Top Social

.

LIFESTYLE & INTERIOR BLOG

wtorek, 15 września 2015

WAZON TINEK WĘDRUJE DO...


Dziękuję Wam bardzo serdecznie za liczne komentarze i udział w rozdawajce.
Dziękuję również za spełnienie przez Was warunków konkursu:)

Wazon TineK ufundowany przez amazingdecor.pl wędruje do Monika White Valley.
Gratuluję serdecznie i proszę Moniko o kontakt mailowy szkaagnie@gmail.com
Z bólem serca będę musiała rozstać się z tym przepięknym wazonem....ech...

l o v e
a g a

NA ZDJĘCIU
8 komentarzy on "WAZON TINEK WĘDRUJE DO..."
  1. Gratuluję zwyciężczyni! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję! :)))) Agnieszko, uwierz mi, ale otwierałam Twoją stronę kilka razy, bo nie mogłam uwierzyć, że to ja :). Naprawdę nie wiem, jak dziękować, te wazony są tak piękne, że aż strach było marzyć :). Dziękuję ogromnie Tobie i AmazingDecor <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla zwyciężczyni! :)

    Dziękuję bardzo, Aga za życzenia, mam nadzieję, że się spełnią i lada moment powrócę do całkiem żywych. ;) Gratulacje z okazji publikacji ramki w Werandzie Country! Miałam Ci kilka dni temu napisać na insta, ale choróbsko padło mi też na mózg i zapomniałam... ;) Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję, piękny wazonik :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. :)))
Thank you for your comment. :)))
Merci pour me laisser un commentaire:)))

Custom Post Signature

Custom Post  Signature