Top Social

.

LIFESTYLE & INTERIOR BLOG

wtorek, 19 lutego 2013

!!! GIVEAWAY'S RESULTS :)))

To mój 111 post. 
Liczba, która dziwnie symbolicznie wygląda... 
Post z wynikami Giveaway:)))))

Nie ma co przeciągać, wiem, że jesteście ciekawi, ale muszę napisać parę słów, więc jeszcze chwilkę (chyba że już zajrzeliście niżej i wszystko jasne ;P).


Dziękuję Wam wszystkim za komentarze, za słowa i emocje, jakie one wywołały... Nie mogłam już dziś spać i od piątej rano czytałam i spisywałam Wasze namiary na kolejnych stronach notesu.... Zebrało się ponad 350 komentarzy...:)) Zaglądałam na blogi, na Fb, żeby choć trochę Was poznać, i żeby uwierzyć, że to rzeczywiście prawdziwi ludzie, że pojawiliście się tu wszyscy tak naprawdę, że to nie sen!:)) Za to dziękuję każdemu z Was, z blogami, kontami fb i Anonimkom :) Wszystkim :))






A teraz rozdanie... 

Jestem może staromodna, albo po prostu przesadnie wierna swojej miłości do rękodzieła ;P, ale najzwyczajniej w świecie pocięłam Was na kawałki i losowałam metodą tradycyjną:)) Telewizji nie było, więc jest tylko zdjęcie :)) 





Trzy szklane pudełka
SAND
SHELL
i
STEN

trafią na półeczkę w domu damar :)))))






Gratuluję serdecznie Kochana i mam nadzieję, że się spodobają :))
Proszę napisz do mnie na maila szkaagnie@gmail.com :)


I dziękuję raz jeszcze dziewczynom, które ogromnie mi pomogły przy organizacji tego Giveaway, bo dzięki nim wielu z Was do mnie trafiło:

Nathalie z Regards et Maisons (Merci Nathalie ;*)
Adzie z Daro Meble
Basi M z bloga o korniszach
i za szczególne wsparcie dziękuję


Może jeszcze komuś powinnam podziękować, ale przez ostatnie dni mogło mi coś umknąć, więc ewentualnie przypomnijcie się proszę ;)

Korzystając z okazji, 


zapraszam wszystkich bardzo serdecznie 
jutro, tj. w środę 20.02.2013 r.,
w godzinach porannych
na bloga,
bo będzie o otwarciu sklepu :))))

Dla Was wszystkich w ramach podziękowań za zabawę przygotowałam promocję na dzień otwarcia - wszystkie produkty w tym dniu można będzie nabyć po obniżonej cenie, zatem zajrzyjcie jutro, żeby zobaczyć co, gdzie i jak ;P

Zapraszam;))
Ja się tremuję okrutnie i pewnie w ogóle spać nie będę ;P



ściskam
love
agnie szka








144 komentarze on "!!! GIVEAWAY'S RESULTS :)))"
  1. super napewno zajrzę do Ciebie rano :)
    gratuluje zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mysza :))) jak tak sobie rano spisywałam Wasze nicki, to dopiero tak naprawdę przyjrzałam się każdemu... Cieszę się, że tu jesteś ;)))

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. :))) bea, moja Kochana... :)) dziękuję, ze byłaś i już na zapas, że będziesz jutro ;))))) mam taką nadzieję, bo już tak jakoś polubiłam Twoją obecność, Ciebie...;)))
      ściskam***

      Usuń
  3. ohhh jej :) a taką miałam nadzieję! ale gratuluję zwycięzcy :) cały dizeń czekałam na wyniki, a jeszcze bardziej czekam na jutrzejsze otwarcie sklepiku :) może i sobie takie skrzyneczki zakupię :) ściskam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ps. NIE TREMUJ się! będzie dobrze! musi być :) i życzę Ci aby sklepik cieszył sie takim samym powodzeniem jak ten giweawey :)

      Usuń
    2. :))) no staram się...ale mam niestety taką naturę, że lepiej mnie od wszystkiego z daleka trzymać, bo się zaraz wszystkim ekscytuję ;P
      Dziękuję, ze się poznałyśmy, jesteś przesympatyczną osobą ;) do jutra, do następnego, pa :))

      Usuń
    3. Hihihi :) rumienię się...

      A wszystko przez Anię Scraperkę, bo ona napisała pościk o Tobie i natychmiast zakochałam się w Twoim katalogu :) i blogu rzecz jasna hehe :)

      ja też się tak wszystkim ekscytuję hehe :) buziak

      Usuń
  4. Gratuluję!
    Dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ze byłaś :))*** ściskam mocno i serdecznie**

      Usuń
  5. Gratuluję zwyciężczyni, a Tobie mimo wszystko życzę przespanej nocy ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oby..;P sama nie wiem, czemu się tak tremuję....
      :*** ściskam**

      Usuń
  6. serdeczne gratulacje dla damar:) Z taką ekscytacją przesuwałam stronę w nadziei,że może mnie wylosowałaś;)Hucznego otwarcia jutro życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) dziękuję :)) poznałam Cię, jak wielu innych, dzięki tej zabawie i baaardzo się z tego cieszę :)))
      ściskam serdecznie**

      Usuń
  7. Powodzenia jutro,zajrze na pewno :-)
    A tymczasem dziękuję za zabawę! Pudełka świetne, miałam na nie chrapkę, hehe

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję szczęśliwej damar. Dzięki za zabawę. Na jutro juz stoi kolejka więc się nie martw, będzie ok.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) Mysiu, dzięki serdeczne ;* sam fakt mnie tremuje, tak jakoś wszystko biorę na poważnie... Ale cieszę się ogromnie, bo udało mi się to jakoś zorganizować, a teraz już jakoś to będzie :))
      pozdrawiam**

      Usuń
  9. Gratuluję i dziękuję za zabawę:) Jutro zajrzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aniutko, oj dziękuję Tobie, baardzo:))))
      ściskam serdecznie**

      Usuń
  10. Gratuluję damar a Tobie Aguś dziękuję za zabawę!
    Odliczam godziny razem z Tobą i cieszę się ogromnie;)
    Wpadnę jutro papa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. marta, cała przyjemność po mojej stronie, że byłaś, że dobrze się bawiłaś, że kibicujesz ;)))) love!!!! :*****

      Usuń
  11. Gratuluję i dziękuję za zabawę, miałam cichą nadzieję, że mi się poszczęści, bo pudełka super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, chciałabym każdego uszczęśliwić, wiesz... ;))) Ale dziękuję po stokroć, za wszystkie emocje :))))

      Usuń
  12. Gratuluję damar :-):-)
    Agus, do jutra!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Agnieszko tylko bez stresu :))) Musze sie przyznac, ze ciekawa jestem Twojego sklepiku :***
    Dziekuje za zabawe i gratulacje dla damar.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Madziu, to taki zdrowy stresik ;))) Sklepik będzie skromny, bez fajerwerków, na miarę moich możliwości :)))) oj, teraz jak napisałaś, to dopiero mi się żołądek skurczył :D :P
      ściskam i jeszcze raz dziękuję za wszystko, co dla mnie robisz :))

      Usuń
    2. To juz dzisiaj...czekam....i szampana chlodze :-)

      Usuń
  14. Gratulacje dla zwyciezczyni :) Dziekuje za zabawe :) Jutro zajze :) Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguska dzięki wielkie, super, cieszę się jak dziecko ;P

      Usuń
  15. Gratuluję damar, a Tobie Agnieszko dziękuję za zabawę! :)
    jutro zajrzę do sklepiku na pewno (jak dzieć pozwoli ;))
    Zapraszam również do siebie na kolorowe CANDY ;) www.mimi-decoupage.blogspot.com
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Mimi dziękuję, ze jesteś, że wpadłaś na chwilkę :))) A dzieć ile ma??? Malusi?? :))

      Zaraz lecę zobaczyć słodycze:)

      Usuń
  16. Pozostaje tylko zajrzeć do sklepiku :o)
    Gratuluję zwyciężczyni!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) Moaa, dziękuję, ze byłaś, że się poznałyśmy :)))

      Usuń
  17. Szkoda , że nie wygrałam, ale coż takie życie ...
    Jutro szybciutko raniutko zaglądam do sklepiku. Już się nie mogę doczekać , Kochana. Nie denerwuj się i śpij spokojnie musisz być wypoczęta, bo jutro czeka Cię znowu nowa porcja wrażeń. ściskam gorąco i do jutra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ali, oj wiem...no może następnym razem :))))) Nie martw nic!!:)))
      Albo nie zasnę wcale, albo padnę jak kłoda, jedno i drugie jest bardzo prawdopodobne ;P

      Sciskam mocno****

      Usuń
  18. Gratulacje dla zwyciężczyni :) Strasznie jestem ciekawa wyglądu sklepu :)
    pozdrawiam cieplutko
    Karola

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję szczęściarze i dziękuję za zabawę:) jutro od razu jak włączę kompa wpadam do sklepu;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) ja dziękuję Kochana :))) fajnie było :)) A jutro szampan!!! :))) nie ważne co będzie, grunt, ze przeżyłam do dzisiaj, to już sukces :P)))

      Usuń
  20. Trzymam kciuki za sklepik. Na pewno odwiedzę. Widząc takie wsparcie blogowiczek serce rośnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gębucha mi się śmieje cały czas jak Was widze :))) Dziękuję ogromnie:)))

      Usuń
  21. Gratuluję:) A jutro na zakupy mam nadzieję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) oby usterek nie było...oj, nie zapeszam :)))))

      Usuń
  22. Gratuluję zwyciężczyni i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja pozdrawiam Anuś, cieszę się , ze jesteś, dziękuje :)

      Usuń
  23. Szeroko "drzwi" będziesz musiała rano w sklepiku otworzyć :) ja też nie mogę się doczekać i wyobrażam sobie jakie emocje Ci teraz towarzyszą :) Katalog jest przepiękny, kilka razy do niego wracałam nacieszyć oczy i jestem pewna, że jutro będzie na pewno FAJNY dzień :) Dzięki za zabawę.
    I oczywiście gratulacje dla zwyciężczyni szczęściary :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) furia, oj, nie wim czy dobrze nasmarowane...grrrr..lepiej nie myślę, bo w końcu i tak mi się jakoś udało, teraz to jakoś już będzie :))))) Dziękuję!!!:))) Jutro będzie FAJNY dzień :)))

      Usuń
  24. Agusiu to ja dziękuję, że jesteś, że Ciebie poznałam... a wszystko dzięki tej naszej blogowej wiosce:) tak się cieszę! Damar to szczęściara! gratuluję serdecznie, a Tobie dziękuję za emocje i zabawę:)))

    a jutro na pewno odwiedzę! mimo, że oszczędzam na maxa na wyjazd to i tak coś czuję, że się skuszę i zapłacę z karty kredytowej hihihi:)))
    buziaczki słońce!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, karta kredytowa u mnie nie zadziała... :( przelew będzie... Ale to nic!!!! Aniu, jak się opalisz i odbijesz to pewnie półeczki będą o wiele lepiej zaopatrzone niż jutro!!:))) Bo na starcie asortyment po kilka sztuk zaledwie.. ALe będę się starała, ze wszystkich sił, jak coś ktoś kupi, to zaraz do hurtowni po materiał i nowe szkiełka będę dłubać :)))))!!!:))))
      ściskam**

      Usuń
    2. Aguś coś wykombinuję! pomyślę jak zrobić z tym zakupem kochana:)))
      nie mogę się doczekać jutrzejszego otwarcia! ciekawa jestem całego layoutu strony i tych fotek:)))
      buziaki:***

      Usuń
    3. oj Anuś, bez przesady, skromnie będzie, nie ma co pompować atmosfery, bo to nic takiego szczególnego... taki sobie szopik maleńki :))))

      Usuń
    4. dobra, dobra już ja ciebie znam...;)
      ach i zapomniałabym! cudne tagi i zawieszki z napisem agnetha.home:)
      ściskam

      Usuń
  25. Gratulacje ;)))) I trzymam kciuki, żeby wszystko poszło po myśli Twojej ;)))

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratulacje dla damar, na pewno będzie skakać z radości :)
    piękne zdjęcia. Wieeelkie wrażenie zrobiły na mnie metki.
    Śliczne są :)
    Masz talent kobieto! :):):)
    będę jutro z samego rana z Tobą ! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)))) Dziękuję po stokroć za wszystko:)*** Och, jak fajnie, ze to już jutro:)))

      Usuń
  27. ABily, moje-twoje serce cieszy me oczy.. :)))) Kochana dziękuję szczególnie mocno****

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluje zwyciezczyni!:)
    Agus, rano melduje sie u Ciebie na pewno. Sciskam cieplo i zaciskam kciuki! Choc jestem pewna, ze wszystko przygotowalas na pewno cudnie:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) To był udany dzień:))) Dziękuję za Twoją obecność :)) Nieważne jak będzie, cieszę się, ze jestem tu gdzie jestem, że Wy jesteście, co jest zresztą wciąż takie nieprawdopodobne..:)))) I jutro będzie też dobry dzień, bo dotrwałam, nie spanikowałam i mimo naprawdę niewielkich środków udało mi się!!:))))) Jestem taka szczęśliwa :))) Dzięki i do jutra Kochana:))))

      Usuń
  29. Gratuluję i dziękuję za zabawę :)
    jutro na pewno zalukam
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Avrea, dziękuję za wszystko:)))) do jutra zatem :***

      Usuń
  30. Gratulacje dla zwyciężczyni:)

    Serdecznie Pozdrawiam!:))

    OdpowiedzUsuń
  31. Aj...jaka szkoda! A było tak blisko, cóż pozostaje mi zajrzeć jutro do sklepu:)))
    Dziękuję za miłą zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak :))) Ale nie martw nic, będzie sklepik, a za jakiś czas może znów czegoś będę się chciała pozbyć ;P))))
      ściskam mocno*****

      Usuń
  32. Gratuluję i zazdroszczę wygranej :) no ale mam nadzieję , że będą w sklepie i jeśli będzie mnie stać to sobie zrobię prezent :) a co !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))))DDD no pewnie że będą Kochana :))) Choć skromna liczba, ale jeśli ktoś Ci zwinie sprzed nosa, to mam nadzieję, że za te pierwsze zakupy szybko dokupię materiału i uzupełnię półeczki w sklepiku :))))
      ściski ogromne:)))

      Usuń
  33. Ale szczęściara:) Dziękuję za wspaniałą zabawą i już przebieram nóżkami na jutrzejsze otwarcie:) Ale jestem ciekawa:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojoj, ojoj, mam nadzieję, ze w skromnym sklepiku też Ci się spodoba :)))
      ściskam mocno***

      Usuń
  34. Wielkie gratulacje dla Damar! Będą się u Niej na pewno pięknie prezentowały :) Są urocze! Mam nadzieję, ze i ja będę mogła sobie pozwolić na Twoje rękodzieło, bo te pudełeczka są po prostu prześliczne i widać, że wykonane bardzo starannie :) Pozdrawiam serdecznie! Jutro będę oczywiście na otwarciu :) Możesz spać spokojnie, wystarczająco się nakręciłyśmy na Twoje cudeńka, by przegnać Twoją tremę hihiihi ;)) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) Dziękuję Malina, bardzo bardzo bardzo:))))) Jak tak czytam, to boję się, że mi półki ogołocicie raz dwa!!:P))))))) i co wtedy??:))))))PP

      Usuń
    2. Wtedy damy Ci trochę czasu na ich zapełnienie... bo kto inny nam takie ładne rzeczy zrobi? :D

      Usuń
  35. Gratuluję Zwyciężczyni i dziekuję za zabawę. Równocześnie zapraszam na candy u mnie:-)
    Pozdrawiam
    Kaśka

    OdpowiedzUsuń
  36. Małgosiu i ja dziękuję :))***

    OdpowiedzUsuń
  37. Serdecznie gratuluje Damar:))) szkoda, ze to nie ja....ale przeciez ja te pieknosci juz dwie mam!:))))) i baaardzo jestem z nich zadowolona bo pasuja praktycznie wszedzie!:)))
    Agus jutro wielki dzien - trzymam mocno kciuki - to bedzie dobry dzien!:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)))) Oj, Aga, dziękuję Tobie przeogromnie za wszystko, za wsparcie, za obecność!!!!!!!!! Ciekawe, czy damar się ucieszy :))
      A juro będzie piękny dzień :)))))))))))))

      Usuń
  38. Aguniu Kochana ogromnie nie mogę się doczekać otwarcia, mam nadzieje że do jutra dotrwam, hahah;)
    Dla Dagmary gratulacje, ja idę pobuczeć sobie w kąciku...;*
    Ściskam;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justyś, no co ty Kochana :))))) nie ma co buczeć, skarbonkę trza se kupić ;P

      ściskam mocno, dziękuję za każde Twoje słowo, ze jesteś i jaka jesteś :))))
      :*** Dobrej nocy :)

      Usuń
  39. Gratuluję i zazdroszczę :) No i czekam na otwarcie sklepu :*

    OdpowiedzUsuń
  40. gratuluje wygranej i pozdrawiam, a jutro zajrze do sklepiku!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zabawę, cieszę się, do jutra:)***

      Usuń
  41. Gratuluję wygranej, godnej pozazdroszczenia :) Z niecierpliwością czekam na otwarcie sklepu :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elle, ściskam i dziękuję Tobie za zabawę :)) Oczywiście zapraszam, zapraszam ;P)))))

      Usuń
  42. Dzieki za zabawe, zwyciazczyni tak po prostu zazdroszcze tak cudnej wygranej :) Zatem do jutra, i zycze aby otwarcie sklepiku bylo niezapomnianym przezyciem, powodzwenia!
    sciskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, i ja Tobie dziękuję za emocje, za słowa, za obecność :)))
      Już jest niezapomnianym, nie może być lepiej :))) A jutro też będzie dobry dzień :))
      ściskam***

      Usuń
  43. Gratulacje dla Ciebie i wygranej!
    A 20 szukam w kalendarzu od 3 dni!
    Z ciekawością ściskam w rękach trzęsący się ze strachu portfel. Boi się że brzuszek będzie miał pusty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D :D :D to dopiero numer, no nie mogę, uśmiałam się po pachy kobieto :)))) super, wielkie dzięki za te słowa :)**

      No i zapraszam serdecznie :))))
      ściski**

      Usuń
  44. Dziękuję za zabawe:) Powodzenia jutro, wpadne w wolnej chwilce na otwarcie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Isz Sza dzięki :))) Wpadaj kiedy chcesz, zawsze się cieszę, jak widzę Twój komentarz :)))

      Usuń
  45. Serdecznie gratuluje wygranej :)
    Bede na pewno jutro w sklepiku, nie udalo sie wygrac pudeleczek to sobie je kupie w prezencie :D poniewaz sa cudne!!!
    Trzymam kciuki zeby sklepik przynosil Ci duzo radosci (tej osobistej i finansowej tez :D)
    powodzenia,
    Katarzyna Pokrzywa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och Katarzyno dziękuję :) Zapraszam rzecz jasna, będę przeszczęśliwa:))) Oj, no i chyba muszę materiał zamawiać, bo coś widzę, że pudełeczka się spodobały i mogą raz dwa się rozejść :))) Cieszę się :)
      ściskam*******

      Usuń
  46. Och zazdroszczę :) serdecznie gratulacje dla szczęściary :)
    Dziękuję za zabawę i życzę powodzenia ze sklepikiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne Ewelino :)))) Miło mi było :)))

      Usuń
  47. Juuuuuuuuuupiiiii, ależ miła wiadomość na koniec ciężkiego dnia :))))Kochana, nawet nie wiesz jak się cieszę :))Jutro obowiązkowo stawiam się na otwarcie sklepiku, bo do kompletu cudna latarenka by się przydała :)))))
    Dziękuję bardzo, bardzo i trzymam kciuki za powodzenie :)
    Buziaki zakatarzone zostawiam :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję Dagmaro, cieszę się ogromnie, że to Tobie przypadły pudełeczka:)))) Chociaż każdej osobie bym je chciała podarować, bo tyle zamieszania to jeszcze nigdy chyba wokół tego, co robię nie było... Więc tym bardziej gratuluję:)
      Adresik prześlij ;)
      I zdrowiej, zdrowiejcie szybciutko:)))))

      Usuń
  48. Gratuluję i cieszę się, z wygranej Damar :-) Dzięki Aguś, że mogłam wziąść udział w zabawie i poczuć te emocje :-) Na sklepik czekam z równą niecierpliwością... jutro wpadam od samego rana :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej, Agu dzięki!!! Nawet nie wiesz ile to wszystko dla mnie znaczy...nie spodziewałam się, nie byłąm nawet na to przygotowana.... teraz obawiam się, czy mi towaru starczy do wieczoru, hihi :))))) Ale jak półeczki będą puste to ja w te pędy do pracy i zapełnię je czym prędzej :)))))

      Usuń
  49. Gratulację i dzięki za zabawę:)
    A jutro to się dopiero będzie działo;P
    Ja jednak nie trzymam kciuków za jutro(bo jutro będzie dobrze), trzymam je za pojutrze za rok i za dziesięć lat, żeby wszystko fajnie się kręciło i przynosiło Ci pieniążka i satysfakcję:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu ja Tobie dziękuję :) ZA to, ze czekałaś na wyniki, za to, ze sie pojawiłaś i że tak mądrze napisałaś... Ja też trzymam kciuki za to, żeby to była długa miłość, a nie przysłowiowa przygoda na jedną noc..;) Ale mam zapał, i uparta jestem, i kocham to, więc wszystkie gwiazdy na niebie mówią, że musi się udać :))))
      Ściskam jesczze raz serdecznie****

      Usuń
  50. Och, zazdroszcze zwyciężczyni :) ale jutro sobie zakupię takie same więc nie będzie mi aż tak przykro - piękne masz tutaj rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  51. Wielkie gratulacje dla zwyciężczyni :) a ja jutro rano na pewno będę na blogu, podziwiać Twój sklep :) czekam na niego z wielką niecierpliwością! :) Pozdrawiam Cię ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, dziękuję pięknie, tyle dobrych emocji mi dajecie...Miss, to nieocenione :))) Wsparcie... Bo ludzie czasem robią rzeczy małe, a czasem ważne, ale najgorzej to być samym... Ja dziś doceniam Twoją obecność i dziękuję Ci za to :)
      ściski**

      Usuń
  52. Oj emocji było dziś niemało, a zapowiada się jeszcze więcej jutro :)) Gratulacje dla zwyciężczyni! Do sklepiku z miłą chęcią zaglądnę, może nawet nie tylko zaglądnę. Ciepło pozdrawiam i życzę - mimo wszystko - dużej dawki relaksu przed otwarciem :))
    DomiSz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, nawet nie mówię, ja jak granat bez zawleczki chodzę... na granicy euforii i załamania... :P))) No ale będzie dobrze, a jutro będzie piękny dzień :) Zaglądaj śmiało, rozejrzyj się, a ja dołożę wszelkich starań, żeby półki nie stały puste ;))))
      ściskam**

      Usuń
  53. :))) dzięki:* zajrzyj jak najbardziej, zresztą mam nadzieję, ze zostaniesz na dłużej :)) JUż mam niedługo pomysł na dajne i proste DIY, może Ci przypadnei do gustu :)))
    ściskam**

    OdpowiedzUsuń
  54. Strasznie mocno gratuluję Damar...zwłaszcza, że konkurencja ogromna była no i leciutko zazdroszczę ;-) Ale fakt, że jutro otwierasz sklepisz zdecydowanie pociesza. Obowiązkowo jutro odwiedzam i bloga i sklepik... Życzę spokojnej nocy bo wiem, że otwarcie może być tylko huczne i udane!!! Ściskam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) dzięki wielkie :) raniutko pędzę jeszcze po szampana, no bo bąbelki muszą być :)))) A sklepik jak ruszy, to obiecuję, że nie będziecie się ze mną nudzić, pomysłów mam mnóóóóoosto ;P))))))))
      ściski i do jutra***

      Usuń
  55. Gratuacje dla szczęściary ogromne!
    Agusia no pewnie, że będę jutro!, Ty się nie stresuj, robisz coś nowego, coś się dzieje i to jest super sprawa! I możesz sobie pogratulować, wiesz, a nie strsować:))) No ja z całego serca Ci gratuluję:)))
    ściskam:***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, cieszę się ogromnie :) bo choć od niedawna się znamy, to jakaś taka sympatia mnie do Ciebie ogarnia..;P
      Obiecuję grzecznie spać do.....no do rana ;P
      ściski**

      Usuń
    2. Sympatia jak najbardziej odwzajemniona:***

      Usuń
  56. Serdeczne gratulacje dla wygranej :)
    A dla Ciebie powodzenia w dniu jutrzejszym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielki Doti, za udział, za słowa :))))
      ściski ogromne***

      Usuń
  57. Oj żeby tylko się strona jutro nie przegrzała z ilości wizyt ;) Tfu tfu...
    Aguś zastanawiam się o której to jutro trzeba wstać, ale na szczęście mój mały, psotny budzik obudzi mnie około 7:00 ;)
    Trzymam kciuki za jutro, a teraz to idź się lepiej wyśpij, kto to wstaję o 5:00 rano ;)
    Pozdrawiam i całusy śle!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) kosmiczna pora, no ale kocioł w głowie.... ;P
      Gosiu dzięki za wszystko. Tak daleko mi się udało zajść. Jutro to tylko formalność, bo najgorzej było to wszystko przygotować. I pewnie nawet tego nie będzie widać, bo sklepik skromny i niepozorny, być może magazyn się wyczyści szybciutko, ale to nic, grunt, ze się udało :)))) Niewielkim kosztem, małą łyżeczką, ale jestem :)))) Cieszę się ogromnie:)
      ściskam ** A Zośka śpi sama? Nas mały o siódmej to tylko w sobotę lub w niedzielę budzi, w tygodniu to go nie mogę dobudzić do przedszkola na ósmą..:P))))

      Usuń
    2. Podziwiam Cię za Twoją kreatywność, samozaparcie, realizację marzeń. Ja ze swojej skorupki rzadko wychodzę ;)A Ty marzysz i działasz i świetnie Ci to wszystko wychodzi, a i jeszcze skromna jesteś.
      Zosie trzeba uśpić w naszym wyrku, potem ląduje w swoim, żeby znów w nocy przywędrować do nas. Może już nie długo wyprowadzimy się na salony i zostawimy jej pokój. Oj kiedy te czasy przyjdą, że to ja będę ją budzić, a nie ona mnie ;)

      Usuń
    3. Gosiek, dzięki, a mama mi ciągle mówi, że leniwa jestem, bo bałagan mam w kuchni..;P)))) i pranie się piętrzy :)) No ale ja co innego mam w głowie ;) I ciekawa jestem Twoich postępów w fotografii ;)

      Tak, rzeczywiście, pisałaś mi już o tym, teraz kojarzę. No to kłopotliwe bywa, i chyba nie ma skuteczniejszej antykoncepcji ;P))))
      ściski*** dobrej nocy :)))

      Usuń
  58. Będzie na pewno bardzo dobrze.
    Trzy oddechy i już!

    Ja trzymam mocno swoje małe kciuki! Zobaczysz - pomogą. Zresztą - spójrz na górę - jakie wsparcie.
    Ściskam przemocno...i życzę powodzenia!
    :* Jestem z Tobą

    OdpowiedzUsuń
  59. Gratulacje dla zwyciężczyni i dzięki za świetną zabawę :) i na pewno jutro zajrzę do sklepiku (pewnie nie tylko jutro) :) Powodzenia!!

    OdpowiedzUsuń
  60. Dziękuję za zabawę i gratuluję takiej świetnej nagrody!!

    OdpowiedzUsuń
  61. a tak chciałam wygrać...
    Dziękuję za zabawę. Jutro zajrzę na 100%
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  62. a nie jutro! to przecież już dziś wielkie otwarcie! Zgubiłam jeden dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Gratuluję wygranej :) i lecę na otwarcie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  64. gratulatki dla zwyciężcy, oraz dla organizatorki, a teraz zadzieram kiecę i lecę do twojego sklepu!!!

    OdpowiedzUsuń
  65. DZIĘKUJĘ CUDNIE ZA PIĘKNĄ ZABAWĘ:)))

    OdpowiedzUsuń
  66. Gratuluję Zwyciężczyni:)
    I Tobie Sklepiku otwartego:))))))))))))))
    GRATULUJĘ!!
    Buziaki i dziękuję za zabawę:)
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  67. Gratuluję zwyciężczyni i dziękuję za miłą zabawę. Szkoda, że pudełeczka nie trafiły do mnie, oj szkoda...
    Zaraz biegnę odwiedzić Twój sklepik! Gratuluję Ci z całego serducha i życzę powodzenia!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  68. Wielkie gratulacje dla zwyciężczyni i podziękowania dla Ciebie Kochana za wspaniałą zabawę:)Lecę pobuszować w sklepiku:D:D:D

    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  69. Dziękuję Wam kochani za udział w zabawie i pomoc w informowaniu o niej innych na swoich blogach :)))

    OdpowiedzUsuń
  70. Wielkie dzięki, ja już zapisuję się na następne:)!

    OdpowiedzUsuń
  71. gratuluję wygranej a Tobie GRATULUJĘ cudnych realizacji pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  72. ładne pudełeczka

    https://hyggefotografia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. :)))
Thank you for your comment. :)))
Merci pour me laisser un commentaire:)))

Custom Post Signature

Custom Post  Signature