Top Social

.

LIFESTYLE & INTERIOR BLOG

sobota, 23 listopada 2013

Mój Instagram
i
to, co widzę na co dzień ;)



Pięknej soboty Kochani!

love
aga

28 komentarzy on " "
  1. I Tobie Agus pieknego weekendu:)
    usciski!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przyjemne dla oka te codzienne widoki 8)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie ładne, ale to ostatnie cud miód i orzeszki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. stópki mnie rozwaliły :) miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  5. Wzajemnie Aguniu, cudownego weekendu;)
    Ściskam;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Paluszki ;-) super. Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  7. Aga zaczęłaś manię i ja się "zainstagramowałam" na maxa;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne ale próbowałam zrobic ta gwiazdke ale zupełnie mi nie wydzło :( instrukcja jest prosta ale to co mi wyszło nie podobne jest do gwiazdki .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napisz, który moment sprawia Ci trudność, to może coś doradzę:)))

      Usuń
  9. moment 4 i ostatni z przecinaniem.a moze problem lezy w kwadracie.moze moj byl za mało kwadratowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwsze musisz uważać, żeby na dole powstał ostry rożek, to szczyt ramienia gwiazdy. Po zagięciu w kroku 4 lewego rogu do środka musisz mieć jakby podzieloną całość na pół i następne zgięcie 5 jest po tej linii, nie możesz już tego lewego rogu w środku pozaginać! No i cięcie 6 jest po skosie:)
      Powodzenia*

      Usuń
  10. Piękne urywki codzienności!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. :)))
Thank you for your comment. :)))
Merci pour me laisser un commentaire:)))

Custom Post Signature

Custom Post  Signature