Top Social

.

LIFESTYLE & INTERIOR BLOG

środa, 19 grudnia 2012

FIVE DAYS...

Mikołaj czy Dzieciątko??? Rozgorzała w przedszkolu dyskusja między sześciolatkami, kto tak naprawdę przynosi w Wigilię te prezenty??!! No i utworzyły się oficjalnie dwa bloki. Mój mały przedszkolak ze łzami w oczach pytał mnie, mamo, kto ma rację??? Mamo, w co mam wierzyć??? No i jak takie małe Dzieciątko mogłoby nosić takie duże prezenty???





love
agnieszka


45 komentarzy on "FIVE DAYS..."
  1. jak byłam mała to mój tata mówił ,że musi otworzyć okno ,żeby dzieciątko mogło wejść i zostawić prezenty;) zawsze do Bruna może przyjść ten na którego On właśnie czeka:)

    piękna szopka :) a nie to chyba kościółek?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kościólek, który zrobił własnoręcznie mój dziadek...
      :***

      Usuń
  2. Za moich dziecięcych czasów,to mówiono,że Dziadek Mróz przynosi prezenty,tudzież rózgi ;)
    Ale generalnie ja jestem za Mikołajem i to przekazuję Lence.

    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze Dziadek Mróz... no i o rózgach nie można zapomnieć...Ja w tym roku chyba właśnie rózgę dostanę..

      Usuń
  3. Ale sliczny kosciolek :-) Noi kto Twojemu maluszkowi przynosi te prezenty? U nas w rodzinnym domu byly prezenty od gwiazdki.. :p a mojemu maluszkowi mowie (tzn taki tu jest zwyczaj) ze sa od Ježíška czyli Jesuska... czyli dzieciatka :-) :p pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie to w naszych okolicach właśnie chodzi o to zamieszanie i nieścisłości... I mój syn zaczął się nad tym poważnie zastanawiać, jak to jest, ze jednym przynosi ten, a drugim ktoś inny...

      Usuń
    2. To moze powiedz mu, ze jedna osoba nie dalaby rady dlatego podzielili sie praca w ten wieczor :-) :-) Powie dzieciom w przedszkolu i zakonczy tym dyskusje ;-) Pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
    3. Agato, też miałam właśnie taki pomysł...chodziło o to, żeby przywrócić mu pewność, ze nikt go nie nabiera. Poprzestałam na symbolice Dzieciątka i na tym, ze w gruncie rzeczy to wielka tajemnica, kto te prezenty podrzuca do naszych domów. Rozmowę mój synuś zakończył stwierdzeniem, że jak pójdzie do przedszkola, to powie kolegom, ze on wierzy i w Dzieciątko i w Mikołaja:))
      Ściskam***

      Usuń
  4. Ja znam wersję z Mikołajem tylko, pamiętam jak z kuzynkami kłóciłyśmy się z rodzicami, że wiemy w którym momencie byli podkładać prezenty, a oni zawsze wypierali się na całego ;)
    W tym roku prezent pod choinkę kupowaliśmy i nawet pakowaliśmy w obecności Zosi, ale w kolejnych latach ta opcja nie przejdzie jeśli chcemy pozostać wiarygodni ;)
    Pozdrowionka!:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z domu też pamiętam, ze to był Mikołaj, ale tutaj e tych terenach jest taka nieścisłość, no i mój Mały zaczął dociekać, dlaczego tak jest...mały mądrala ;)))

      Usuń
  5. He he, DOBRE!!! :)) Takie male dzieciatko a takie duze prezenty... :)))

    Ale, ale, co ja slysze! Czy ta piekna laterenka z ostatniego posta jest Twojej roboty?!?! Czy Ty robisz takie cuda??? Juz mi pisz tu... :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) Dagi tak, to moje wytwory ;P W tej chwili mocno się sprężam i przygotowuję trochę tego szkła na wiosnę, żeby mini sklepik z tym otworzyć. Będą zamykane pudełka w 3 rozmiarach, lampiony na ścianę, ten lampion szeroki z przedostatniego posta i jeszcze mam w tej chwili taki lampion smukły wysoki w 3 rozmiarach, s, m, l... Mam nadzieję, że będziesz zaglądać ;)))) Jutro pstrykam zdjęcia dla Magdy z Impressionen - zamówiła już lampiony i pudełeczko..może uda mi się też coś pstryknąć na bloga...
      ściski***

      Usuń
    2. Kochana moja! ) To dawaj mi namiary pliiiis! Ten lampion szeroki najbardziej mnie interesuje.
      Ah, w ogole mnie ten temat interesuje! :) To sa cuda!

      Usuń
    3. :)) Dagi nie działa mi coś Twój mail..nie umiem napisać do Ciebie... Wyślij mi proszę cokolwiek na szkaagnie@gmail.com, to jutro napiszę i podeślę Ci ewentualnie foteczki:))

      Usuń
  6. u mnie to gwiazdor przynosił prezenty na gwiazdkę - wigilię, na mikołaja - mikołaj:p co rodzina to inna opinia;P teraz upraszczam i mówię mikołaj;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem właśnie czy z tych uproszeń, bo u mnie też chyba tak właśnie jest, wynika teraz dylemat dla małego chłopca... taka sobie błahostka, a on już zaczyna dociekać ;)))
      pozdrawiam Bogusiu**

      Usuń
  7. Mikołaj to 6 grudnia...:) U nas Dzieciątko prezenty roznosi i radzi sobie z tym doskonale...;)
    Cudne nastrojowe fotki Aguś... Ściski!

    OdpowiedzUsuń
  8. :-))) Dzieciatko wysyla Mikolaja...(?) Magiczne foty. Buziak!

    OdpowiedzUsuń
  9. no trudne pytanie,ja zostawiam liscik na parapecie do dzieciatka to dzieciaciatko na swieta wysylalo prezenty ,a w mikolalaja ,mikolaj rozdawal.............Zgadzam sie z Ameli tez lubie twoje foteczki maja cos w sobie ,sa takie inne,przestrzenne i czyste trudno to wytlumaczyc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dzięki Eewelin :) Takie pytania uświadamiają mi, że trzeba mieć swoją wersję dobrze przemyślaną i twardo się jej potem trzymać ;))

      Usuń
  10. chyba dla dzieciaków najważniejsze jest to, by były pod choinką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ..wiesz, dokładnie tak mu mówiłam ;))) Że to dla nas tak tajemnicze, że sami do koca nie wiemy...i jak z ufo - niektórzy mówią, ze widzieli Mikołaja jak się wciskał przez komin, a inni znów Dziciatko z worem prezentów...

      Usuń
  11. U mnie zawsze panowala wersja z Mikolajem.... Dzieciatko sie dopiero rodzi i jest za male na noszenie prezentow..:)
    slicznie wygladaja lapeczki przy napisie..:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez postawiłam na symbolikę Dzięciątka, ciężką robotę odwala stuletni dziadek ;P

      Usuń
  12. oczywiście, że Mikołaj. Dla mnie wersja z dzieciątkiem jest zupełnie nie na miejscu, nie jest taka magiczna... i po co w ogóle są jakieś dwie wersje? jak dziecko może wierzyć w Mikołaja gdy słyszy o dzieciątku taszczącym wory prezentów?
    pytam się no jak? ;/ echhh... się zdenerwowałam i nie wiem czemu :)
    skąd Ty masz takie wspaniałe domki moja droga?:) cudne są...
    uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) No widzisz?? A wyobraź sobie zamęt w głowie sześciolatka, kiedy w domu mówili co inngo niż koledzy, a czasem koledzy to całkiem poważne autorytety ;PP

      Ten kościółek zrobił mój dziadek, na wzór kościółka, w którym moi rodzice brali ślub :))

      Usuń
    2. tak wyobrażam sobie... ;/
      no pewnie, że koledzy to mega autorytet mają!
      kościółek jest niesamowity... i jakie piękne okoliczności jego robienia...bardzo wzruszające:) buziaki

      Usuń
  13. niezłe dylematy w tak młodym wieku :))) ale przecież wszyscy wiedzą, że prezenty przynosi Mikołaj ;)
    śliczny kościółek!

    OdpowiedzUsuń
  14. Aguś ja tez chcę lampionik duży ładny jakiś! :))))))))))
    widzę, że dziewuchy zamawiają, ja też ja też.... :***

    OdpowiedzUsuń
  15. Swoja drogą to nie fajne by dzieci same siebie pozbawiały złudzeń, marzeń w pewnym stopniu, to takie dużo rozczarowanie w małej główce może być...przykre...mikołaj jest i już;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  16. Do mnie przyjdzie w Wigilie Gwiazdor :) tzn. mam taką nadzieję. Mikołaj był 6 grudnia i przyniósł Snikersa hihihihi

    OdpowiedzUsuń
  17. My póki co nie mieszamy i pozostaje wiara w jednego mIkołaja :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Moi Dziadkowie otwierali okno, robili przeciąg i w tym czasie przychodził Gwiazdor z prezentami - patrząc przez dziurkę od klucza byłam przekonana, że widzę Gwiazdora!

    Kościółek przecudowny!

    OdpowiedzUsuń
  19. Faktycznie niezly dylemat, dzieci takie sprawy naprawde na powaznie biora.U nas zawsze byl Mikolaj, ale pamietam ze mielismy tak troszke dziwna ciocie ktora pochodzila z niemieckiej rodziny i ona nam zawsze mowila ze to nie Mikolaj ale Gwiazdor prezenty przynosi, ale nie bralam tego na powaznie.
    Twoj synek zrobil madre podsumowanie :-)
    Pozdrawiam serdecznie i zycze Wesolych Swiat!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj :) zawsze znajdzie się ktoś, kto wprowadza zamęt w przekonaniach ;P Ale dzieci mimo wszsytko wierzą, i dobrze ;))
      Wesołych śWIĄT Tobie również :)))

      Usuń
  20. Gorgeous images Agniezska - I adore the little lights.
    Happy weekend lovely - hope you enjoy the calm before the Xmas,
    A❤❤

    OdpowiedzUsuń
  21. U nas na Wigilię prezenty przynosi Gwiazdka,a Mikołaj podkłada prezenty pod poduszkę 6 grudnia...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. :)))
Thank you for your comment. :)))
Merci pour me laisser un commentaire:)))

Custom Post Signature

Custom Post  Signature