Top Social

.

LIFESTYLE & INTERIOR BLOG

poniedziałek, 27 października 2014

BEDROOM | sypialnia

















Sypialnianych wersji było już sporo.  Niestety niewielka przestrzeń, jaką dysponuję, praktycznie uniemożliwia szaleństwa, więc ograniczam się do drobnych manewrów w stylu sypialnia-przedpokój, ewentualnie piwnica, ale ta już dawno przestała przyjmować cokolwiek. Przesuwam te kilka krzeseł w tą i z powrotem, żeby ocenić, że nijak nie zaspokoi to moich oczekiwań...o losie, czemu sprawiłeś, że nie mieszkam w wielkim dworku, lub zamczysku ogromnym, albo nawet i w jakimś lofcie pofabrycznym?!? Mogłabym do woli meblować i jeszcze zostałoby mi miejsca na życie! 
No nic, wracam na swoje 60 metrów :P 



Udanego tygodnia!
n i c e - w e e k - !
a g a

GET THIS LOOK:
wieszak IKEA lustro i ekspozytor na parapecie AGNETHA.HOME | torba z napisem przywieziona z festiwalu dizajnu w Łodzi | stołek CZD | narzuta indyjska handira| papierowa lampa DIY




62 komentarze on "BEDROOM | sypialnia"
  1. ale nawet jeśli tylko 60 m2, to i tak, tak ze smakiem urządzone że ślinka cieknie :-))))

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie, klasycznie, surowo, ale tak ciepło... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aga, fotki są cudne i tylko zachęcają, żebyś pokazała więcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już kiedyś pokazywałam łóżko, w sumie to tylko szafy nie pokazuję, bo nie jest zrobiona tak, jak bym chciała. A więcej nic już nie ma :P hehe

      Usuń
  4. Agula! Ja mam za to moim zdaniem za dużo i przez to mam więcej sprzątania :( Jak zwykle twoje foty po prostu powalają mnie z nóg! No i kolejny raz jak widzę te wszystkie typografie z Łodzi to normalnie mnie zazdrość zżera, że jakimś cudem ich nie mam ;) Buźka!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak, to rzeczywiscie argument, który pozwla mi docenić mój metraż :)))))

      Usuń
  5. Jak zawsze stylowo.... moja sypialenka będzie maleńka, ale i tak się z niej cieszę. :) Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to, że jest pokój na sypialnię, to już dużo. Ja też nie miałam na początku sypialni, ale poświęciliśmy na nią pokój, bo to dużo wygodniejsze, niż rozkładane kanapy w dużym pokoju. Miłego wieczoru *

      Usuń
  6. A Ty mnie łobuzie nie chciałaś tam wpuścić no! ;) cudnie jak zawsze!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pieknie ! Jeny i co to za lampa namiary poprosze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! klosz jest zrobiony z papierowego lampionu szczęścia ;)

      Usuń
  8. Pięknie :) jak zawsze:) i ja ubolewam nad faktem metrażu swojego m - niecałe 50 m2 to w zasadzie nic...no ale mogło być gorzej więc ciesze się z tego co mam:))

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wiesz, myślę, że zawsze znajdzie się jakieś ale, ale w gruncie rzeczy jest dobrze jak jest ;)))

      Usuń
  9. Pięknie uchwycone zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ...but it will make it more beautiful :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie, co innego można napisać? <3 Zastanawiam się, czemu wyobrażałam sobie, że mieszkasz w domu...zaskoczyło mnie to 60 m. Może po prostu nie ma tam zbędnych rzeczy, u Ciebie naprawdę LESS IS MORE i dotyczy to także przestrzeni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, no bo rzeczywiście to dom :) tylko że użytkowej części mieszkalnej jest niewiele :))

      Usuń
  12. nie ważne, ze ciasne, grunt, że własne:) Pięknie u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam Twoje zdjęcia i poczucie estetyki... ach:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie przesadzaj, nawet w mysiej norze można zrobić cudnie (i Ty o tym dobrze wiesz ;-P). Świetny klimat, kot wymiata (jak zwykle), świetna pościel i widzę, że też masz ten okropny stojak z I. (ja go tylko na targi kupiłam bo się rozkłada, fajniejszy jest mulig z tych tańszych, drugi fajny to turbo - też ikea i jak wywalę szafę z sypialni to może mi się zmieści ;-PPPPP
    Moja sypialnia ma z 10-11 metrów :) choć miewałam w życiu większe ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobra, niech Ci będzie :P
      stojaki wyobraź sobie kupiłam hurtem 3 sztuki - jeden do sypialni, na podręczne łachy, bo wiecznie ktoś coś odkłada na łóżko, na skrzyni...no i bałagan zaraz się robi, a rzeczy się gniotą. Drugi do mojego gospodarczego, gdzie mam pralkę i trzeci do warsztatu, na papier i folię... Ta ostatnia opcja kompletnie nietrafiona, bo stojak jest mega niestabilny :P hehe
      Ale w sypialni nawet nieźle się sprawuje. Chciałam sobie zmontować z rurek, ale drogo mi wychodziło [przynajmniej w porównaniu z tym gotowym wieszakiem] :P :))) Uściski***

      Usuń
  15. Ach Aguś, jak ja lubię te twoje klimaty!
    kurcze, żałuję, że mnie rozdawanie toreb ominęło, bo jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale że co Ty też? :P nie dostałaś torby? czy lubisz moje klimaty? hehe
      Bo ja w dwuznacznościach jestem kiepska :P

      Usuń
  16. piekne kadry.. musi byc miło tam sie budzic :) tez te moje 58 m mi nie wystarcza.. i nie mam piwnicy ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, ja mam niby jeszcze pomieszczenie gospodarcze piętro niżej, więc pranie mam gdzie zrobić i wywiesić :P

      Usuń
  17. Pięknie jest u Ciebie:) A ja te świetne butiki wypatrzylam. Zdradzisz skąd? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście :) To tegoroczna kolekcja Lasockiego :) http://www.ccc.eu/pl/woman/catalog/cat-3024/335951

      Usuń
  18. Kochana - bo to jest właśnie sztuka by urządzić 60 metrów :) Uwielbiam Twoje fotki, pozdrawiam, Iza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) tak,racja, nie narzekam :)
      Lubię te moje metry, tylko gdy ujrzę jakiś cudny mebelek to tak mi szkoda, że nie mam gdzie go wcisnąć.... :P hehe
      Pozdrawiam!

      Usuń
  19. Aga klasyka w twoim wydaniu to majstersztyk, ale wiesz, że jak zarzucisz zdjęciem swojego kota to ja wymiękam:). Lepiej go nie wrzucaj jak chcesz, żebym zwracała uwagę na pozostałe zdjęcia ;D. Pięknie! Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  20. Znam ten ból małych wnętrz.
    Ale cudne klimaty, same smaczki tam odnalazłam...
    Wspaniałe ujęcia - gratulacje :-)
    Pozdrowionka serdeczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie narzekam, tylko czasem chciałoby się schować gdzieś w kącie, a tu każdy kąt zajęty :P hehe

      Usuń
  21. Moje tez ma 58 m ale twoje jest przesliczne , super zdjecia pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Moja sypialnia też maleńka... Za to muszę Ci powiedzieć, że Ty za każdym razem tak swoimi aranżacjami czarujesz, że zawsze ale to zawsze wychodzę stąd całkowicie zauroczona. Uwielbiam!:)) Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak pięknie u Ciebie! A światło jak pięknie zagrało! Padam z zachwytu nad Twoją sypialnią, cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo lubię sypialnie w takich barwach :) Jak masz chwilkę zajrzyj do mnie, też foty z sypialni mam :) http://modernvintagehousewife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. :)))
Thank you for your comment. :)))
Merci pour me laisser un commentaire:)))

Custom Post Signature

Custom Post  Signature