Top Social

.

LIFESTYLE & INTERIOR BLOG

czwartek, 16 października 2014

SOMETHING GREAT | coś ekstra




Jestem na dobrej drodze do zagospodarowania ściany nad kanapą. Szkoda tylko, że co rusz mam nowy pomysł, a to co wczoraj było dla mnie odkrywcze, dzisiaj już kompletnie nie jest. No i w ten sposób ciągle nie zdecydowałam, czy zawisną tam półki, czy tylko jakieś obrazki...

Im dłużej się zastanawiam, tym mniej mi się chce. No tak, jedno pozostaje bez zmian - musi tam być coś really great!!! :D



Miłego dnia!
l o v e
a g a

GET THIS LOOK:
DIY: płótno 70 x 100 pomalowane tablicówką
narzuta len naturalny
ceramika ręcznie robiona


26 komentarzy on "SOMETHING GREAT | coś ekstra"
  1. To co jest jest really great ;-)...ten blejtram otrzaskany na czarno ;-)...a i widzę, że len na kanapie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe :))) nooo, dobrze widzisz Olu ;) :*

      Usuń
    2. Ty też masz tak, że inspiracje wcielasz natychmiast w życie ;-)

      Usuń
    3. dobrze, że nie leń na kanapie ;p
      napewno wymyslisz coś co powali nas na łopaty :)
      dużo weny życzę

      Usuń
  2. Jejku jakie Ty robisz cudowne zdjęcia... Mogą służyć jako obrazki na ścianę...
    A na pewno coś na ścianę wymyślisz :):)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam ten sam problem i zdecydowałam się na półkę, na której raz będą stały obrazy a raz inne ładne rzeczy. Ten plakat, który zrobiłaś to bym Ci świsnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam ten sam problem,pomysłów wiele ale żaden mnie w 100% nie przekonuje i ściana wciąż pozostaje pusta..

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też chcę! Zdecydowałam się na półki. Fajnie wyglądają nad kanapą. Zawsze można też na taką półkę postawić jakąś drobnostkę i pełno obrazków przy okazji :) Podobają mi się te szklane boxy u Ciebie na stoliku!

    OdpowiedzUsuń
  6. ten obraz tez cłkiem ciekawy:)


    Rozumiem Cię jednak doskonale! nad moim łóżkiem w sypialni na przykład rozgościły się niezamalowane blejtramy ustawione tyłem do świata:) tak z przekory... i tez nie wiem co dalej, zostawić, zmienić, coś na nich namalowac....

    Powodzenia i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. :)) I na pewno tak będzie!:) Uściski dla Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ja się cieszę, że już nie mam takich dylematów :P

    OdpowiedzUsuń
  9. mnie się marzy ściana obrazków nad kanapą, przeróżnej maści!
    a napis pierwsza klasa! (;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no miałam coś na kształt takiej galeryjki...teraz szukam czegoś innego :)

      Usuń
  10. znam te dylematy. ale na pewno będzie pięknie, jak zawsze u ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi się podoba ten poster! Jest bardzo oryginalny! No i ten len na kanapie miodzio! Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja myślę, że ten REALLY GREAT poster jest naprawdę REALLY GREAT :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ooooooo kolezanko jak cie znam bedzie ekstra,juz sie zapowiada wspaniale ,a wiec czekam niecierpliwie i z ciekawoscia na czym sie skonczy:P

    OdpowiedzUsuń
  14. I tak już zostanie... ;) Dlaczego nie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi również się podoba! Pułki nie, no chyba ,że nie mieścisz się na tym co już masz... Po co zagracać tak piękną przestrzeń ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. :)))
Thank you for your comment. :)))
Merci pour me laisser un commentaire:)))

Custom Post Signature

Custom Post  Signature