Top Social

.

LIFESTYLE & INTERIOR BLOG

środa, 5 grudnia 2012

HO, HO, HO, HERE I COME...

Jak u Was z Mikołajem? Będzie jutro, czy nie? Przyznam, że u mnie nie lada zamieszanie wprowadza ten 6 grudnia... no bo tym sposobem już zaczynają się prezenty... i nigdy nie wiem, czy to ma być już coś z listu do Mikołaja, czy może tylko słodycze... no ale słodycze będą w przedszkolu, więc...

...jutro pojawi się pierwsza grudniowa paczka, a w niej...nie powiem, dziś tylko podglądamy ;) no bo to byłby falstart. Następnym razem już będzie rozpakowany ;)
...







Zdradzę tylko, że to cudo przyfrunęło pocztą od Karoliny ;)
Myślę, że jutro radość będzie wielka :D


OOOOOOgromnie cudnych mikołajków Wam życzę:)
love
agnieszka
41 komentarzy on "HO, HO, HO, HERE I COME..."
  1. Dear Agnie, Sorry I didn't leave a comment on the liebster blog award I give to you. Love to read your answers, so nice :)) (and your English is perfect, please go on...mines isn't) But I was having problems with my blog and my images, so...
    But every time, really every time I see your post, I smile and love it. Your paperballs are great!! And the pictures above super!
    Sweet greet and have a lovely week, Martine X. (I did kopy this text from my commend on your post 'advent' because I want you to read it earlier so now you know why I give a late reaction on your blog)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. And again... :))) I write this just a few minutes ago ;)))))
      "Thanks Martine :) I know you are here :)) It's very nice :)) Dont borrow if you dont leave a comment, it's no problem ;) Every day something happens and it's impossible to follow all this friends on blogger :)) I'm happy that you enjoy my blog and my posts :))
      HAve a good evening:****"

      :))))

      Usuń
  2. Skrzaty sa wsrod nas :))) Ja sobie sama kupilam niewielka drobnostke, rowniez bylam caly rok grzeczna ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha ;))) a ja chyba nie ;)))) i rózgą dostanę ;P

      Usuń
  3. skrzat!!!! już się nie mogę doczekać kolejnych postów... kocham do Ciebie zaglądać!
    piękne zdjęcia =)
    Mikołajki... muszę coś skręcić na jutro, ale czy zdążę?? jakoś tak ostatnio nie mogę się wyrobić z czasem...
    cudownych mikołajek! no co to Agnieszka, bloggerki rózg nie dostają =)

    Buziaki Kochana =*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a myślałam, że nie zgadniecie ;)))
      ściskam mocno** no i skoro mówisz, że rózgą rano nie oberwę, to mogę spokojnie wskoczyć w piżamkę;)

      Usuń
  4. oj , oj - a ja wiem, wiem !!! przepiękny skrzat od looki :)) chyba jednak Byłaś grzeczna :)) a ja chyba nie ;( więc spróbuję sama sobie stworzyć ściskam Kochana - i nie martw się mailem - wiem ,że jak Będziesz miała czas to napiszesz ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cudowny....zobaczysz... Normalnie niedługo dojdę do wniosku, że w tej naszej polskiej blogowej wiosce jest bardziej skandynawsko niż w Skandynawii! No sama zobacz jaki cuda dziewczyny tworzą, trochę inspiracji i normalnie każdy handmade to hicior! ;)
      ściskam**

      Usuń
  5. jaki piekny krasnal,ma piekne oczka i czape:P...........my na mikolaja pieczemy tylko pierniczki ale jutro jedziemy odebrac album z naszymi zdjeciamy wiec mozemy potraktowac to jako prezent mikolajkowy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) ja też planowałam w tym tygodniu pierniki, ale chyba nie dam rady...
      Udanych Mikołajek:))

      Usuń
    2. A zdjecia rodzinne, czy z jakiejś uroczystości Kochana?

      Usuń
  6. Aguś czyżby Pan skrzat, braciszek naszego Wilhelma?:))))
    haha już go widzę! będzie piękny:) i pewnie w jasnym ubranku:)))
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak!!! yupiii!!! braciszek śpioch, hihi ;)))
      Cudny, cudniasty, cudowniasty, cudasiński...brak słów, zeby powiedzieć, jaki jest pięknisty!!:))
      ściski**

      Usuń
  7. Oj zapowiada się fajny prezencik :)U nas dzisiaj była pomadka ochronna, była bo Zosia rozsmarowała mi ją całą na blacie kuchennym, chyba chciała mi zakonserwować dechy ;)
    A jutro będzie bajka na dvd Świnka Peppa :D
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, no to widzisz ile masz roboty zaoszczędzone! ;)) nie musisz już drewna napuszczać ;))) Oj, Peppa będzie boska, też dużo jej oglądaliśmy :))) Teraz fajniejsze już są roboty..;))) Zobaczymy, czy skrzat się spodoba :)
      A tak na marginesie, to sama nie wiem komu ten prezent tak naprawdę jest przeznaczony...synusiowi, czy...mamusi ;)

      Usuń
    2. ja to mam przeczucie, że to mamusia tupta nózkami co by skrzata szybciej z paieru wydostac i przytulić, w końcu skrzaty sa wśród nas :)
      my postawilismy na cosik z listu do Mikołaja, czyli po powrocie z przedszkola zabawa do wieczora z kolejnymi częściami kolejki drewnianej murowana i trudno, że to męskie zabawy, skoro to nie samochody, za którymi mama nie przepada a pociagi... i nie mam wyjścia :D
      pochwal sie skrzatem w pelnej okazałości!

      Usuń
    3. He he z dziewczynką pewnie nie było by problemu,na pewno spodobał by jej się skrzat. Mojej Zosi podoba się teraz dosłownie wszystko, ale jestem świadoma, że kiedyś jej to minie :( Co do gustu bajkowego jest wybredna, ma swoje faworyty a inne bajki są po prostu "głupie". Swoją chrzestną przechrzciła na ciocię Peppę bo kiedyś dostała od niej bluzę i spodnie ze świnką Peppą ;)Więc bajka chyba będzie strzałem w dziesiątkę :)

      Usuń
    4. no tak, ze mnie też tak duża dziewczynka i przyznaję, ze skrzaty uwielbiam ;)
      Ale dzisiaj już wiem kochane, że mój synuś też ;D

      Usuń
  8. Skrzcik oj jak fajnie czapa mu wystaje...widac juz swiat wyczekuje:)))
    i...alez to Twoje krzeselko jest piekne...:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ..a teraz właśnie trzy takie maluję na biało... :))

      Usuń
  9. Noooo... ja wiem, wiem! :)) Ale one sa fajne, wszystkim sie spodobaja, mamusi tez! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super! Oj chyba i tak każdy wie co to będzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj cudo będzie napewno :-) Widziałam u Karoliny i też wzdycham do takiego :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) ja wzdychałam, wzdychałam i wywzdychałam ;))

      Usuń
  12. Przeboski, przecudowny skrzciorek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Love this little guy :))
    Happy day sweet Agniezska
    Ax

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojej ? Jaki fajny skrzacik wygląda z torebki :) Moc serdeczności dla Ciebie - Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziś już siedzi oficjalnie na kanapie ;P Ściski***

      Usuń
  15. Ojoj!!!! To coś zapowiada się cudnie!!! Wyślij tego swojego Mikołaja do mnie - może też mi takie cudo zafunduje :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Skrzacik, hihi, znajomi tak na mnie mówią. :] Będzie z skrzata radocha pewnie.
    Agnieszka rózgi nie będzie, wiesz przecież, że Mikołaj lubi niegrzeczne dziewczynki. :D
    Miłego dnia! :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale się cieszę, ze zdążył na czas:)Agnieszko robisz cudowne zdjęcia i to stopniowanie napięcia... nawet ja jestem przez to ciekawa, co tam jest w środku ;DDD
    Ściskam Cię!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, cudnie, że nasza poczta się uwinęła :)) Kochana jeszcze raz dziękuję za niego ;))

      Usuń
  18. pozdrowionka mikołajkowe! a skrzacik jest śliczniutki :**

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyobrażam sobie to cudo :)
    :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. :)))
Thank you for your comment. :)))
Merci pour me laisser un commentaire:)))

Custom Post Signature

Custom Post  Signature