Top Social

.

LIFESTYLE & INTERIOR BLOG

sobota, 9 lutego 2013

NICE WEEKEND

I znów weekend. Szybko mi jakoś zleciało, bo ciągle coś się dzieje, a ja ciągle nie nadążam. Ale jest pięknie, słońce świeci, zapowiada się pracowity dzień, bo wczoraj wreszcie odebrałam materiał na jeszcze jeden szklany projekt.. ;) Zobaczymy ;)

Chciałam też wczoraj sobie zrobić zdjęcie, no wiecie, żeby Wam się pokazać, żeby nie było anonimowo... ale nici, nie wyszło, to znaczy zdjęcia wyszły, ale ja nie wyszłam...grrr... Syn mnie pocieszał, że pięknie mamuś, ale ja tam wiem swoje ;( Spróbuję jeszcze raz, jeśli chcecie mnie poznać, bo tak mi się jakoś wydaje, że miło by było. Jakie są Wasze odczucia?


Czyż mój kot nie ma uroczych kolanek ;))))))hihihihi


Życzę Wam moi Kochani cudownego weekendu, korzystajcie z każdej minuty, nadganiajcie zaległości, odpoczywajcie:))

LOVE
agnie szka
90 komentarzy on "NICE WEEKEND"
  1. Za tą poduszką jesteś bardzo tajemnicza :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Agus, jakkolwiek nie wyszły te zdjęcia, mojej niefotogenicznosci i tak nie przebijesz, zapewniam Cię :-):-):-):-) tak więc uszy do góry :-)
    Miło będzie zobaczyć autorkę moich najbardziej wyczekanych umilaczy domkowych :-):-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) z wiekiem coraz mniej się sobie na zdjęciach podobam, ale w sumie przecież nie o to chodzi:)) Coś tam pokażę :)

      Usuń
  3. Osobiście odczuwam, że masz niezwykłego kota;)
    A poza tym miło będzie Cię poznać:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kot - o poduszce nie mówię :D
    Miłego Dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłoby bardzo miło cię poznać :) Czekamy na zdjęcie! Zawsze to tak jakos bardziej... jakbyśmy się znały nie? ;)) Twoje koty są cudne! Pieknego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś tam puszczę w eter, a co, może koszmarów nie będziecie miały :P

      Usuń
  6. Aguś wyjdź z cienia, co nieco już tam widziałam, ale jakaś fajna fota mile widziana :)
    Rozumiem Twoje rozterki, kiedyś uwielbiałam swoje fotki, ale z biegiem lat i kilogramów unikam fotek jak ognia ;) Na szczęście mam wdzięczny obiekt do fotografowania ;)
    Kociaki super, fajnie jakby jeszcze powchodziły do tych superaśnych koszyków, ale rozumiem że z kotem nie jest łatwo w zaaranżowanej sesji, psa zawsze idzie jakoś przekupić ;)
    Fajnego weekendu, u mnie bardzo kichająco i pociągająco ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, człowiek się niestety jakoś tak "rozłazi" ;)
      A dzieciaki można fotografować bez ograniczeń;)
      ściski**

      Usuń
  7. Jasne, że chcemy Cię poznać:), czekam na fotki niecierpliwie:)
    buziaki i uściski przesyłam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Uważam , że fajnie jest zobaczyć kto dzieli się czymś z nami :). Moja wyobraźnia pracuje wtedy na innych obrotach :)))
    Dobrego odpoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama inaczej odbieram blog, jak znam twarz osoby, która pisze.
      ściskam***

      Usuń
  9. Weekendy uwielbiam! Co do zdjęć- znam te odczucia patrząc na swoje fotki :). Na pewno któregoś dnia zdecydujesz się je umieścić. Kotki uwielbiam, Twoje są piękne. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) nie ma się może co nad tym tyle zastanawiać :) puścić i już ;)))
      dzięki***

      Usuń
  10. hej Agusiu:*
    oj tak bardzo bym chciała Ciebie zobaczyć:))) czekam na fotkę z niecierpliwością, a ta z poduchą synka też świetna.
    dziś piękne słońce to fakt! :D
    a kociaki? uwielbiam je!
    ściskam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Ty jakoś nie masz oporów...no właśnie, Ciebie biorę sobie za przykład :))))

      Usuń
  11. bardzo chetnie cie zobacze choc sama od 3 lat bardzo anonimowo się udzielam, miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Coś w tym jest, ale to nie tylko niechęć żeby pokazywać twarz, to kwestia intrenetu, ludzi, którzy tu trafiają, bo nie mamy nad tym kontroli.... Nikt nie chce się tak do końca wystawiać, bo obawiamy się poniekąd krytyki, albo i innych nieprzyjemnych rzeczy z tym związanych... A poza tym w końcu internet ma być taki trochę anonimowy, bez twazry....
      Ściskam mocno i serdecznie****

      Usuń
  12. Oj z miłą chęcią zobaczyłabym kto tworzy tak miłe miejsce :)
    Kiciuś fantastyczny :)
    Miłego weekendu życzę i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne ma kolanka :)
    czekam na zdjęcie :):)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie piękne słońce ! Trzeba wyjść zanim znów się schowa za chmury!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Czekamy na zdjęcie z niecierpliwością! Ja też mam takie dylematy, ale kto nie ma...? ;)
    pozdrawiam ciepło!
    dominika

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja osobiscie myslalam, ze nigdy nie ujawnie swojej twarzy na blogu, ale zmienilam zdanie.
    Duzo przyjemniej jest pisac do kogos "znajomego" spojrzec komus w oczy :)))
    Usciski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, ale dużo się pozmieniało, więc....
      :)))))))

      Usuń
  17. Hej Aguś,
    pewnie, że chciałabym Cie zobaczyć, czekam więc niecierpliwie na fotkę;))
    kolanka rzeczywiście urocze ;P
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
  18. Pokazuj się Kochana! Wszyscy się pokazujmy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej Ago, pewnie że chciałabym Cię zobaczyć w szerszym ujęciu :-) Troszkę widziałam na fb, ale fota w pełnej krasie to byłoby coś :-))) pozdrawiam weekendowo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, z tą krasą to nie wiem ;P tak całkiem i wszystko, to chyba nie dam rady, za dużo jak na jeden raz, mogłybyście nie wytrzymać takich emocji :P

      Usuń
  20. Aguniu oczywiście że byłoby miło... ogromnie zastanawiające jest to po drugiej stronie... zatem pokazuj się kochana... czekamy!
    Ściskam:*

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja czekam z niecierpliwoscia:Pna razie widzimy tylko kawalek fryzurki i kolczyk i bardzo ale bardzo korci zeby Cie poznac:P:***

    OdpowiedzUsuń
  22. Agniesiu, już nie mogę się doczekać Twojego kolejnego prjektu! i do otwarcia sklepu już tak niedługo :) ostatnio sporo kasy wydaję, ale jak tylko coś oszczędzę to wydam u Ciebie hihi ;) ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja bym bardzo chciała Cię zobaczyć i nie za podusią! :-)) Czekam drepcząc nóżkami :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Why not a photo but why too ? I don't know ;)) Bon week-end. Bises. Nathalie

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja mam wrażenie że nawet bez twarzy dobrze Cię znam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczna puchowa podusia! misi epodoba!
    i jakiego Ty maszkota przecudownego!!!!

    Lepetitka z
    http://lepetitka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. No pewnie, że było by miło zobaczyć twórce tych wszystkich cudowności :)))

    Przy okazji zapraszam na konkursu :)))

    http://www.enjoyourhome.blogspot.com/2013/02/walentynkowy-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) Lu, dziękuję :))) za dużo myślę...
      ściski**

      Usuń
  28. Dear dear Agnie, I know you now for a little while. And I see that your blog has grown with so many followers. How good!!
    I see you are going to open a online shop. What an excitement!
    And you have a wonderful give-away.
    Sorry but I didn't no that you made these glass-object by yourself. So beautiful!

    Have a good sunday! And goodluck with your shop.
    Sweet greet.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martine, how nice you are here:))))) I'm so happy :)) Thank you, yes, I am trying to do somenthing else in my life, this shop, all this people around me...It's so motivating:)) I visit regullary your blog too :)))))
      hugs**** happy sunday:)))

      Usuń
  29. Aga, mam dokładnie taki sam syndrom :) od wieków nie widziałam zdjęcia, na którym się sobie podobam;)
    ściskam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Tak! Czekam na zdjecia:) Choc bardziej na spotkanie w realu :))))))))
    Spokojnej niedzieli, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Kochana - przecież Jesteś Śliczna więc o co chodzi?:) czekamy z niecierpliwością :) a koteczki - uwielbiam ♥ ja mam ostatnio duże dylematy blogowe bo właśnie mi się dostały do bloga osoby , które wolałabym aby sobie zostały w realu ;) i tak mi to jakoś zepsuło podejście do pisania ,że nic konkretnego nie mogę z siebie wydusić ;) zrobiłam się bezproduktywna;) ale jakoś tak nie mogę się przełamać czując ten oddech na plecach :) wolałam być tylko dla Was
    teraz myślę co z tym zrobić ? ot takie dylematy :))) buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  32. Agnieszko,na pewno jesteś piękną kobietą, tak jak piękne są Twoje prace ;), ale wiem że ciężko siebie pokazać tak jak siebie widzimy ;), byłoby miło Cię zobaczyć, ale mnie samej też mało u mnie ;), wiec rozumiem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, a na awatarku jesteś taka śliczna :)))) Ale nie w tym rzecz, pradwa??? Po prostu ma się opory, zeby swoją g....ą, jak pisał Gombrowicz, przyozdabiać coś, co inni oglądają :P

      Usuń
  33. Nie pytaj czy chcemy - bo to jasne i oczywiste :) A każda z nas jest wyjątkowa!

    OdpowiedzUsuń
  34. Miło będzie cię ujrzeć , kociaki -słodziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wiesz Aga? ja się wahałam ale jakoś poszło choć niewiele mnie na blogu. Zaczeło się od tego, że czytelniczka która ma bloga z ciuchami i kosmetykami,napisała do mnie maila, że podoba sie jej moja koszula;) która bez twarzy gdzieś w tele sie prezntowałam wraz ze mna:)i tak jakoś latem sie odważyłam "wystawić piublicznie". Teraz co jakis czas modo-mankom się pokazuje. Zatem pozdrawiam i czekiam jak tylko b gotowa BYC

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już się człowiek odważy, to potem żaden problem, przestaje się bać... :))) Tak więc odwagi!!! :))))
      ściskam**

      Usuń
  36. Robisz cudowne zdjęcia i widać, że siedzisz w tym fachu już jakiś czas. Na prawdę masz talent i pomysły i za to cię podziwiam. < 33

    Ja również prowadzę bloga o fotografii, to znaczy dopiero zaczęłam. Z dnia na dzień jestem do niego bardziej zniechęcona, ponieważ nikt go nie komentuje. Czy ja robię takie złe zdjęcia? Mogłabyś to ocenić i w komentarzu powiedzieć mi co i jak.?
    mojapoziomka.blogspot.com (przepraszam za spam. ; < )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juliett, kochana, jak tylko troszkę poukładam się z tym sklepikiem, to więcej będę zaglądała :))) Na początku zawsze jest mało czytających, musisz się nie zrażać, no i pokazywać na innych blogach, zostawiać ślad, wtedy po nitce ludzie trafią do Ciebie :))) Cierpliwości ****
      ściskam**** i życzę powodzenia***

      Usuń
  37. Pewnie Agus, ze chcemy...ale to do Ciebie nalezy decyzja..moze bedzie chwila, moment odpowiedni i fotka sama sie pstryknie:)))
    a kolanka urocze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak byłoby najlepiej, ale ktoś mnie prosił o zdjęcie mojej twarzy, dlatego w sumie ten temat zaistniał.... bo przy okazji mogłabym się Wam pokazać.... I pstryknąć coś w końcu muszę, no ale jakoś ciągle mi się nie udało...

      Usuń
  38. Piękna była i jeszcze jest ... niedziela Agnieszko :) Słońce dziś nad morzem sprawiło nam niespodziankę. Grono Morsów kąpało się w zimnej i słonej bałtyckiej H2O:))) Ciary na karku miałam ale nic to. Gratuluję ślicznych lampionów jakie zobaczyłam i cieszę się już myślą, ze nabędę takie egzem-plum na swój tarasik u Ciebie. Uściski i miłego tygodnia życzę. Lil
    P.S. Żadna fota nie będzie leżała jak się sama w sobie nie ułożysz, Kochana ;)I wiem o czym piszę z rozumieniem znaczenia :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, dlatego wciąż układam się ze sobą..... :)))
      ściskam**

      Usuń
  39. Pewnie, że chciałabym zobaczyć :) Ale po podbródku widać, że ładna z Ciebie Kobieta :)
    Ciekawa jestem co tam nowego tworzysz... Kotki wyglądają jak z bajki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)))) ładna, nieładna, pal licho, człowiek ma jakieś takie opory, żeby się tak pokazywać ... Wiesz o czym mówię, to takie dziwne, jak publikacja w gazecie niemalże... ;PP

      Usuń
  40. Pewnie Aguś, że byłoby miło Cię zobaczyć :) Może jesteś zbyt krytyczna wobec siebie?
    Ach koty, kotki, kociaki.... wiesz, że cudne i słabość do nich mam...;) I takie zgrabne!! ;)) Moja biała dama już trochę dojrzalsza i zaokrąglona w bioderkach bardziej..;)) Dobrego początku tygodnia, Kochana! :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoja jest piękna!!!!! Kocham jej pyszczek, tylko, że mało go u Ciebie widać... :) Więcej by się zdało:)))

      Usuń
  41. hehe ja też segreguję mocno swoje zdjęcia zanim ujrzą światło dzienne ;) ale zaczynam przykładać do tego coraz mniejsza wagę . Jednak mimo to chętnie bym Cię zobaczyła, ucho już znamy, ręce też, więc co Ci szkodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Śliczne kotki!!! Pasowały by do naszych :) kolorystycznie!!
    Tobie miną szybko tydzień a mi weekend :)
    Jestem ciekawa co tworzysz. A najlepsze zdjęcia wychodzą z zaskoczenia a nie z ustawki niech latają za Tobą z aparatem może coś wyjdzie ;0

    Pozdrawiam
    W.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, dobrze mówisz, jutro zrobię dzień małego fotografa i zaryzykuję powierzając aparat mojemu siedmiolatkowi ;)))))

      Usuń
  43. Aga pokazuj nam sie smiało :))
    pozdrawiam
    Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) łatwo powiedzieć, trudniej się przełamać ;P

      Usuń
  44. Aga? a czy ja jeszcze mogę na cię głosować czy się spóźniłam ? podaj info na privat a chętnie wesprę smsem

    OdpowiedzUsuń
  45. Odpowiedzi
    1. :)) oj, coś mi zawsze obiektyw na czymś innym się zatrzymuje i wciąż nie mam żadnego ciekawego zdjęcia z moją facjatą ;P

      Usuń
  46. Mi tez czas mija nieublagalnie i ciagle go malo, tylko zamiast slonka znowu sniegu napadalo.O czywiscie milo by bylo Cie zobaczyc :-)

    OdpowiedzUsuń
  47. kot wygląda zabójczo, jak mały kangurek :) :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Ale cudne kociaki :))Miłego łikendu Agusia :)))

    OdpowiedzUsuń
  49. Hi, you really have beautiful things and you are opening your ON LINE SHOP, wonderful!!!!!
    XX

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. :)))
Thank you for your comment. :)))
Merci pour me laisser un commentaire:)))

Custom Post Signature

Custom Post  Signature