Top Social

.

LIFESTYLE & INTERIOR BLOG

niedziela, 2 grudnia 2012

SCANDINAVIAN...WHAT DOES IT MEAN FOR YOU?

Pytanie idealne do porannej niedzielnej kawki...
Jakie trzy rzeczy mogłyby być dla Ciebie 
kwintesencją stylu skandynawskiego?



Ja wybrałam...



photos via decorOlka



Do zrobienia tego kolażu zostałam sprowokowana przez Olę :)info na pasku bocznym. Zachęcam...
A przedmioty i ich zdjęcia zaczerpnięte oczywiście z oferty jej sklepu :) 


A według Was, jakie trzy przedmioty są najbardziej charakterystyczne dla tego stylu???? 
Jestem ciekawa ;))


9 komentarzy on "SCANDINAVIAN...WHAT DOES IT MEAN FOR YOU?"
  1. styl skandynawski w trzech slowach:lampy,krzesla i kolorowe koce:P...buziak :***

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny kolaż wykombinowałaś:)
    dla mnie drewno, biel i metal... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie :) Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  4. Surowe materiały, prostota i biel z szarością :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię Skandynawię, często tam bywałam :)
    Kojarzy mi się z naturalnością i surowością we wnętrzach: biel, drewno, metal i odrobinę pięknych kolorowych wzorów
    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. białe podłogi, łączenie staroci ze sztandarowymi projektami skandynawskich designerów, lampy, lampiony, świeczniki...

    OdpowiedzUsuń
  7. j'adddddddore!!!! bisous ma belle
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie...skojarzenia podobne...

    OdpowiedzUsuń
  9. ta lampa i taborecik - idealne jak dla mnie połączenie dla stylu skandynawskiego:) oj wiele bym za to dała :) a dla mnie Skandynawia to taka powściągliwość przepełniona miłością do tradycji , to biel często malowana kolorem i niemal 100% recykling :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. :)))
Thank you for your comment. :)))
Merci pour me laisser un commentaire:)))

Custom Post Signature

Custom Post  Signature