Top Social

.

LIFESTYLE & INTERIOR BLOG

czwartek, 7 listopada 2013

DODECAHEDRON

Jesienne dzień dobry :)



Usiadłam, zjadłam ciepły posiłek, który teraz uzupełnię kawą... 
Mmmmmm...już pachnie...

***

A potem jeszcze raz praca, zadanie domowe mojego pierwszaka, może się uda obejrzeć jakiś film.
Macie ostatnio równie mocne uczucie zmęczenia co ja? 
Na przekór skracaniu się dnia, dzisiaj pokazuję Wam kawałek bardzo jasnego wnętrza:)
Czyli w roli głównej stolik w moim day room'ie:))) 








Pudełko Dodecahedron AGNETHA.HOME
wazonik z brązowego szkła HOUSE DOCTOR z nordlook
poszewki HOUSE DOCTOR z nordlook
koszyczek MADAM STOLTZ  ze scandiconcept, podobne są w decorolka
szyszki i gałęzie z ogrodu ;)


Dodecahedron, to po po prostu dwunastościan foremny. 
Pudełeczko jest otwierane, ale nie ma nawet potrzeby go szczególnie wypełniać, bo nawet bez zawartości to wyjątkowo dekoracyjny element stołu.

*** 


Miłego popołudnia Kochani!
Zazdroszczę tym, którzy mają kominki...;)))
Byłoby idealnie...

aga


47 komentarzy on "DODECAHEDRON"
  1. kolejne piękne szklane cacuszko! :) Lubie bardzo takie połączenie bieli i naturalnych barw. Pozdrawiam! Przyjemnego popołudnia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. piekne te twoje rzeczy .. jak moij Y wyrosnie z fazy niszczenia, to chyab sobie cos od ciebie sprawię :) a faze zmeczenia mam od wiosny , teraz tylko powoli siegam apogeum ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia pięknych aranżacji. Jak z najlepszych wnętrzarskich katalogów! A samo pudełeczko bardzo pomysłowe. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe ujęcia!!!
    Ściskam;****

    OdpowiedzUsuń
  5. Pudełeczko jest wyjątkowo urocze ...

    OdpowiedzUsuń
  6. No cudne to szklane cacuszko!
    buziak!

    OdpowiedzUsuń
  7. ach, te foty... i jak tu nie marzyć o nowym aparacie...

    OdpowiedzUsuń
  8. Aga wiesz co...jak tak patrzę na te twoje zdjęcia i to jak masz w domu to aż mi ślinka cieknie no!
    tak mi się podoba, że zaraz bym u Ciebie zamieszkała. Schować się może ten dom co na fejsie pokazywałam;)
    odpoczywaj ile tylko możesz...:***
    główka do góry moja kochana
    jakie Ty masz ładne poduchy...ajajajaj!
    no i te szkiełko... Ty chcesz, żebym ja zbankrutowała?;)
    coś czuję, że niebawem znów się skuszę na małe zakupy;) buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam oglądać te Twoje zdjęcia. Obejrzę raz, drugi, trzeci, no nie mogę się napatrzeć. A zmęczenie odczuwam takie, jak nigdy w życiu. pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  10. Aga, jak u Ciebie jest pięknie i jasno! Bardzo lubię takie naturalne dekoracje. Miałam się wstrzymać z szyszkami do zimy, ale chyba nie wytrzymam :) W ogóle cała aranżacja zwala z nóg. Każdy kolejny drobiazg jest piękniejszy od poprzedniego!
    p.s. mam niedługo urodziny i zamówiłam sobie u rodzinki jeden z twoich szklanych wytworów - jak mi go nie kupią, to ich uduszę, a potem sama sobie zamówię u Ciebie prezent!
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna jasna i czysta aranżacja, miło popatrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  12. Aga, super aranzacje, bardzo lubie szczypte natury w dekoracji, obojetnie w ktorym pomieszczeniu domu:)
    Masz modrzew o ogrodzie? Alez ci zazdroszcze;)))

    Pozdrowionka:**

    OdpowiedzUsuń
  13. a ja zazdroszczę Ci zmęczenia.. naprawdę.. uwierz, że sa tacy ludzie :) czas wysłać dwulatka do przedszkola, choć chyba serce mi pęknie.. ale bez pracy to zwiędnę. i znaleźć najpierw pracę..

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie jak zawsze... Ja już z niecierpliwością czekam na moje zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  15. z każdym kolejnym postem jestem pod jeszcze większym wrażeniem!!! podziwiam Cię bardzo kobieto :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przecudne pudełko :) mam już takie u siebie i tak jak Aguś piszesz samo w sobie jest niesamowitą dekoracją i nie koniecznie trzeba je zapełniać. U mnie na razie stoi puste i czeka na swoje wnętrze :)
    Zazdroszczę Ci tego światła w domu. U mnie niestety na dole gdzie przede wszystkim spędzamy czas tego światła brakuje, a szczególnie w okresie jesienno - zimowym :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wystarczy wszystko jak leci pomalować na biało! i jest jaśniej :P

      Usuń
  17. Ja jestem zmeczona na maxa ... nie mam siły a i tak duzo sie dzieje i jestem na mega obrotach :) W domu mam 26 stopni ... i tak mam cala zime i wiosne ...w sumie non stop :)
    Dekoracje Twoje - przecudne :)))) Usciski Agusia :)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudnie Aguś... piękne wnętrze, a pudełko.. ach!!!
    Ja też ostatnio odczuwam zmęczenie, tyle bym chciała zrobić, a jakoś sił brakuje... ale za to leniuchuję sobie wieczorkami przy kominku i zbieram siły na kolejny dzień :)))
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  19. cudowne foty. bardzo cieszą me oko. u nas pada i pada, nic się nie chce.

    OdpowiedzUsuń
  20. Aga jestem pod wrażeniem dodecahedron'u, musiał kosztować Cię wiele precyzyjnej, trudnej pracy. Wszystko razem tworzy cudną aranżację, miłą dla oczu. A może kiedyś zdradzisz zaplecze swojej pracowni, przyznam, że jestem ogromnie ciekawa jak wygląda miejsce powstawania takich dzieł, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, oj, raczej kiepsko z tą pracownią :) mało reprezentatywna :P Ale parę zdjęć roboczych już pokazywałam, takich powiedzmy "narzędziowych" :)

      Usuń
  21. a ja i tak kocham lampiony bara i marzą mi się duży z małym :))) i świecznik na cztery świece !!! i mam nadzieję że może niedługo przyjdzie na nie pora :))) teraz jednak buty zimowe kurtki itp ,itd stanęły na drodze mojemu szczęsciu..pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, mi też zawsze wyskakują kolejne zobowiązania i trudno znaleźć środki na duperele :) Ale jak nie teraz, to kiedy indziej :)
      ściskam*

      Usuń
  22. Aga, paskudo - produkt niedostępny. To jak lizanie lodów przez szybkę. Od wczoraj wszystkie poszły ? Rób więcej ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdzie tam! zapraszam raz jeszcze - po prostu musiałam zmienić czas oczekiwania na pudełka :)))

      Usuń
  23. a ja ciągle czaję się na lustro Mosaik stalowe, ale go nie ma - już doszłam do etapu, że sprawdzam codziennie z uporem maniaka stan magazynu, żeby mi go ktoś nie sprzątnął sprzed nosa :) kiedy będzie? kiedy będzie? :):)
    pozdrawiam,
    Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu, mosaik stalowe jest dostępne, ale czas oczekiwania jest teraz dłuższy ze względu na zamówienia świąteczne. Jeśli chcesz, to zapraszam do sklepu, właśnie uaktualniałam magazyn i okresy oczekiwania na poszczególne rzeczy :)
      Dzięki i pozdrawiam*

      Usuń
  24. Jejku, piękne, takie z duszą :)

    OdpowiedzUsuń
  25. jak pieknie , a co to za pledzik bądź narzutka dziargana ?
    dzisiaj słonko pieknie świeci !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pledzik mam nadzieję znajdę zimą czas, żeby wreszcie skończyć :P

      Usuń
  26. Ale jest cudny, masz racje jest ozdoba sam w sobie, swietne aranzacje, buzka

    OdpowiedzUsuń
  27. Aguniu nic mi nie mów o zmęczeniu, jeszcze chwila i upadnę na twarz...choć myslę że to pora roku głównie jest za to odpowiedzialna bo latem czy wiosna byłoby zupełnie inaczej...aranżacja no i sześciościan wspaniałe!!!
    Miłego weekendu Kochana;*
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może pogoda, może nastawienie..sama już nie wiem..:) Ale pomyśl, że za miesiąc grudzień, czyli przedświąteczne szaleństwo!! to dopiero będzie wyczerpujące!
      ściskam*

      Usuń
  28. Uwielbiam takie jasne zdjęcia. Pięknie:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. :)))
Thank you for your comment. :)))
Merci pour me laisser un commentaire:)))

Custom Post Signature

Custom Post  Signature