Top Social

.

LIFESTYLE & INTERIOR BLOG

sobota, 23 lutego 2013

OT, DZBANEK PO PROSTU :)

Taka dzisiaj krótka historia z białym dzbanem w tle... :) A w nim świeżo przegotowane mleko...jeszcze paruje ;) 

Kochani dziś odpoczywam. Dziękuję pięknie za ciepłe przyjęcie w dniu otwarcia sklepiku. Jesteście wspaniali. I mam nadzieję, że osoby, które zakupiły co nieco będą zadowolone ;) Od przyszłego tygodnia zabieram się znów do pracy :) Ale póki co, cieszę się chwilą :))









A odpoczywam sobie oczywiście realizując moje małe DIY, które już wkrótce Wam pokażę, dziś tylko zajawka :))), bo dopiero najpierw musi dobzre wyschnąć, a jutro jeszcze wszystko będę malować i znowu będzie schło.. Tak więc C.D.N......



Do następnego Kochani!!!
Życzę Wam spokojnego weekendu:)

love
agnie szka


Dzbanek z białej emalii nabyłam u Izy :)
Kubeczki z emalii na parapecie są znalezione gdzieś na rupieciach i przywrócone do łask :))
Chlebak jest z Ikei, pomalowany na biało :)
Napis EAT na desce zrobiłam sama ;P
67 komentarzy on "OT, DZBANEK PO PROSTU :)"
  1. Aguniu odpoczynek iście zasłużony!!! gratuluję Ci sukcesów i życzę więcej;))
    Dzbanek wspaniały!! na diy czekam niecierpliwie...uwielbiam!!!
    Uściski;***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :* Dziękuję Justyś :) Mam duże plany co do tego DIY ;) Zobaczymy, czy się uda :))))
      ***

      Usuń
  2. Piękny ten dzbanek!
    Czekam z niecierpliwością na efekty DIY :)

    Buziam :**

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzbanek wcale nie taki ot po prostu - jest super :)
    Ja po babci mam parę baniek na mleko - jestem nimi zachwycona :)
    Miłej soboty i dalszych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, taką na taką bańkę też poluję!!!:)))) Chciałabym bardzo, ale jedyne co mi po babci z tych rzeczy zostało, to duża kana ;)))) taka, w której babcia mleko do mleczarni odstawiała :))))
      Pa, buźka***

      Usuń
    2. Ja kupiłam kiedyś na allegro taką starą kankę czerwoną w kropki. Jak w pracy otwierałam paczkę to wszyscy się dziwili, że takiego starocia kupuję, a dla mnie ona była po prostu piękna :))

      Usuń
    3. :))) No tak, każdy ma swojego bzika, co nie?:))) Ja też często spotykam się ze zdziwieniem innych :)))

      Usuń
  4. wszystko cudownie klimatyczne, tak jak lubię:)czekam na diy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)))) sama nie wiem czy wyjdzie, ale póki co, jest dobrze...:)))) :*

      Usuń
  5. Agniesia robisz cudeńka potwierdza to powiedzenie" Jak Polka chce to potrafi" nie tylko w Skandynawii można kreować trendy. A dzban mam taki sam:-))) też miał u mnei swoją sesję . Zapraszam kochana do mnie, na blog i do mojego grona obserwatorów Gosia z homefocuss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) Gosiu zaglądam do Ciebie oczywiście i widziałam dzban u Ciebie :)))) I wtedy też niebieski hiacynt był w tej sesji ;) A jutro też chyba wstawię do niego tulipany :))))

      Kochana dzięki serdeczne:) To przemiłe co piszesz :))

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Jest od Izy z coloresdemialma :))) Od dawna o nim marzyłam i udało mi się zdobyć :)))
      ściskam***

      Usuń
  7. hej kochana:* dzbanuszek jest cudny i podziwiałam go u Izy... mówisz świeże mleko? mmmm...ja chyba zaraz zrobię sobie kubek mleka z miodem. tak coś naszła mnie ochota.:)
    u mnie też się szykuje małe diy... może do jutra zdążę zrobić i pokażę. zobaczymy
    Twoje zapowiada się bardzo ciekawie!
    dobregow ieczorku, odpoczywaj:* a Twoje cudeńka od wczoraj cieszą moje oczy
    papapa
    dziękuję , że jesteś:* całuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)))) Jak tam Mailo?????? myślę o biedaczku cały dzień ...
      O, czekam na Twój pościk z diy :))))) I cieszę się ogromnie, ze moje szkiełka mieszkają już u Ciebie*****

      Usuń
    2. dziękuję, że pytasz:*
      powoli się budzi i już zaczyna chodzić, ale widać, że boli go łapka..jeszcze kilka dni i będzie lepiej:) jestem dobrej myśli dzięki Tobie! byłam z nim niedawno na wieczornym spacerku i chodzi w buciku jakoś, lekko kuśtyka.
      ale już czasami macha ogonkiem i to mnie cieszy najbardziej:)))
      postaram się dokończyć dziś wieczorem i jutro będą fotki! buziolki

      Usuń
    3. Mam nadzieję, ze noc już była spokojna i dziś będzie znów troszkę lepiej ;)))))

      Usuń
    4. tak Aguś była... dziś przestało działać lekarstwo przeciwbólowe i Mailo nie staje na łapkę tylko skacze jak zajączek, ale macha ogonkiem, więc chyba strasznie go nie boli...mam nadzieję. i śpi dużo, ale to dobrze. buziaki:* zapraszam do mnie na posta z Twoimi cudeńkami:)

      Usuń
  8. W sklepiku rozeszło się ekspresowo, jak sprawdzałam to już było wykupione, oby tak dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. otóż to, byłam bardzo zaskoczona i bałam się potem, ze pomieszam przesyłki, bo tyle musiałam spakować i wysłać jednego dnia :))))) Cudnie :)))
      Sciskam Cię serdecznie****

      Usuń
  9. Dzbanek bardzo mi się podoba mógłby równie dobrze za wazon służyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. otóż to :)) Jutro wylądują w nim tulipany :))))

      Usuń
  10. Będzie jakieś papier-mache DIY? A dzbanek jest świetny i do mleka i na tulipany... Kochana, mam nadzieję, że masz zapas szklanych boxów w sklepiku, bo po wypłacie koniecznie je chcę... Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TAAAK:)))))) papier-mache na styl indyjski :P
      A pudełeczka oczywiście będą i jeszcze jeden model pudełeczek szykuję na marzec;))))
      Ściskam i dziękuję pięknie***

      Usuń
  11. Dzbanek jest piękny! Wydał mi się dziwnie znajomy - okazuje się, że mam z tego samego źródła ;) delikatnie różowy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzbanek jest cudny!
    Miłego odpoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. i wszystko piękne jak zawsze :) a ja właśnie piekę samosy - podrzucić Ci trochę ?;)) Aguś Kochana - jeszcze raz ogromne gratulacje !!! i do zobaczenia niebawem ;)) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja babcia ma gdzieś taki dzbanek tylko nie wiem gdzie.. a ten robi wrażenie mimo swojej prostoty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czasem robię takie "porządki" w babcinych rzeczach i małe skarby znajduję :))))

      Usuń
    2. U mnie jest tyle babcinych skarbów, jedynie czasu brak.. ale szykują się porządki więc czuję, że z mamą uda mi się coś wyszperać :)

      Usuń
  15. Jak zobaczyłam dzbanek, odrazu pomyślałam, że jest od Izy hihi :) DIYa już się nie mogę doczekać :)
    Postanowiłam! Muszę kupić hiacynty :) są piękne i też chcem je mieć u siebie hihi :)
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wczoraj troszkę zaszalałam i trzy wzięłam :)) Ale nie mogę się już doczekać tulipanów z ogrodu..... :))))

      Usuń
  16. ladny dznanuszek:P.........odpoczywaj kochana i laduj baterie:P***

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny ten dzbanek.
    Ciekawość mnie zżera na Twoje DIY, na pewno znów nas zaskoczysz :)
    Ściskam :)
    M.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem ciekawa co znowu fajnego wymyśliłaś :)
    Dzban mam podobny, tylko chyba dużo większy, stary - dekoruje mi łazienkę :)

    Miłego odpoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja tez jestem ciekawa, ja na baloniku kleilam lampion dla mojego dziecka...cos czuje, ze to bedzie JAJO??? Sliczne zdjecia!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Dzbanek jak dzbanek ale kwiatki śliczne :)
    Miłego! :)))

    OdpowiedzUsuń
  21. po zajawce widzę,że szykuje się coś ciekawego :)
    z takiego dzbanka napewno mleko cudownie smakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Odpoczywaj, Kochana! Dzbanki emaliowane uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dzbanek czadowy. Poluje od jakiegos czasu na emaliove u Izy ale nistety oblezenie takie, ze zawsze sie spozniam tzn. 30min od posta juz pozamiatane :( Gratuluje powodznia w pierwszej spzedazy! Ciekawe co to bedzie? Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, jakimś fuksem mi się udało wstrzelić ;))))))
      Dziękuję i pozdrawiam****

      Usuń
  24. Indyjskie klimaty...wazon, klosz ??? Sliczny dzbanek :)))
    Sciskam :***

    OdpowiedzUsuń
  25. Aguś odpoczywaj w najlepsze i sukcesików niech się kręci:))) No to teraz umieram z ciekawości co to będzie, aj co to będzie...?
    Czekam na kolejną odsłonę:)
    ściskam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję otwarcia sklepiku. Dla każdej z nas to takie ciche marzenie a Tobie się udało, tym bardziej się cieszę. Fajnie u Ciebie na blogu!!! Jestem ciekawa tego div.

    OdpowiedzUsuń
  27. Strasznie mnie ciekawi co to za nowy pomysł nam przedstawisz :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Odpoczynek zasłużony, ale jak widać Kobieto nie posiedzisz bezczynnie ...
    Czekam z niecierpliwością, co tam znowu nam wyczarujesz Wróżko !
    Czekam na przesyłkę z niecerpliwością, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)))) Och Ali, ja też czekam niecierpliwie, żeby się dowiedzieć, czy Ci się spodoba Kochana :)))))
      :*

      Usuń
  29. Czekam na diy, na pewno bedzie niesamowite:)) sciskam:)

    OdpowiedzUsuń
  30. jak pieknie się ten dzban u ciebie prezentuje :) tak sobie pomyslałam ,ze przy nastepnej emalii poproszę was wszystkie co zakupiłyscie emalię o przysłanie zdjec zadomowionych juz emaL(i)OVE-ych łupów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz też już wiem, jak to jest zobaczyć coś od siebie w innym domku :))) To zupełnie "inna" rzecz ;)))) inna perspektywa ;))

      Ściski weekendowe :****

      Usuń
  31. Odpoczywaj, należy się Tobie;) A taki dzbanuszek to sama bym chciała;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Sklepik cudowny i na pewno będę do niego zaglądać - czekając na komplecik;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudeńko, czy to świeże mleko prosto od krowy? Widziałam cudne fotki lampionu niedźwiedź u Damary, coraz bardziej mi się podoba i chyba jest najpopularniejszy, musisz ich teraz sporo naszykować ;) Zapowiada się ciekawe DIY u Ciebie.
    Ściskam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, od krówki:))) Zdjęcia Niedźwiedzia są mistrzowskie, mnie słów zabrakło ze wzruszenia....
      A DIY jeszcze schnie....oj, troszkę to potrwa..;P

      Usuń
  34. zapowiada się ciekawie , ale to chyba papier marche , moja mama kiedyś z niego zrobiła swojego psiaka pekińczyka :) ściskam

    OdpowiedzUsuń
  35. Odpoczywaj Aguś i zbieraj siły, bo z tego co widzę, nie nadążysz z realizacją zamówień na Twoje szklane cudowności :-) Ciekawe co tam wykompinowałaś? Pokazuj szybko :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ot, dzbanek, ale jakże wdzięczny, dekoracyjny.Piękny :)

    Aguś, nie miałam jeszcze okazji pogratulować Ci otwarcia sklepiku. Cudnie, że już ruszyłaś pełną parą, zaglądam na blogi i widzę, że Twoje rękoczyny znajdują godne miejsca w nowych domach.Cieszy mnie to bardzo i już nie mogę się doczekać, kiedy ja będę mogła pochwalić się czymś od Ciebie. Niestety, nie mogę sobie w tej chwili pozwolić na zakupy, ale jak tylko będę mogła z chęcią pobuszuję :)
    Życzę Ci kochana, jak najwięcej klientów i zamówień, niech Twoje puzderka, latarnie, poduchy lecą w świat i cieszą oko

    Ściskam..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana:)) Cieszę się ogromnie z Twojej wizyty :)))) Jak tam Laurka??:)))

      Usuń
    2. Aguś, a mogę nieskromnie?
      Laurka jest cudowna! Z dnia na dzień zakochuję się w niej coraz bardziej, bez pamięci.
      Jest głodomorkiem i śpiochem :)

      Kochana, mam nadzieję, że już na stałe zagoszczę w blogosferze, przyznam się, że tęskniłam...

      Usuń
  37. dzbanki i emaliowe rzeczy uwielbiam ,:)))
    czekam na DIY
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  38. Miłe choć szkolne wspomnienia z takim dzbankiem mam, świetnie się prezentuje i do tego te miseczki. Czekam na gazetową wyklejankę - masa papierowa już się świetnie zapowiada. Jak zawsze u Ciebie z pomysłem i ze smakiem. pozdr magda

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. :)))
Thank you for your comment. :)))
Merci pour me laisser un commentaire:)))

Custom Post Signature

Custom Post  Signature