Top Social

.

LIFESTYLE & INTERIOR BLOG

czwartek, 24 grudnia 2015

MERRY CHRISTMAS


I PRZYSZŁY. Święta. Niezawodnie, w terminie, dając poczucie porządku i ładu. Przywracając też nieco prawidłowy rytm mojego dnia. Czas potrzebny.

Kochani chciałam Wam życzyć spokoju i zdrowia. Wszystkiego czego pragniecie, odpoczynku i magii, których brakuje na co dzień. Niech się stanie. Niech będzie tak, jak chcemy, aby było.

Co do moich wspaniałych Klientów - Kochani dziękuję Wam ogromnie za zaufanie i za wszystkie zamówienia, które złożyliście u mnie z myślą o Świętach. Wiem, że termin listopadowy to nie był jeszcze gorący czas kupowania prezentów i wielu niestety nie zdążyło z zamówieniem do 26go. Ale obiecuję, tak jak zaznaczałam na blogu i w sklepie agnethahome.pl, że jak tylko wstanę od świątecznego obiadu drugiego dnia, to zaraz ruszam do realizacji grudniowych zamówień.
Mam nadzieję, że wszyscy dobrze doczytali te informacje przy składaniu zamówień.

Jeszcze raz,
Radosnych i Spokojnych Świąt Bożego Narodzenia!

PS. zdjęcia bardziej domowe pewnie pojawią się na instagramie oraz blogu w czasie Świąt, po prostu wybaczcie, ale nie miałam czasu ;)




















l o v e
a g a


30 komentarzy on "MERRY CHRISTMAS"
  1. Cudownych świąt dla Ciebie i Twoich bliskich Kochana! Wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie!! Najpiękniejsze życzenia wysyłam dla Ciebie!!!!!!

      Usuń
  2. Ciepłych, rodzinnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołych Świąt Bożego Narodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pełnych miłości i rodzinnego ciepła, magicznych Świąt ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  5. Aguś, czytając Twój wpis, mogę życzyć Ci jednego, więcej czasu... Dla siebie, bliskich i na hobby, które jest Twoją pracą. Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie Pauluś, tak jakoś ciągle mi go brak. Ale teraz naprawdę dużo różnych zmian w moim życiu, i dużo pracy i przyznaję zmęczenie, które nie sprzyja motywacji. Ale jestem naprawdę bardzo szczęśliwa :) Tego i Tobie z serca życzę!!!

      Usuń
  6. Radosnych Świąt Bożego Narodzenia i wszystkiego co najlepsze dla Ciebie i Rodzinki. Z niezmiennym podziwem dla Twojej pracy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Antosiu! Pięknie dziękuję i odwzajemniam życzenia!!

      Usuń
  7. Aga,
    radosnego świętowania i samych dobrych dni w Nowym Roku!
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie Marto! Tobie również radosnych Świąt i wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku!

      Usuń
  8. Aga Wesołych Świąt :))) lubiłam te czerwone ściany w naszym domu ")))) a jak pięknie wyglądają dekoracje na ich tle :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)))))) Wesołych i Magicznych!
      No to już tylko wspomnienie ;)

      Usuń
  9. Spokoju , wytchnienia , zdrowia ,szczęścia i miłości . Wesołych Świąt !

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam proste i naturalne dekoracje. Wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne zdjęcia Pani tworzy. Pozdrawiam Aga M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie za komplement. Pozdrawiam i wszystkiego dobrego życzę w Nowym 2016 Roku!

      Usuń
  12. A ja dziś dopiero dostałam te piękne czerwone kuleczki na gałązkach i jestem nim zachwycona. W połączeniu z Twoimi białymi wazonikami wyglądają super. + szyszki! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no piękne są, tylko dosyć szybko niestety opadają... :(

      Usuń
  13. Pięknie, świątecznie i z klasą.. Miła odmiana od takiej wszechobecnej mieszance nasyconej bieli, czerwieni i zieleni.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. :)))
Thank you for your comment. :)))
Merci pour me laisser un commentaire:)))

Custom Post Signature

Custom Post  Signature