Top Social

.

LIFESTYLE & INTERIOR BLOG

piątek, 21 grudnia 2012

MERRY CHRISTMAS MY FRIENDS

Czas na choinkę. Jodłę, bo to chyba najbardziej skandynawska choinka. Nareszcie najważniejszy element w przedświątecznych puzzlach, i teraz kiedy już prawie cała układanka gotowa, to na spokojnie, bez pośpiechu, z muzyczką w tle, czekamy na święta. Od dziś już licznik z prądem będzie obracał się jak szalony napędzany świątecznymi światełkami, ale co tam, raz do roku możemy zaszaleć ;) 






Choinka ubrana, prezenty popakowane (niestety nie mam zdjęć, bo pakowałam w nocy, jak synek spał, a teraz przecież nie mogę pstrykać, bo jest w domu), ciasto zamówione (w końcu trzeba coś jeść;P), kaczka na świąteczny pasztet gotowa :) Tylko jeszcze czekam, aż moi chłopcy dojdą do siebie. To trochę potrwa... 

Kochani na zdjęciach doszukacie się drobnych detali, które zawdzięczam wspaniałym osobom. Pieczarki, jelonki i czarna gwiazdka przyszły do mnie w cudnie zapakowanej paczuszcze prosto od serca mojej blogowej przyjaciółki Gosi /skorupamarzeń/. Są piękne i oczywiście znalazły swoje miejsce w moim domu. Dziękuję Gosiek za Twoje serducho ;)
I jeszcze jedno - piękne naturalne ozdoby, które zamówiłam u Ady /DaroMeble/, czyli biały Renifer, który niecierpliwie przebiera raciczkami przy choince, bo rwie się do niesienia prezentów i trzy świeczniki z plastrów drewna. Teraz mój domek jest idealnie przygotowany na ten szczególny czas. Dzięki Ada :) Świetny ten renifer ;)) Taki, o jakiego prosiłam :)












Dzisiaj dzielę się z Wami tą cudowną atmosferą przygotowań... W niedzielę pewnie jeszcze napiszę jakiegoś posta, znam siebie aż za dobrze, ale blogowe życzenia składam już dzisiaj , bo te święta spędzam tak trochę z Wami, więc nie może tego zabraknąć. I chcę przy tej okazji podziękować Wam serdecznie za Waszą obecność tutaj. 


Radosnych, cudownych 
Świąt Bożego Narodzenia.
Niech spełnią się Wszystkie 
Wasze Marzenia.
Merry Christams.





love
agnieszka 
45 komentarzy on "MERRY CHRISTMAS MY FRIENDS"
  1. Wszystko piękne i takie delikatne :-)
    Agnieszko, dobrych, spokojnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aguś, że jesteś, niech Gwiazdka przyniesie Ci dużo pomyślności i zdrowia w przyszłym roku :))
      ***

      Usuń
  2. Aguś dziękuję kochana za życzenia! jeszcze będziemy miały okazję sobie złożyć, więc się wstrzymam...
    piękna choinka i ozdoby... tak biało u Ciebie, tak jak lubię:)))
    te niektóre bombeczki są niesamowite... gdzieś Ty takie cuda wyłowiła, co?:)
    ten renifer od Ady! wow... zazdroszczę:) no i Twoje lampiony - moje marzenie:)
    ściskam ciepło i do następnego słońce
    zdrówka dla chłopców! papa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, a ja już dziś życzę Ci cudownych Świąt i spełnienia marzeń:) ***** Dzięki, ze jesteś********
      Biało, nie mogłoby być inaczej ;P bombeczki...co roku jakaś i tak się uzbierało. A jeszcze mam do pokazania bombki, które sama malowałam, hihihihhi, no i bombki u mojego syna w oknie, też piękne ;))) wpadnij znowu ;)
      ****

      Usuń
    2. oczywiście, że jeszcze wpadnę kochana:*
      nawet nie wiesz jak się cieszę , że się poznałyśmy....
      to niesamowite:) cieszę się, że Ciebie mam, chociaż tak wirtualnie...
      ściskam Ciebie cieplutko i w takim razie dla Ciebie również Wesołych Świąt życzę, dużo radości i zdrówka dla Całej rodzinki:***
      buziaki

      Usuń
  3. Spokojnych i rodzinnych! :)
    Choinka pieknie wyglada. :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) Dziękuję. Cieszę się, ze się poznałyśmy i że jesteś tu ciągle ze mną ;)
      Pisałam w poprzednim poście, ze zabieram się jeszcze za kulki (;P, bez podtekstów)..****

      Usuń
  4. Kochana, pięknie, biało, klimatycznie u Ciebie... Zreszą jak w każdym poście :-) Nie miałam okazji wcześniej napisać, ale baaaardzo podobają mi się Twoje latarenki, a do tego gdzieś mi się obiło, że sama takie majstrujesz. Normalnie szacun! Ślinię się na nie, bo bardzo mi się podobają.
    Również życzę zdrowych i spokojnych Świąt i cudownej rodzinnej atmosfery.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Staniszko pięknie i z całego serca, za wszyskie Twoje słowa :D
      W przyszłym roku mam nadzieję, ze Gwiazdka będzie nam sprzyjać i uda nam się zrealizować wszsytkie plany :)))

      Usuń
  5. pieknie i w swietnym stylu :P
    cudowna atmosfera az sie chce zaspiewac kolede i zjesc pierniczka:P
    CUDOWNYCH WESOLYCH I ZDROWYCH KOCHANA:***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hoho, dziękuję za ten komplement Kochana :))) gęba mi się śmieje jak zawsze ;)))

      Ściskam i Magicznych Ci życzę **

      Usuń
  6. Jaka cudowna atmosfera u Ciebie!
    Dziekuje z wizyte!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna choinka! Mi też marzyła się taka srebrno-biała, ale w końcu stanęło na pierniczkowej. Twoje szklane latarenki nie przestają mnie zachwycać, są takie proste i eleganckie jednocześnie. No idealne po prostu i czekam niecierpliwie, aż zaczniesz je sprzedawać:)
    Wszystkiego dobrego na Święta!
    p.s. zdjęcie z choinką lego na dachu samochodziku jest boskie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem o czym mówisz, ja też wielokrotnie zmieniam plany co do dekoracji. Niby miała byc ascetycznie skandynawska, ale nie jest taka do końca. NO nic, grunt, że miło się na nią patrzy ;)))
      Dzieki za wszystko i merry, merry, merry :)))

      Usuń
  8. Aguś,cudnie! Proste dekoracje,które są najelegantsze.U nas choinka w czerwieni,taka dzieciowa,hand-made-owa :)
    Prezenty dostałaś wspaniałe!Dobrze mieć taką blogową przyjaciółkę,coś o tym wiem hihi

    Kochana,Tobie również życzę pięknych,radosnych świąt,które zostaną w waszej pamięci na długo!!!

    Ściskam.

    p.s.lampion-cud malina!!!Kolejna rzecz na mojej wish list...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Dziękuję, jak oglądam takie handmadowe choiny, to obiecuję sobie, ,ze taką zrobię. A potem wyciągam swoje bombeczko, no i....nie mogę ich nie powiesić ;P
      Magicznych Ci życzę :))

      ps. już powoli dopinam ostatni guzik w planach sklepikowych ;))

      Usuń
  9. Delikatne i piekne dekoracje;)
    Samych radości, spokoju i czasu spędzonego w gronie najbliższych...Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justyno dziękuje za te życzenia :) Odwzajemniam wszystkie z całego serca !!:))

      Usuń
  10. Stesknilam sie za Twoim cudownym blogiem Agus!! teraz ide z kawa poogladac jak zwykle w tyl:-)) Wam tez cudownych szczesliwych swiat, bez stresu, bez pospiechu w radosci i razem:-))) sciskam Cie!:-)))

    OdpowiedzUsuń
  11. No i naogladalam sie w tym Agus uwielbiam Twoj klimat, uwielbiam kazda fotke, kazde tworzydelko i kazdy tekst!!!!!!!!!!! i to mowie z calego serca!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Syl, miło, miło.... dzięki :)) Życzę Ci smaej Radości i Spełnienia ;)))

      Usuń
  12. Agnieszko nawet nie wiesz jak mi się ciepło na serduchu zrobiło za Twoje piękne słowa. Święta u Ciebie są magiczne, choineczkę wybrałaś jak marzenie. Ta ostatnia bombka cudowna. My właśnie skończyliśmy ogarniać dom, cały dzień nam zeszło, uff.
    Jeszcze skrobnę do Ciebie przed Wigilią.
    Całusy!!!!
    P.S. Do zdjęć wzdycham jak zawsze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiek, miło mi:))) Ja już nie sprzątam, wystarczy ;P Tak powoli już cieszę się świętami :))) też postaram się coś skrobnąć jeszcze ;))

      Usuń
  13. Zarowno pierwsza jak i prawdziwa choinka swietna...i klimacik swiateczny boski...:)
    I Tobie Agus wszystkiego dobrego na Swieta i nie tylko:) Usciski...:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcia, piękne prezenty. Uwielbiam klimat Twojego domu.
    Lampion cuuuuuudowny.
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie, miło mi ogromnie, że tak piszesz ;)
      Wesołych i magicznych :)

      Usuń
  15. Pięknie wszystko wyglada ! cudne fotki ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wesołych Świąt kochana! Cudowne aranzacje:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, odwzajemniam szczerze, wszystkiego dobrego :))

      Usuń
  17. très très jolie déco, tout en blanc, juste comme j'aime. Tu fais de très jolies photos.
    Joyeux Noël !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uff, merci, je pensais qu'il est trop de deco sur ce sapin :))
      Je te souhaite Joyeux Noel :)
      Et merci de me voir ici ;)

      Usuń
  18. Wspaniałych Świąt Agnieszko ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana!!! Życzę całej Twojej Rodzince cudownych, ciepłych, rodzinnych Świąt Bożego Narodzenia!!!
    I samych magicznych chwil w nadchodzącym roku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję z całego serca. Odwzajemniam wszystkie życzenia Brydziu :))***

      Usuń
  20. Cóż za piękna i kształtna choinka już do Ciebie jedzie! :)
    Wspaniałych Świąt Aguś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;)) Choinka, jak choinka, ten wóz niezły..;P

      Usuń
  21. Magicznych, wyjątkowych i cudownych Świąt Aguś!!
    Zdjęcia jak zawsze klimatyczne i śliczne...:)) Masz piękną choineczkę... Ja w tym roku niestety nie mam żywej... ale w przyszłym musowo! I w doniczce!
    Buziaki!***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Musowo Kochana, albo chociaż parę gałązek, to robi niepowtarzalny klimat ;))

      Usuń
  22. Pieknie u Ciebie :) Wesolych Swiat :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. :)))
Thank you for your comment. :)))
Merci pour me laisser un commentaire:)))

Custom Post Signature

Custom Post  Signature