może kiedyś na siebie wpadniemy :))) Dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  12. Aga, ale magicznie! Nastrój miejsca idealny do wyeksponowania urody twoich dzieł :)
    Będę wracać do tego katalogu jeszcze nie raz.

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz racje w opisie, ze Twoje przedmioty nawet po dluzszym czasie beda zachwycaly. Ja jestem tego przykladem, twoje szkielka nadal kroluja w moim mieszkaniu i nawet nie przeszlo mi przez mysl zastapic je czyms innym ;)))
    Cuuudny katalog :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) Magdo jesteś wspaniała! Dziękuję! Zawsze mnie to zastanawiało, zwłaszcza na początku mojej drogi, jak będzie przyjęte przez inncyh to moje rękodzieło. Zresztą, o ile pamiętasz, nawet pisałam Ci o tym.. ;) Teraz, jestem o wiele mądrzejsza. Jednak doświadczenie w każdej kwestii robi swoje. I to jest optymistyczne, bo wiem, że jak uda mi się swoją markę nadal utrzymać na rynku, to za rok, za dwa, będę miała tej wiedzy jeszcze więcej, a to pozwoli mi na realizowanie projektów jeszcze lepiej. :) Pozdrawiam Cię baaardzo serdecznie <3

      Usuń
  14. Przepiękny katalog. Obejrzałam z wielką przyjemnością :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia i cała koncepcja katalogu!

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudny katalog, piekne zdjecia!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak mamy wiosnę a u mnie (niedziela rano) za oknem warstewka śniegu, 2stopnie i mega słońce:) Pozdrawiam cieplutko i pysznie jak zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cóż ja jeszcze mam napisać?? Wszystko mi podkradły i wcześniej opublikowały! Wszystkimi łapkami sie podpisuje - CUDOWNY katalog bo produkty CUDOWNE!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. he he, no to się baaardzo cieszę :)
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  19. Co to za przedmiot, w którym są jajka? Zapraszam na swoją stronę internetową z szeroką, dużą, ogromną ofertą m.in tapet, dywanów, żyrandoli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na końcu posta jest link - zapraszam do sklepu agnethahome.pl

      Usuń
  20. Dawno nikt z polskich blogerów(ek:) nie zrobił na mnie takiego wrażenia.
    Piękna i wyjątkowa sesja. Gratuluję i dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ogromnie!
      Pozdrawiam i zapraszam częściej ;)

      Usuń
  21. pysznie wyglada!!! ale o tej porze to może nie kusić na słodkie hehe...
    gratuluję!
    pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. :)))
Thank you for your comment. :)))
Merci pour me laisser un commentaire:)))

Custom Post Signature

Custom Post  Signature