Top Social

.

LIFESTYLE & INTERIOR BLOG

niedziela, 3 czerwca 2018

GET THE LOOK | KITCHEN

Dzień dobry Kochani!
Dziś z serii  G E T   T H E   L O O K rzut okiem na moją kuchenną otwartą półkę. Parę detali, które z pewnością pomogą Wam w kompletowaniu ciekawej aranżacji tego pomieszczenia, a dodatkowo są bardzo przydatne.
Zatem zapraszam, linki znajdziecie pod zdjęciem :)


1. MISECZKA | 2. SERWETKA KUCHENNA | 3. KOMPLET DREWNIANYCH TALERZY | 4. DZBANEK
5 komentarzy on "GET THE LOOK | KITCHEN"
  1. Piękna inspiracja! Wszystko w takich delikatnych kolorach - podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Inspirujący wpis. Oryginalne akcesoria.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja po prostu oszalałam. Wszystko w moim stylu, w tych jasnych kubeczkach piłabym herbatę ziołową z samego rana, a te ciemniejsze zarezewowałabym na kawe ...taka w cieniu drzewa po upalnym dniu. Dla mnie rewelacja, jestem zakochana...od wielu lat po raz pierwszy. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne dodatki :) bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. :)))
Thank you for your comment. :)))
Merci pour me laisser un commentaire:)))

Custom Post Signature

Custom Post  Signature