Top Social

.

LIFESTYLE & INTERIOR BLOG

środa, 6 lutego 2013

FLOWERS FOR YOU

Kwiaty w domu to taka namiastka zbliżającej się wiosny. Kiedyś, jeszcze w czasach sprzed hipermarketów i artystycznych kwiaciarni, trudno było o tej porze roku dostać cokolwiek zielonego, no chyba że goździka albo gerberę :) Goździki długo pozostawały "znielubiane", gdyż kojarzyły się jednoznacznie z dniem kobiet. Dzisiaj już to skojarzenie jest coraz bardziej odległe, a cudne goździki wracają do florystycznych aranżacji. Muszę przyznać, że to jedne z kwiatów o niezwykle długim terminie świeżości ;P








Moi Drodzy, nie będę pisała peanów dziękczynnych. Po prostu wiedzcie, że Wasza obecność, tak liczne komentarze pod ostatnim postem i Wasze wsparcie, są wyjątkowe i ogromnie, ale to ogromnie jestem za to wszystko wdzięczna. Nie jestem w stanie od razu odwiedzić każdego bloga, ale oczywiście to zrobię :)))
Dziękuję z całego serca :)

love
agnie szka



A! Mimo moich ostatnich problemów żołądkowych, chyba już czas pomyśleć o ważeniu składników na pączki ;) Pieczecie? Ja będę robiła pączusie z ziemniaczków :)))



lampion: AgnethaHome
poduszka: AgnethaHome
koszyczek: Madam Stoltz
ściereczka: House Doctor
93 komentarze on "FLOWERS FOR YOU"
  1. no to żeśmy się zebrały !!!
    Ja dziś też o goździkach.
    Kuruj się , bo paczki czekają !
    :***

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam goździki... a te w Twojej aranżacji w szkle wyglądają niesamowicie...
    ale masz ładny koszyk! świetnie współgra z tym drewienkiem:)
    a pączki w tym orku niestety będą kupne... oj chciałabym upiec, ale brak czasu dziś niestety... aaaaaaaaa! o 15:00 przyjeżdża kurier z meblami:D już się doczekać nie mogę i tylko tym dziś żyję:)))
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i wysyłaj zdjęcie tej ściereczki do kolażu, który w przyszłym tygodniu będzie:)

      Usuń
    2. oo to super :) nareszcie! :D:D

      Usuń
    3. Czekam niecierpliwie na zdjęcia nowych mebli :)))
      pozdrawiam**

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy robię paczki?.. Hmm.. Ostatni raz smażyłam je z 18 lat temu.. I mam bardzo śmieszne wspomnienia. Nie byłam wtedy dobrą piekarenką, zaczynałam swoją podróż kulinarną, ale postanowiłam sprostać wyzwaniu i zabrałam się za pączki. Podczas wyrabiania ciasta okazało się, że dałam za mało mąki, ciasto nie odklejało się od dłoni, tylko wprost przewinie: przyklejało do rąk, do twarzy - Wszędzie!... Nosem wystukałam nr telefonu do koleżanki, która w wypiekach była mistrzem, a ta doradziła żebym sypała, aż się zacznie odklejać.. Dosypałam chyba z kilo tej mąki. Mąka, jak łatwo się domyśleć, była w całej kuchni i przyległym pokoju, a ja zastanawiałam się, co z tych pączków będzie po usmażeniu...
    Ale ...były rewelacyjne!!!
    Nigdy jednak więcej pączków nie smażyłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D :D :D, no to nieźle :))) ale przyznaję, że nie jest mi obcy taki widok :))) Sama nie jestem za dobra w wypiekach :) Ale te ziemniaczane pączki to mi nawet wychodzą i są bardzo smaczne :))

      Usuń
  5. Faktycznie gożdziki wygladają pięknie ale tylko białe - te najbardziej lubię. Pączków nie robię bo najlepsze są w Warszawie na Górczewskiej u Zagościńskich - założone w 1930 - sprzedają tylko pączki. Ale faworki robię sama - nie chwaląc się wychodzą mi pyszne - cieniutkie z bąblami - kruche aż się rozpadają w ręku. W cukierni nigdy nie trafiłam na takie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też właśnie białe lubię.
      O, faworki!!! Też lubię :)))))

      Usuń
  6. pieknie te goździki w tej latarence wygladają :) a paczki raczej kupne.. na pieczenie brak czasu

    OdpowiedzUsuń
  7. O moja mama robiła takie pączki pycha :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie przybrany wiosennie parapet u Ciebie :) a u mnie za oknem śnieg.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mini buteleczki w latarence sa przeurocze :) Pączki? Będą, a jakże! Próba generalna wyszła, więc na jutro wyjda na pewno smaczne :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wlasnie przypominasz, ze tlusty czwartek za pasem ;))) Kwiaty prezentuja sie pieknie, w prostocie sila :)))
    Zdanie "starych" blogerek sie sprawdzilo, a Twoj licznik w ostatnim czasie to potwierdza.
    Usciski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu, oj tak, wejść z Waszych stron było baaardzo dużo :)))) Cieszę się ogromnie :) buźka****

      Usuń
  11. Ja lubię goździki za ich zapach i trwałość (te czerwone komunistyczne też). Piękne to szklane mieszkanko na kwiatki. Pączków nigdy nie smażyłam, najlepsze robi moja mama, ja specjalizuję się w faworkach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A takie pachnące goździki ogrodowe, też te malutkie, to mają cudny zapach....ach, pachną latem....
      :**

      Usuń
  12. jak ładnie..pięknie wyglądają kwiaty w tych karafkach :)
    w tym roku piekę faworki a pączki będą kupne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. lubie kazdy kat Twojego domu ,ktory przed nami odkrywasz ,ciesze sie ,ze znalazlam Twoj blog ,jestes wspaniala osoba..............i nie mysl sobie ,ze wiszam makaron na uszy!:P*
    a poczki bede piekla moze w niedziele jestesmy tylko we dwoje i to niejadki a paczki powinno sie zjesc w tym samym dniu,wlasciwie ja nie robie paczkow tylko oponki.........jestem ciekawa jak sie robi paczki z ziemniakow:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D :D :D o co chodzi z tym makaronem???? świetne :))) Ja piekę od święta, czyli trzy razy w roku ;))))) A oponki znam i lubię :)))) Pączki z ziemniaków robi się bardzo prosto i można ich zjeść mnóstwo, bo nie są takie sycące jak, z samej mąki :))))
      :****

      Usuń
  14. Sliczne i te wazoniki proste a urocze

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja lubię goździki, ze to właśnie, że kojarzą mi się z czasami mojego dzieciństwa. Jeden goździk i asparagus, zestaw obowiązkowy na każde imieniny ;) Gratuluję pięknych lampionów i życzę powodzenia Tobie i Sklepowi. Bardzo podoba mi się katalog, inspirujący i motywujący ;)
    A na tłusty czwartek u nas pewnie powstanie wielka góra faworków :D
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) coś w tym jest, ze mammy takie skojarzenia :)
      Dziękuję za miłe słowa :**

      Usuń
  16. Bo goździki są piękne w swojej prostocie:)
    Piękna aranżacja okna...

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię goździki od zawsze :-) a pączusie smażę jak zwykle malutkie, z serka :-)
    Ach, te Twoje latarenki! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z białego domyślam się ;) Polecam takie z ziemniaków, są puszyste i lekkie ;))))

      Usuń
  18. piękne są Twoje latarnie! i goździki świetnie wyglądają! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też lubię goździki, są takie wdzięczne i delikatne. Pączki jak co roku będę piekła z przepisu mojej babci. Są pyszne, kaloryczne i zawsze przypominają mi dzieciństwo ;))
    domeknapolanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już piekę, to z ulubionych przepisów, mam parę takich od mamy, a mam domyślam się od swojej mamy... ;))))))

      Usuń
  20. Cudowne te Twoje latarenki! A za pączusiami jakoś nie przepadam =)
    Pozdrawiam =*

    OdpowiedzUsuń
  21. gożdziki bardzo lubie mimo "złej" przeszłości ;)
    pączki z ziemniaków :O latarenka sliczna :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, pyszne są, lżejsze niż tradycyjne i bardzo proste :))
      dzięki ****

      Usuń
  22. Wspaniała aranżacja, te mini mini buteleczki wspaniałe!!
    Ja chyba nie piekę;( choć nie ukrywam że ochota jest biggg;))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te buteleczki przywiozłąm lata temu z wakacji, były w nich takie olejki zapachowe :))
      ściski**

      Usuń
  23. Witaj, tak pamietamy o paczusiach, ja znalazlam jakis dziwny przepis na cos co przypomina malenkie paczki i mam zamiar jutro upiec, tylko czy ja znajde tu u nas serek homogenizowany hihi?
    Aranzacje z gozdzikami sa zjawiskowe, a jak jeszcze patrze na ten lampion to juz w ogole odplywam.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o, ciekawa jestem pączków z serkiem homogenizowanym ;)
      Dzięki *****

      Usuń
  24. piękne zdjęcia :) Uwielbiam kwiaty w domu...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne aranżacje i fotografie :) czekam z niecierpliwością na otwarcie sklepiku :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ja też lubię goździki - a Twoje najbardziej mi się podobają w tych mini buteleczkach w Twojej latarence :) i zauważyłam również ,że Masz okno narożne ? nie wiem czemu ale mam ogromny sentyment do takich układów ;) cieszę się ,że u Ciebie wszystko idzie do przodu :) ja jakoś przyklapnięta taka - może to po tej grypie? ;) jakoś nie mam weny na posty chociaż ciągle się coś dzieje :)

    a pączusie będą kupne :) u mnie nie przepada się za takimi pysznościami - więc szkoda pracy ;)

    ściskam Cię mocno Aguś ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, to okno może i jest fajne, dużo światła mam w domu, ale jak wieje to czasem mam wrażenie, ze jestem na dworze, z każdej strony gwiżdże ;))) Kochana idzie, musi, chora jestem...wczoraj prawie cały dzień przespałam....dzisiaj trochę lepiej..
      Ściskam mocno***

      Usuń
  27. Gozdziki bardzo lubie, dawno je odczarowalam z prl-owskich klimatow, sa naprawde wytrzymale:)
    Buteleczki urocze kochana:)
    A paczkami dzis tesciowej sie zajadam;)) hihihi:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Pieknie sie wszystko razem prezentuje :) hmm czy pieke paczki ?! :) to sie jutro okaze :) Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  29. To prawda kwiaty w domu to taka namiastka wiosny, dlatego od dłuższego czasu się "namiastkuję" tak mi tęskno za słońcem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyjątkowo ponuro jest ostatnio, ale chyba widziałam, ze w sobotę i niedzielę troszkę słoneczka się zapowiada :))

      Usuń
  30. Mini buteleczki i goździki, świetne połączenie :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Goździki są piękne, szkoda że się o nich zapomina ...

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja bardzo lubię te zapomniane kwiaty... Pamiętam minę wszystkich bliskich kiedy wymyśliłam sobie, że mój bukiet ślubny będzie właśnie z białych goździków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! to rzeczywiście inaczej niż wszyscy, super, pewnie był piękny Twój bukiecik :)))

      Usuń
  33. świetnie się prezentują tak wyeksponowane ;)
    a mój znajomy zawsze bukiety goździków kupuje żonie, mówi że najdłużej stoją ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. A ja bardzo lubię goździki :) i uważam, że dziś można za parę złotych rozjaśnić i odświeżyć wnętrze domu :)


    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, kosztują naprawdę niewiele, a sa przepiękne ;)

      Usuń
  35. Jakoś ostatnio coraz bardziej lubię pudrowe goździki i kolorowe gerbery:))) pączki z ziemiaków? Brzmi interesująco, ciekawe jak smakuję?
    Smacznego czwartku:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo lubię goździki mimo, że moje dzieciństwo to właśnie te czasy, kiedy głównie obdarowywano się goździkami z gałązką asparagusu a zdarzało się nawet, że ogonkami do góry a kwiatkiem w dół. Wtedy te kwiatki miały inny wymiar. Dziś patrzę na nie w nowy sposób i odnajduję w nich subtelność i piękno. Zwłaszcza w takich białych jak Twoje, Agnie szko i bez dodatków i w grubym bezbarwnym szkle. Piękne. :)
    dominika
    p.s. Swoją drogą nie wiem dlaczego wcześniej do Ciebie nie trafiłam. Rozgoszczę się jeśli pozwolisz. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) tak, te ogonki podane wstydliwie i całusy w dłoń.... Fajne czasy ;P

      Usuń
  37. Niesamowite, mniej znaczy więcej. Brawo!! Nie ilość a jakość, pięknie! Bardzo mi się u ciebie podoba, miłośniczką latarenek i drewna jestem, w domu często goszczę pieńki brzozy. Na jednym zrobiłam lampę i ma się dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)))) świetnie, jestem ciekawa tej lampy, muszę u Ciebie pobuszować ;)))

      Usuń
  38. A u Ciebie też buteleczki...:))) Fajnie wyglądają w lampionie!, że też ja na to nie wpadłam!!...;))) Goździki poznaję na nowo, zachwycam się nimi, mają niesamowitą strukturę płatków... jakby nie te same kwiaty co te z dawnych czasów...;)
    Zdrowiej Aguś, kuruj się!
    Całusy!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Maddie :))) I mają niesamowite kolory, kiedyś tylko czerwone były, hihihi ;)))

      Usuń
  39. Goździki lubię, mimo iż sporo osób nie darzy ich sympatią. Świetny masz ten koszyczek, o Twoich szkiełkach już nie wspomnę bo znów musiałabym słodzić, a dzisiaj nadto słodkości było w postaci pączków ;)
    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, te koszyczki są świetne, bardzo je lubię, bo są takie poręczne i mają wzocnienie z drutu u góry, dzięki czemu moje koty jeszcze ich nie rozszarpały ;P

      Usuń
  40. Goździki, jak dla mnie najpiękniejsze są białe albo bladoróżowe. Super koszyk, no i oczywiście latarenka... :-) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo fajny blog, wpisuję do zakłądek :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Na Twojego bloga trafiłam przypadkiem od 'paula sweet home'. No i musze przyznac, że Twój jest to najładniejszy, najciekawszy i najbardziej inspirująy blog ze wszystkich polskich blogów, które udało mi się do tej pory znaleźc. Jesteś niesamowicie uzdolniona, robisz piękne rzeczy a Twoje tutoriale DIY są fantastyczne. Miło się Ciebie czyta i cudownie jest wirtualnie gościc w Twoim pięknym domku. Wyczekuję otwarcia Twojego sklepu, który na pewno odniesie sukces:) Trzymam kciuki i będę ogromnie wierną czytelniczką Twojego bloga.
    Pozdrawiam,
    Dagne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, miło mi ogromnie, że tu jesteś i dziękuję za te słowa :) Oczywiście zapraszam, wpadaj, kiedy tylko masz ochotę :)
      pozdrawiam serdecznie Dagne *****

      Usuń
  43. Cieszę się , że znowu jestem. Pisałam o moich kłopotach ze sprzętem, kompletnie się rozłożył. Kilka dni minęło i mogę pracować na nowym laptopiku, uf, cieszę sie, że mogę ponownie wpaść do Ciebie. I jak zwykle , ślicznie. Bardzo lubię goździki, bardzo wdzięczne kwiatki, główki pełne platków, i wytrzymałe w kompozycjach. Lampion piekny, kompozycje kwiatowe piękne. I jeszcze poduszeczka !!!!! Śliczna. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ali, ja też jak widzisz nadganiam od czasu do czasu komentarze, bo jakoś się nie umiem wyrobić. Zdecydowanie kiepska ze mnie bizneswoman ;P
      Ściskam mocno***

      Usuń
  44. Uwielbiam tu zaglądać wiesz ?? i chętnie Cię poznam :) także walcz z fotkami jak najbardziej :) pozdrawiam serdecznie :) ps. zapraszam na moje małe Candy http://projektyarchiko.blogspot.com/2013/02/kobiece-candy-u-archiko.html Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Archiko miło mi, że tak piszesz :)) Zaglądaj, zaglądaj..:))))

      Usuń
  45. Świetna stronka, masz bardzo dużo ciekawych pomysłów:-)

    OdpowiedzUsuń
  46. Nadrabiam zaleglosci Agnieszko, jakos w tym tygodniu trudno mi sie pozbierac, moja tesciowa noge zlamal wiec rozdzielam sie na dwa domy ;-)
    Wspaniale sa te gozdziki pod szlanym nakryciem!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, zdrówka życzę :)) Ja też jakoś czasu na wszystko znaleźć nie mogę, ale bywają takie tygodnie.... :))
      ściskam serdecznie**

      Usuń
  47. Pięknie u Ciebie:)
    ...a goździki, też bardzo lubię....:)
    Pozdrawiam:)
    ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mio mi ogromnie, cieszę się, że wpadłaś i mam nadzieję, ze zostaniesz na dłużej :)))
      ściskam***

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz. :)))
Thank you for your comment. :)))
Merci pour me laisser un commentaire:)))

Custom Post Signature

Custom Post  Signature