Top Social

.

LIFESTYLE & INTERIOR BLOG

piątek, 31 lipca 2015

BLUE MOON

NIEBIESKI KSIĘŻYC, to wyjątkowa pełnia, która przypada właśnie na dzisiejszą noc. 
Już wczoraj księżyc był niezwykle jasny, a dzisiaj będzie niebieski...



Oczywiście księżyc będzie jak zawsze szaro-świetlisty, ale nazywany jest niebieskim, gdyż raz na kilka lat jest to dodatkowa pełnia w roku, i druga pełnia z kolei, która przypada w tym samym miesiącu. To dosyć rzadkie zjawisko. Statystycznie obliczając na rok kalendarzowy przypada 12,34 pełni księżyca. Tak więc raz na jakiś czas, i dzisiaj właśnie, księżyc pojawia się w pełni na niebie dwukrotnie w tym samym miesiącu. Ostatni blue moon był w sierpniu 2012, a następna taka pełnia będzie dopiero w styczniu 2018 roku. Zatem idę się rozglądać na swoim niebie za Blue Moon...
Spokojnej nocy Kochani w błękicie dzisiejszego Księżyca!
l o v e
a g a
5 komentarzy on "BLUE MOON"
  1. ooooo :) no to lecę szukać i mojego Blue Moon i do łóżka, bo dziś pobudka o 3 w nocy. :)
    piękne zdjęcie Aga :* buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudne zdjęcie *.* Zakochać się można <3

    Zapraszam do mnie na nowy post!
    http://moskwasworld.blogspot.com/
    Dopiero niedawno odnowiłam bloga i liczę na jakieś wsparcie, bo przez nieobecność straciłam dużo czytelników :( Z góry dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa informacja.
    Wczoraj księżyc był niesamowicie jasny....ale przyglądałam się mu wcześniej.. dzisiaj już taki nie jest....ale jest równie interesujący....
    Dobrej nocy .....

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam o tym dziś w radiu, czekałam... Nad Karpaczem jest lśniąco biały! Piękny!

    OdpowiedzUsuń
  5. O! To Ci ciekawostka :) Dobrze wiedzieć.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. :)))
Thank you for your comment. :)))
Merci pour me laisser un commentaire:)))

Custom Post Signature

Custom Post  Signature