Top Social

.

LIFESTYLE & INTERIOR BLOG

niedziela, 23 grudnia 2012

LAST MINUTE DIY

Jeśli nie macie pudeł pełnych gadżetów świątecznych, wyszukanych świecidełek, koralików i banieczek ;), to nic, może nawet i lepiej. Dla tych, którzy cenią to, co najbliżej natury, dla zakochanych z konieczności lub z wyboru w prostym i szczerym stylu skandynawskim, zawsze znajdzie się mnóstwo pieknych dekoracji zaczerpniętych po prostu z natury. Gałązki jodełki czy sosny w butelce czy słoju, misy pełne orzechów i szyszek, wianki i zielone odświętne zawieszki, świece... Piękne, proste i co najważniejsze dzisiaj, szybkie do wykonania. wystarczy zgromadzić parę z tych drobiazgów na stole czy parapecie i gotowe.




Moje okienko przy wejściu do domu jest właśnie takie. Pewnie znacie zielone wianki w doniczkach? To bardzo popularna wersja nordyckiego wianka. 





Naczynia, w których eksponujemy nasze naturalne skarby, to często kuchenne przyborniki. O, hiacynt w starej cukiernicy, a wszystko ustawione na zwykłej kuchennej tacy. Najważniejsze, żeby coś je łączyło i były po prostu tłem dla naszej aranżacji. 

Do zrobienia wianka użyłam gałązek jodłowych. Jedną, dłuższą, uformowałam w wianuszek, związując sznurkiem i zostawiłam wystający koniec, żeby go potem umocować w doniczce. Dowiązałam troszkę drobnych gałązek, żeby wianek był pełniejszy. Ot i wszystko.
Nie myślcie Kochani, że biegam z aparatem na bieżąco, nie da rady, mam przygotowane jeszcze sporo zdjęć, nie zdążę już pokazać przed Świętami, więc wybaczcie, po prostu będzie u mnie świątecznie nawet po świętach ;P








Już za chwilę, już za moment...Jak się cieszę!! :)
love
agnieszka


27 komentarzy on "LAST MINUTE DIY"
  1. Och jak ślicznie... aż zapachniało Twoimi świętami...:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Pieknie Agus u Ciebie i wianek cudny...juz bliziutko swieta:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Prosto i z klasą,tak jak lubię :)
    Kochana,na Twoje zdjecia czy to świąteczne,czy nie będę czekać z niecierpliwością!

    Lecę kroić warzywa na sałatkę.
    Ścieskam.

    OdpowiedzUsuń
  4. prosto i pięknie ♥♥♥ buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. takie proste, naturalne dekoracje pasują mi o wiele bardziej niż te czerwono-złote. Może ja jakaś inna jestem, ale przejadła mi się ta świąteczna czerwień. A takie naturalne dekoracje chyba nigdy mi się nie znudzą.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł :) Ciągle mnie zastanawia pomysł na ozdabianie świąt Bożego Narodzenia tymi cebulowymi kwiatkami, ale ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aguś uwielbiam te Twoje dekoracje, a wianuszek wyszedł wspaniale:)))
    wspaniała alternatywa dla ozdób dostępnych w sklepach! powiem szczerze, że jakbym miała wybierać to z pewnością postawiłabym właśnie ta takie naturalne, handmade dodatki:)))
    ściskam cieplutko:***

    OdpowiedzUsuń
  8. No i jest pięknie bez zbędnych gadżetów. Ach!

    OdpowiedzUsuń
  9. Naturalność to samo piękno,a w Twoim wykonaniu zachwyca.
    Aguś życzę Ci Wesołych Świąt, rodzinnej atmosfery i dużo uśmiechu na najbliższy wyjątkowy czas. Ogromne uściski i całusy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Aga - życzę Ci Magicznie Radosnych i Spokojnych Świąt - niech spełnią się wszystkie Twoje marzenia ♥♥♥ i dziękuję Ci ,że Jesteś

    OdpowiedzUsuń
  11. Dear Agnie, your pictures are really breath-taking!!!
    I love every pic you take.
    Have lovely days and enjoy!!
    Sweet greet, Martine

    OdpowiedzUsuń
  12. najladniesze sa te proste i naturalne dekoracje bez wydziwiania:P
    WESOLYCH I ZDROWYCH ;**bo przeciez juz jutro sie zaczynaja swieta,doczekalam sie:P

    OdpowiedzUsuń
  13. I pieknie...jak zawsze, uwielbiam Twoje pomysły!!!
    Życzę Ci wesołych, w gronie najbliższych bez pośpiechu spędzonych Świąt!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak ładnie, uroczo i przytulnie! :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. efektownie!
    życzę mile spędzonych świąt:)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego dobrego na święta, ściskam, Lou:)

    OdpowiedzUsuń
  17. j'aime beaucoup tes jacinthes...tes photos sont très belles!!
    je te souhaite de très belles fêtes de fin d'année...
    bises

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdrowych i radosnych Świąt dla całej Rodzinki!

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepieknie to wyglada, Agnieszko!

    Wesolych pogodnych Swiat zycze Tobie i Twojej rodzince. Niech trwaja wiecznie w milej rodzinnej atmosferze.

    Pozdrawiam Cie serdecznie

    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  20. A ja nigdy nie widziałam takich wianków... :) bardzo ładne są! Urokliwe!


    Udanego czasu Ci życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Na dekoracje z naturalnych elementów trzeba mieć pomysł i Ty go masz :)
    Wszystkiego Dobrego!
    marta

    OdpowiedzUsuń
  22. Wesołych Świąt moja Droga.

    buziaki z Podlasia

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękuję i cieszę się, ze Wam również naturalne ozdoby się podobają :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. :)))
Thank you for your comment. :)))
Merci pour me laisser un commentaire:)))

Custom Post Signature

Custom Post  Signature