Top Social

.

LIFESTYLE & INTERIOR BLOG

piątek, 28 grudnia 2012

THIS DAY

Jesteście? Jakoś tak cicho ostatnio...Kryzys poświąteczny? 

U mnie dzień jak co dzień. Wczoraj w pracy, a dzisiaj weekendowo, z małym wypadem do kina na rodzinny seans. Zatem trzeba było porzucić wygodne legowisko i nieco się ogarnąć, bo zawsze istnieje ryzyko, że się spotka znajomego. No a po powrocie to już tylko kawa o dwudziestej i chwila na internet. Tak, tak, nałogi są okropne, wiem ;P
Ale przy okazji zabieram Was na małe tournee po pokojach, w nieco poświątecznym nieładzie i składzie. Z saloniku do dziecięcego, a potem do łazienki, ja na mały lifting facjatki, a Wy na chyba pierwszą wizytę w tym zakątku mojego domku. Zatem ruszamy :)

















:) mam na Was oko Kochani :))
zresztą lekko podmalowane ;P
love
agnieszka






57 komentarzy on "THIS DAY"
  1. Widzę, że Gienio ma parcie na szkiełko:))) Sypiące igliwie doprowadziło mnie dzisiaj do szału! Wyrzuciłam całą świąteczną ozdobę kuchni i na stole ustawiłam niebieskie butelki z pastelowymi różami! Koniec świąt!
    Bardzo lubię zaglądać w Twoje kąty:)
    Ściskam na koniec roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakoś wyjątkowo szybko zaczęła mi się sypać ta choinka. Mam wrażenie, ze może za ciepło u mnie miała... no ale to nic, tak jak mówisz, coś innego za chwilę się postawi i już ;))
      Miło mi Cię gościć u siebie:) nawet jesli tylko wirtualnie ;) A Gienio? Oj tak, chyba koleżka ma najwięcej zdjęć pstrykniętych podczas tych świąt, solo i z moim synusiem ;))) oczywiście ja nie mam ani jednego ,hihi ;P

      Usuń
  2. Świetnie uchwycone :) a Twoje zakątki bardzo mi się widzą :) w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) taki kontrolowany nieład ;P

      Usuń
    2. A tam nieład :-) po prostu życie! A chodziło mi raczej o stylizacje domu :) ten kacik z komoda jest świetny!

      Usuń
    3. cieszę się, ze Ci się spodobało ))))) U Ciebie też jest pięknie, mój klimat ;)
      ściskam****

      Usuń
  3. Fajnie wygląda to łóżeczko. Fajny artystyczny nieład /razem czy osobno ? ha ha ha /.
    Takie nałogi są cudowne !!!!!
    Fajnie u Ciebie. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. O proszę , jakie miłe kąty :) W hiacynta zaopatrzyłam się wczoraj także. I czekam z niecierpliwością na ten zapach ! :)
    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, mojego na Wigilię przyniosłam do pokoju, ale już następnego dnia musiałam wynieść z powrotem do przedsionka, bo mężulo kaszlał jak najęty.. ;P Zapach obłędny, ja uwielbiam :) ściski**

      Usuń
  5. Ooo, jak ładnie zaróżowiło się u Ciebie...:) Moje hiacynty też już w pełnym rozkwicie i coś nawet przepełnionym, bo chylą się... ku upadkowi? ;) Mam nadzieję, że nie, że jeszcze trochę pobędą...
    A oko wielce intrygujące...i półeczki łazienkowe tudzież ;))
    Ściski piątkowe jeszcze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi, niestety nie dostałam białych...ale w sumie pasują mi do pledu :)) a kwiaty rzeczywiście ciężkie i rozkładają się na boki, co zrobić ;)
      puszczam oko do Ciebie Kochana ;)

      Usuń
  6. Prosze o wiecej takich tour de agnetha home :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie też spodobał się mały spacer po Twoich czterech ścianach :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też lubię wypić sobie kawkę wieczorową porą, tylko, że mężuś krzywo się na mnie patrzy, że o tej porze...;) U mnie choinka prawie się nie sypie zresztą z czego by miała hi hi parę gałązek na krzyż ;) za to wszędzie znajduję kawałki ciastoliny...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o, no widzisz, znowu nas coś do siebie zbliża, pyyyyyszna kawa o nieprzyzwoitej porze ;)))
      Ciastolina!!!!!!! Pomocy!!!! nigdy więcej ;))))

      Usuń
    2. No tak, cóż począć skoro to najbardziej trafiony prezent świąteczny ;)

      Usuń
  9. Give me more :-) Czuję niedosyt, ale dzięki za uchylenie rąbka :-)Boxes są obłędne! Pozdrawiam zza ekranu mojego monitora

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem, jestem, tylko lenistwo dopadło straszliwe. :D
    Pięknie u Ciebie w domu, oj pięknie, przytulnie bardzo i w łazience wiklinowe koszyczki na drobiazki, co lubię bardzo.
    Uściski! :)))

    Ps. Oko też cacy. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale już widziałam że coś upichciłaś, zaraz lecę popatrzeć co...

      Usuń
  11. No Staniszce tez wpadly w oko! :) BOXES!!!! :))
    Swietne foty, boski nielad,faje oko!

    Sciiiiiskam!

    Dagi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, cieszę się ogromnie ;)))))))
      ściskam Dagi serdecznie *****

      Usuń
  12. Pieknie- i fotografie i poswiateczne widoki:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ju z powolutku przymierzam się do zmian...święta już za nami...a pogoda aż nazbyt wiosenna, nie mogę się oprzeć temu nastrojowi ;))))

      Usuń
  13. I like the crocheted quilt and the fonts that have been used over the images.

    OdpowiedzUsuń
  14. podoba mi sie u Ciebie:P ja juz domek ogarnelam po swietach ale czy to mialo sens no nie wiem znow wyglada jakby bomba wybuchla haaa,mysle ze wszystko wroci do normy po sylwestrze:p
    buuuuuuuuuuziaczki sobotnie:**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, u mnie też pole minowe, trudno utrzymać porządek:) ale co tam, mało istotne:))) ******

      Usuń
  15. hej Aguś:*
    ale ten czas leci, prawda?
    fajnie zobaczyć u Ciebie coś nowego:) łazienka i sypialnia chyba pierwszy raz, prawda?:)
    no i skrzacik ukochany i nawet gałeczki widzę, że mamy takie same:))) też mam tą serię z literkami!
    ściskam cieplutko
    p.s. też zauważyłam, że jakoś tak ucichło w świecie blogowym... nie wiedzieć czemu jakoś źle mi z tym;) buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, to łóżeczko synka:)) sypialnia niestety do remontu...
      Ściskam****

      Usuń
  16. Ale mi się u Ciebie podoba!!! Super fotka z łazieneczki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)))) miło:)))) nawet baaardzo ;))))
      ściskam Cię serdecznie i dziękuję za te słowa :)

      Usuń
  17. ja też jestem :) ale jakoś tak nie mam ochoty publicznie ;) nie wiem chyba mnie dogniotło świąteczne lenistwo i ciężko mi z tego wyjść :)i te myśli - wciąż pełna głowa...
    ale zrobiłam sobie tournee po skandynawskich blogach - w końcu bez pośpiechu
    a Twoje migawki z domku jak zawsze cudowne - bardzo było mi miło się z Tobą przejść♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już lenia przegoniłam, nie ma co, te długie weekendy mnie wykończą. ...;P

      Usuń
  18. świetne fotki , mnie igliwie doprowadza do szału , kota nie moge ogaranąć biega wciąż koło choinki a ta sypie się ! i kilka ozdób sypiących się też juz pożegnało się z nami , sciskammmmmm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, a ja mam nawet dwa koty;)))) to wyobraź sobie...;)

      Usuń
  19. Ja też jestem, ale jakoś też nie mam natchnienia na posty... Koniec roku to pracowity czas w sklepie - remanent, planowanie nowych zamówień. I jeszcze mi się bateria w aparacie rozładowała :)
    Pięknie u Ciebie... Miłego leniuchowania w weekend.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oluś, weekend minął, ale chwała bogu pracowicie, inaczej już nie dałabym rady...;)))

      Usuń
  20. Oj śliczne te twoje zakątki domowe - czekam z niecierpliwością na więcej i więcej...
    Moc serdeczności:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :))
      i moc serdeczności w Twoją stronę :))))

      Usuń
  21. I cudnie jest,ład czy nie najważniejsze że Wam tam dobrze...wspaniały klimat U ciebie Kochana! Świąteczne jakoś mi zaczynają doskwierać, mysle nad zmianami zimowymi zamiast świątecznych dekoracji...hmmm,póki co tylko myslę;) Narzuta wspaniała!!! pudełeczka...ach, przecież wiesz:P
    Ściskam;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też już straciłam świąteczny nastrój. Zaraz po nowym roku pewnie popakuję wszystkie ozdóbki do pudeł...

      Usuń
  22. Święta minęły b. szybko i leniwie;) nadgoniłam stracone godziny snu bo aż głupio się przyznać ale spałam czasami do 11 hihi Fajne zdjęcia, piękne przedmioty:) och oby takie lenistwo trwało jak najdłużej;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne te Twoje kąty! Miło się ogląda!

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak przyjemnie pozwiedzac Twoje kaciki:)))
    a oko pomalowane...mmm lubie to:))****

    OdpowiedzUsuń
  25. i ja składam najlepsze i najserdeczniejsze życzenia noworoczne. Trzymaj się ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, jakoś udało mi się pożyczyć kompa od mężula...
      :))))

      Usuń
  26. Mi pledzik mocno wpadł w oko...z rózowym akcentem :)))
    Sciskam mocno Agusia :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:))) tak wesoło różowiutko się zrobiło ;)

      Usuń
  27. no i znowu piękne zdjęcia!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. hmmm... no nie wiem czy aż konserwację fasady musisz przeprowadzać, sądząc po oku ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. :)))
Thank you for your comment. :)))
Merci pour me laisser un commentaire:)))

Custom Post Signature

Custom Post  Signature