Top Social

.

LIFESTYLE & INTERIOR BLOG

sobota, 10 lutego 2018

MY CHOICE

Dzień dobry Kochani!
Tak sobie pomyślałam, że skoro lubię modę i mam swój styl nie tylko jeśli chodzi o urządzanie wnętrz, to chciałabym się z Wami od czasu do czasu podzielić takimi zestawieniami. W sklepach można znaleźć naprawdę mnóstwo towaru, można spędzić tam długie godziny na wyszukiwaniu odpowiednich dla siebie rzeczy, pasujących do reszty naszej garderoby.... Znam to aż za dobrze. Dlatego zanim cokolwiek kupię, lubię zastanowić się nad tym, czego mi naprawdę potrzeba i co będę nosiła, bo nie ma nic gorszego jak wisząca latami w szafie bluzka z metką, kupiona w przypływie złego dobrego nastroju. 

Oto moje wybory w jasnych tonacjach i wszystkie można nabyć bez wychodzenia z domu, gdyż znajdziemy je w sieci. To zdecydowanie bardzo naturalne, wręcz słoneczne zestawienie. Lubię czasem taki jednowymiarowy kolorystycznie look. Najistotniejsze w tym wszystkim jest to, że to rzeczy nie byle jakie, każdą z nich cechuje dobra jakość i wyjątkowy charakter. Są tu ręcznie robione dodatki, z naturalnych materiałów, wszystko bardzo subtelne i kobiece. I - co też ważne - wszystko w dobrych cenach.
Jak Wam się podoba? Piszcie w komentarzach.
5 komentarzy on "MY CHOICE"
  1. Witaj! Piękne zestawienie! W myśl zasady " im mniej, tym więcej ". U mnie często " kto tanio kupuje, dwa razy kupuje " ;). Dobrego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny styl, podobają mi się takie hawajskie klimaty tak to nazywam bo mi się kojarzy z hawajami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie muszę żonie sprezentować takie coś bo na prawdę ładnie się będzie u niej prezentować.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. :)))
Thank you for your comment. :)))
Merci pour me laisser un commentaire:)))

Custom Post Signature

Custom Post  Signature