Top Social

.

LIFESTYLE & INTERIOR BLOG

sobota, 12 września 2015

FUNDAMENT



Solidny fundament ma dla mnie teraz bardzo duże znaczenie. Rodzina, korzenie, historia, którą powtarzam sobie i najbliższym. Teraz dodatkowo wszystko nabiera nowego wymiaru, bo stanęło przed nami wyzwanie stworzenia od podstaw własnego domu. Wszystko jest dla nas nowe, niewiadome... więc tym bardziej ważne wydaje się solidne oparcie, doświadczenie innych, którzy nam pomagają oraz wiara, że uda się wszystko doprowadzić szczęśliwie do końca. Emocje są ogromne.
Kiedy patrzę na te wszystkie stare rodzinne zdjęcia, to odnajduję na nich wiele podobnych historii do naszej. Niby dzieli nas tyle lat, a jednak nie wydaje mi się, żeby jakoś znacząco różniły nas emocje, nadzieje i radość, która przebija z tych scen z życia, jakie na szczęście ktoś uwiecznił na tych fotografiach. Dlatego kocham zdjęcia. I kocham je robić dzisiaj, w nadziei, że uda mi się również uwiecznić emocje, jakie nam towarzyszą w tych wszystkich życiowych zakrętach. 

***

W sklepiku pojawił się nowy produkt - rameczka na stojaku - na zdjęcia, roślinki i inne pamiątki. Można wybrać rameczkę w kolorze złotym, stalowym lub czarnym.
Zapraszam do mojego sklepu agnethahome.pl








RAMKA NA STOJAKU AGNETHA.HOME

l o v e
a g a

PS. Dziękuję Was serdecznie za komentarze pod ostatnim postem! Jestem naprawdę wdzięczna za każde miłe i konstruktywne słowo [:)].




23 komentarze on "FUNDAMENT"
  1. Przepiekne! Podziwiam Pani talent jak i wyczucie smaku we wszystkich stylizacjach.

    Pozdrawiam serdecznie!
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniej znaczy więcej. Cudne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne ramki utrzymane we własnym stylu. Pasują do całej reszty. Pięknie n

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne te ramki ze stojakami :) fundament to podstawa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne te ramki ze stojakami :) fundament to podstawa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne te ramki Aga, świetny pomysł na zachowanie wspomnień nie tylko fotograficznych :)
    Masz rację, że fundament to podstawa.... kiedy byłam dzieckiem pomagałam Tacie lać fundamenty domu, który teraz jest mój.... to naprawdę wspaniałe przeżycie, gdy czujesz gdzieś w ziemi wkopany kawałek swojego życia, myśli, emocji :) Też kiedyś do mnie mocno dotarło jak bardzo ważne są te podstawy, korzenie, prapoczątki naszego życia.

    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam stare zdjęcia i rodzinne historie :)
    Rameczki są przecudne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Aga Ty wiesz, że ja całym sercem z Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aga, wyzwanie przed Wami, ale efekt będzie wart całego zachodu i masy spraw przez, które trzeba przebrnąć. Życzę Wam byście czerpali z tego wiele radości i by wszystko układało się wg planu.
    Ramki są przeurocze.
    pozdrawiam,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  10. Rameczka piękna, wypieszczona; wpadła mi w oko w ostatnim " Country" i zaraz pomyślałam o Tobie. Obserwuję Twoje wyroby i podziwiam. Należę do tych, którzy nie boją się "męskich" zawodów. Tapicerka dla krzesła lub fotela to dla mnie nie problem. Tym bardziej cenię Twoją pracę. U mnie troszkę inny styl, ale komuś w prezencie kto wie? ;) Fundamenty!? A te piękne kadry w postach to Dom przejściowy? Pięknego tygodnia! Powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dom przejściowy, choć jeszcze jakiś czas temu sama tego nie wiedziałam... :)

      Usuń
  11. Ramki cudowne :) Budowa domu to niewątpliwie wielkie wyzwanie i wielkie emocje. Na pewno będzie cudowny. Życzę Wam powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Magiczna jest ta ramka, Kobieto masz ogromny talent! Twórz dalej i nigdy nie przestawaj!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie "opowiedziana" historia... zdjęciami a w zasadzie obrazami Agnieszko <3
    Pozdrawiamy serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest coś niesamowitego w tych ramkach. One po prostu idealnie pasują do scenerii i do Twojego stylu. W połączeniu z tymi zdjęciami tworzą spójną, WAŻNĄ historię.

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne są te ramki. Piękne wykonanie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie napisane!
    To prawda, ludzie aż tak bardzo się nie zmieniają na przestrzeni wieków - emocje pozostają te same... :> Pięknie to ujęłaś.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. :)))
Thank you for your comment. :)))
Merci pour me laisser un commentaire:)))

Custom Post Signature

Custom Post  Signature