Top Social

.

LIFESTYLE & INTERIOR BLOG

środa, 1 maja 2013

PREZENTY...

Jesteście? A może u Was świeci słońce i już cieszycie się z majowego wypoczynku? 

Ja niestety jeszcze nie, troszkę jeszcze nadganiam, a poza tym pogoda bardzo "niepiknikowa"... I będzie dziś o ....papierze toaletowym :P



Korzystając  z okazji chwilowego wysiadywania kanapy, pochwalę się wygraną ;P Pamiętacie mój post "Detal ma znaczenie" ? Otóż zgłosiłam go do konkursu u myszy, no i wygrałam!! Konkurs był w kooperatywie z firmą Velvet, tej od papieru ;P
A nagroda, którą otrzymałam, jest przecudna! Bałam się, że dostanę szlafroczek w jakimś kolorze, który zmusi mnie do zrobienia prezentu komuś innemu, ale nie!!! Otwieram pudło i co widzę?! Jasne, kremowe ręczniki, szlafrok, biały dywanik łazienkowy.... Och, dziękuję!!! tO niesamowite! 





I jeszcze komplet łazienkowy - dozownik, kubeczek i spodeczek na mydło, choć nie w kolorach mojego domu, to przecież neonowy DETAL w mojej grafitowo-białej łazience nie zaszkodzi!!:) Jak myślicie?  






No i tak w sumie
dopasowałam się z tym szlafrokiem do pogody...


Owocnego 1go Maja życzę:)
Do przeczytania już wkrótce:)
love
agnie szka


35 komentarzy on "PREZENTY..."
  1. Gratuluję, fajne prezenciki, słonecznego dnia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) I Tobie też życzę słonka, chociaż prognozy nie są obiecujące..
      :*

      Usuń
  2. Moje Gratulacje cudnie miękkie prezenty ;) dostałaś a neonowyd detal superowy :))
    u mnie pochmurno i nie zapowiada się ,żeby słonko wyszło ,a szkoda...
    pozdrawiam
    AG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie... a na piątek deszcz się szykuje...
      pozdrawiam ciepło*

      Usuń
  3. Wspaniałe puchate prezenty:) dozowniki i dywanik wspaniałe:)
    Słonecznego kroku w maj Aguś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I Tobie, niech słońce nie znika znad głowy ;)))

      Usuń
  4. o pogodzie nie powiem nic,wczoraj jechalismy na szybciocha kupic ratanowe koszyczki do siedzenia na balkon i stoja teraz w pokoju ,bo balkon zalany od deszczu wrrrrrrrrrr
    ......a prezenciory to bym podkradla takie biale puchate reczniczki szlafroczek i dywanik KLASA!nawet kolorowy dozownik ladnie sie prezentuje:P......................lece sie ogarnac ,bo jutro mnie czeka spelnienie marzen:P

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietne, gratulacje Aga:))
    a ta kropelka w postaci dozownika pewnie, ze nie zaszkodzi:)
    u mnie NA RAZIE nie pada, zobaczymy co bedzie dalej;)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje piękny komplet. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję, wspaniałe mięciutkie prezenty :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Aga prezenty fantastyczne i szlafrok i dywanik w Twoich kolorkach:)))
    gratuluję wygranej i wcale się nie dziwię, bo post był niesamowity:)
    dobrego majowego weekendu:*
    ściskam i cieszę się, że już jestem:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne prezenty dostałaś :) Miłej Majówki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aga gratuluję zasłużonej wygranej!;)
    Prezenty piękne!;)
    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wygranej :) należało się bo post był świetny :)
    A nagrody super :) łazienkowy komplet, moim zdaniem wpasował się idealnie :)
    Miłego "majowania" ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooo jaka fajna przytulna szlafrokowa wygrana :)))) Gratulacje!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne prezenty! Pogoda faktycznie niewyjazdowa - podgonię chustę na drutach ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ciesze się,że wygrana trafiła w Twój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne prezenty, no i troszkę kolorku na wiosnę nie zaszkodzi ;)))
    Słońca życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sliczny ten chodniczek i mięciutkie ręczniki:) Dozownik ma piękny kolor, myslę że będzie ładnym akcentem w Twojej łazience:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję wygranej! :) Cudne mięciutkie prezenty, a neonowe detale na pewno wpasują się w Twoją śliczną łazienkę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję wygranej a nagrody cudowne aż bym się chętnie zanurzyła w takich miękkościach, zwłaszcza przy dzisiejszej pogodzie :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Agnieszko gratuluję! Ja również wygrałam w tym konkursie, ale na innym blogu :)
    Szlafrok dostałam morski i kremowe ręczniki - dobra jakość :)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Moja Droga GRATULUJĘ, warto było! A wiesz że łazienkowy komplet ładny?!! A to dlatego taki humorek, że nawet deszczowy maj Tobie nie przeszkadza :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję szczęścia :)) Przydałby mi się właśnie taki, kremowy szlafrok :)
    U mnie dziś po południu wyszło słońce i od razu lepiej się czuję :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluje!! cudne prezenty!

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudne i mięciutkie prezenty! teraz otuliłabym się po kąpieli takim mięciutkim szlafroczkiem :) U nas dziś była cudna pogoda i cały dzień spędziłam w ogrodzie...udany 1 maja :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Swietna wygrana ! Gratulacje !
    My dzisiaj wycieczke rowerowa sobie zrobilismy,( jak co roku 1 maja ).
    Jak narazie to pogode mamy O.K.
    Pozdrawiam.
    Donata

    OdpowiedzUsuń
  25. Piekne prezenty dostalas :):) Gratuluje wygranej :) Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowne prezenty :) U nas była piękna pogoda .....

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowne prezenty Aguniu...w ten szlafroczek chętnie bym sie wślizgnęła;))
    Pogoda zdecydowanie niepiknikowa,dla mnie idealna bo przy szydełku i tak czas spędzam;)
    Słoneczka życzę, ściskam;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. :)))
Thank you for your comment. :)))
Merci pour me laisser un commentaire:)))

Custom Post Signature

Custom Post  Signature