Top Social

.

LIFESTYLE & INTERIOR BLOG

czwartek, 9 października 2014

TODAY I LOVE



I znów pojawiły się w moim domu kolory. Jakaż przewrotna ta moja nartura. I to jeszcze jakie! Prawdziwie jesienny pomarańcz, dyniowy, apetyczny, jak miło, wprowadził do kuchni same przyjemne skojarzenia. I dobrze, niech będzie.

Kiedyś szalałam na punkcie białych baby boo, ale w tym roku jakoś mi nie wzeszły, może za pózno ją posadziłam, ale najwyraźniej tak miało być, nie żałuję wcale, bo po raz pierwszy za to posadziłam tradycyjną pomarańczową dynię i jest przepiękna! Nie sądziłam, że jej widok tak mnie będzie cieszył, bo z reguły lubię jesień stonowaną i cichą.






Miłego dnia! Czwartek, piątek i weekend przed nami. Ja mam w planie spotkanie z blogerami w Łodzi na meetblogin, mały rekonesans na łódzkim festiwalu designu i wreszcie chwilę dla siebie :P

S e e - y o u - s o o n - m y - b l o g g e r s - f r i e n d s - !
do szybkiego przeczytania :)
m i ł e g o - d n i a - !
a g a



20 komentarzy on "TODAY I LOVE"
  1. Piękne zdjęcia :D Jak zawsze :)
    Dynia robi swoje :)

    Miłego weekendu :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Tak, takie piękności się same fotografują ;)))
      Miłego i Tobie!

      Usuń
  2. Oj przepiękna dynia, przepiękna... Udanego wyjazdu życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To jedna z moich ulubionych jesiennych ozdób - dynia! Zawsze ustawiam je na parapetach w kuchni i wyglądają obłędnie. W połączeniu np. z wrzosem w ładnej doniczce zawsze jest super! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie jesiennie :)
    Miłej soboty życzę !!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dynia prezentuje się pięknie :) też czekam na weekend! Choć nie mam nic w planach to chętnie coś wymyślę lub odpocznę beztrosko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny klimat na tych zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cieszy bo z własnego ogródka! :) tak sobie mysle ze takie zielone stonowane jak zakupiłam ostatnio bardzo by tam u ciebie pasowały :D do zobaczenia w sobotę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam dynie, Twoja się pięknie prezentuje na tych zdjęciach :) Buźka

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna u Ciebie ta jesień i chyba na skutek takich wpisów jak ten muszę ją wreszcie polubić. Ja nad dyniami pracuję, niebawem postaram się pokazać efekty na blogu.
    Zainspirowana gorąco pozdrawiam.
    http://mysweetdreaminghome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale Twoja jest piekna, nie taka krzykliwa jak czesto pomaranczowe sa :)
    Sliczne zdjecia Aga!

    Sciskam!

    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  11. ja też uwielbiam te pomarańczowe dostojnisie :) pozdrawiam! Justyna

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna dyńka i cieszy bo z własnej hodowli :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A to rzeczywiście kolor nie bardzo typowy dla Ciebie.:) Piękne zdjęcia.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. :))) no nietypowo jak dla mnie, ale nie ma nic przyjemniejszego od łamania reguł :P Przynajmniej tych małych i nic nie znaczących, jak kolorystyka w domu :))))
    Uściski dla Was wszystkich! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia - jak zwykle:) Pomarańczowego bym się u Ciebie nie spodziewała, ale jesień rządzi sie własnymi prawami;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Miła odmiana... trochę koloru nie zaszkodzi, tym bardziej jesienią. Super zdjęcia.. pozdrawiam i zapraszam do mnie..Kasia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. :)))
Thank you for your comment. :)))
Merci pour me laisser un commentaire:)))

Custom Post Signature

Custom Post  Signature