Top Social

.

LIFESTYLE & INTERIOR BLOG

sobota, 8 grudnia 2012

BRRRR....

Dzień dobry. Zimowy, ale dobry. Nie wiem ile jest na minusie, ale chyba sporo, bo palce mi skostniały od robienia zdjęć. Podoba mi się ta aura, póki co nawet cieszy, pewnie pod koniec stycznia będę już zdrowo przemęczona tymi widokami. Ale na razie trzeba wyciągać sanki i cieszyć się z tego co jest :)))











miłej soboty, być może przy przedświątecznym sprzątaniu, gotowaniu, pieczeniu ciasteczek, z saneczkami, 
albo leniwej, też dobrze ;)
love
agnieszka



47 komentarzy on "BRRRR...."
  1. Jakie cudne fotki, powinnam się do Ciebie na jakiś kurs fotografii zapisać bo masz rękę do zdjęć, a raczej oko. U nas za oknem wciąż sypie, brrr, aż mi stopy marzną ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, zapraszam :)))dzisiaj mnie to słoneczko wyciągnęło z domu :)) miłej niedzieli**

      Usuń
  2. Piekna zima u Ciebie !
    U mnie rowniez wczoraj sypnelo sniegiem, temperatury nizsze, wiec mam nadzieje, ze szybko nie stopnieje ;))) Dzisiaj mam w planach swiateczny jarmark...grzance, kasztany,swiateczne zakupy :)))
    Milego dnia :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ....grzańce...super :)) najlepiej smakuje właśnie na takim jarmarku, kiedy łapki zmarznięte ;))

      Usuń
  3. Czekałam na takie widoki, skoro jest juz zimno to i biało byc powinno;)
    Piekne zdjęcia!!
    Wzajemnie miłego dnia;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. byle do świąt się tak utrzymało :)) ściskam i udanej niedzieli**

      Usuń
  4. cudowne zdjęcia !!! ściskam Aguś mocno♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Taką zimę jestem w stanie nawet polubić...;)) Piękne kadry..
    Uściski :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia :) U mnie dziś tak samo wygląda świat za oknem i już nie mogę się doczekać kiedy wyjdę z domu :) Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Wymarzony czas na spacerek z różowymi policzkami ;)) miłej niedzieli ;**

      Usuń
  7. zdejcia wspaniale mnie nastroily na swieta:Pbyloby pieknie gdyby bialy puszek spadl na swieta:P........u nas tez troche sypnelo............buziaki zostawiam:***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam taką nadzieję, że będzie biało..;)) ściskam**

      Usuń
  8. och podoba mi się ta zima w Twoim obiektywie!
    wzajemnie udanej soboty i całego weekendu:)
    ja dziś planuję skok do centrum , aby poczynić jakieś świąteczne zakupy:)))
    uściski dla Ciebie!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :)) pewnie jakieś świecidełka choinkowe ;)))

      Usuń
  9. jakie cudowne fotki.... ja właśnie skończyłam kolejną turę pierniczków...
    a konfitura pomarańczowa dojrzewa w garnku - cały dom pięknie pachnie...
    Kochan u mnie też sporo na minusie i zimno, zimno chyba już od ponad tygodnia tak jest!
    cudownej soboty Ci życzę!
    buziole =*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj jak ambitnie kulinarnie u Ciebie. Ja jakoś nie mam wyjątkowo ostatnio weny do kuchni...a tu się trzeba trochę zmusić, bo święta...

      Usuń
  10. zima na zdjęciach jest porażająca- w dobrym tego słowa znaczeniu- miło się ją ogląda. miło pewnie i z niej korzystać. u nas raczej mizernie.
    miłego łikendu :))))

    OdpowiedzUsuń
  11. zima pięknie wygląda na fotografiach...szczególnie na Twoich..
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. sliczna zima. warto bylo poswięcic paluszki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przydałby mi się Twój entuzjazm jeżeli chodzi o pojście na sanki :) tak mi się nie chce marznąć a obiecałam dziecku górki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. saneczki mam już dziś zaliczone :)) choć pewnie jutro będzie powtórka.. :)

      Usuń
  14. Bardzo piękne zdjęcia ;-) u nas właśnie sypie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję , miło mi, że Ci się podobają :) a u nas mróz:))

      Usuń
  15. Dziś było saneczkowo i spacerkowo :) Dość ciężko wyrwać mi się z domku, ale dziś skorzystałam z takiej okazji i ze starszą córą pozwoliłyśmy sobie na duuużo śnieżnego szaleństwa :) Kocham zimę a ta na Twoich zdjęciach jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się dałam naciągnąć na saneczki i było świetnie:) Policzki mieliśmy wszyscy różowiutkie, jak wymalowane :))
      miłej niedzieli życzę i tak w ogóle to miło, ze jesteś ;))

      Usuń
  16. Piekna pogoda do robienia zdjęć. Śliczne ujęcia. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. ja już u Ciebie byłam, tylko mój poprzedni komentarz się nie zapisał :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, a chciałam Ci zaoszczędzić mrozu :)) jutro może będzie cieplejszy post;))
      ściskam jeszcze raz**

      Usuń
  18. Cudna ta Twoja zima ;) ach!

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie :-) nas też dzisiaj zasniezylo, a dziecko z uporem maniaka chciało ZOBACZYĆ mróz :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. What a great pictures!! Love the winter! Really do, for you people it is very cold... But I like the peace off it.
    Have a great sunday!
    Sweet Greet Martine

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne zdjęcia!U mnie dzisiaj tak samo biało i zimno.Niestety leniuszek ze mnie i nie chcialo mi sie wyciagac aparatu;)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) witaj :)) no tak, rozumiem doskonale. Ja też poza paromi zrywami nie garnę sie do zdjęć w taką pogodę :))

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz. :)))
Thank you for your comment. :)))
Merci pour me laisser un commentaire:)))

Custom Post Signature

Custom Post  Signature