Top Social

.

LIFESTYLE & INTERIOR BLOG

czwartek, 16 maja 2013

PAGE 54!!! RANY JULEK!!!

Poranna mantra tym razem nie z laptopem, ale z papierem... Na stole... no??? kto zgadnie ;P?



Jeśli pozwolicie na odrobinę prywaty (a przecież sprzeciwu nie słyszę ;P), to odeślę Was moi Kochani Czytelnicy po prasę :))))



A konkretnie po czerwcowe wydanie magazynu 
Moje Mieszkanie,
w którym to dzięki wspaniałym osobom, mam przyjemność pokazać skrawek mojej osoby, bloga i domu ;)


Ależ to fajne uczucie:))
I jeśli ktoś trafił do mnie właśnie dzięki MM, to serdecznie witam w moich skromnych blogowych progach i zapraszam do odwiedzania.



Chciałam za taką możliwość gorąco podziękować:

przesympatycznej Pani Magdalenie Czerwińskiej-Strzelczyk, fotoedytor, która mnie tam umieściła :))

Uli z Anielskiego Zakątka, która mnie Pani Madzi poleciła :*

i oczywiście Redakcji MM oraz Wydawnictwu Murator :) 


I dziękuję wszystkim Wam,
którzy czytacie, zaglądacie, komentujecie :))


***






Moi mili, jeśli ktoś czekał na ręcznie malowaną czarną filiżankę Polka, w komplecie ze spodeczkiem, to jest już w sklepiku, zapraszam na zakupy TUTAJ:)

***

A ja jutro świętuję debiut w papierowej prasie - wypadem do ikei! Dzisiaj natomiast planuję obbstrykać to, co popełniłam przedwczoraj.... ;P


miłego dnia
do szybkiego przeczytania :)
agnie szka

76 komentarzy on "PAGE 54!!! RANY JULEK!!!"
  1. Agusiu raz jeszcze gratuluję:) dla mnie to nie jest żadnym zaskoczeniem, że się tam znalazłaś, bo najzwyczajniej w świecie zasługujesz:)

    ach jak ja kocham MM! :) dobrze jest zobaczyć znajome twarze w ogólnopolskim wydaniu najlepszego magazynu wnętrzarskiego, bo tym właśnie dla mnie jest MM...
    ach i te Twoje filiżanki... a kiedy będzie nowa kolekcja?
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ach i ciekawa jestem co tam znowu tworzysz:)

      Usuń
    2. :)))) dzięki Kochana, nie ukrywam stysfakcja wielka, bo ja taki człowiek znikąd... i cieszę się, że spotykam tyle serdeczności i wspaniałych ludzi wokół siebie..:) o, na przykład Ciebie aniele!!!! :))
      ściskam mocno**

      No nie wiem... ;P

      Usuń
    3. :****** love You!
      ach zapomniałabym napisać, że lampion przyszedł cudny!
      miałaś rację, bratków nie dostałam już...

      powieszą dzisiaj wieczorkiem, ale najpierw badanie cycków i oczu, bo od pracy przy kompie wzrok coś mi słabnie...
      buziaków milion nasza gwiazdo:D

      Usuń
  2. Gratuluję i to ja dziękuję, że mogę ,,Cię'' czytać :))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Aga, oczywiście już widziałam, poznałam od razu:)))
    buziaki i gratulacje!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia Agnieszko:) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wczoraj kupiłam i od razu wpadłam na blogowisko. Miło zobaczyć blogowych znajomych.
    gratuluję i przesyłam pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to szybciej niż ja ;P bo ja dopiero dziś rano, ojej...;)))

      Usuń
  6. gratuluje :) napewno kupię MM choćby tylko po to,żeby Cie w nim zobaczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super Aguś! Gratulacje! Ja mam mocne postanowienie wzięcia się z kopyta za naukę fotografii, ciekawe jak mi będzie szło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) Ale Ty przecież robisz świetne fotki!!!!:)) Tylko ciągle za mało!!!! W ilości siła ;P

      Usuń
    2. Hehe. No dziś robiłam szpagaty z blendą, bo u mnie tak mało światła.

      Usuń
    3. bogu dzięki za cyfrowe doświetlanie ;))))

      Usuń
  8. Gratulacje !!!
    Chetnie bym kupila gazetke lecz jest poza moim zasiegiem niestety .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem Donato, szkoda, ze MM nie ma jakiejś internetowej aplikacji...
      ściskam serdecznie i dziękuję :*

      Usuń
  9. Gratulacje Agusia:))))***
    koniecznie musze kupic:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) fajnie, dziękuję ogromnie *** a w gazetce kuchnia Ewy http://mintyhouse.blogspot.com/ , więc jest co oglądać ;)))i świetne artykuły dziecięce :)

      Usuń
  10. Kochana - jak ja czekałam na to wydanie ;))) ogromnie Ci gratuluję i życzę już tylko takich światowych sukcesów :)) bardzo się cieszę - ♥♥♥

    a czy ja dobrze widzę ??? stolik z ikei poszedł pod szlifierkę ??? ;)))

    buziaki ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a....i już żałuję ,że nie mogę z Tobą do ikei :((

      Usuń
    2. no nie, jakim cudem dostrzegłaś ;)))??:)))) cicho sza :*

      Usuń
  11. super!!!!gratuluje!!! bardzo fajna sprawa ,zaluje ,ze ja niestety nie bede mogla sobie poczytac i poogladac.......

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :** no szkoda, już właśnie pisałam, że MM nie ma żadnej internetowej subskrypcji, a szkoda... Kochana Redakcjo!!!!!!! czy dałoby się subskrybować za granicą?????:))))
      ściskam Eewelin ***

      Usuń
  12. Gratulacje! Cudnie, że MM doceniło Twój blog. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  13. Moje gratulacje!!! Wspaniałe wyróżnienie! :)) Niestety nie mam tutaj dostępu do MM, ale Mamcia moja na pewno kupi i w końcu zobaczę :)) Filiżanka jest cudna i tak jej ładnie z tą ogromną kokardą! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) dzięki * tak się odświętnie przystroiła ;P

      Usuń
  14. Aguś, woooooooow!!! :D Lecę do kiosku, a jak!! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję :) piękny blog i równie piękny sklep są warte wyróżnienia i wizyty. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Agnie szko, bardzo ciepło gratuluję! MM to fajne prasowe miejsce, zasługujesz, kochana! :)
    pozdrawiam
    dominika

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję Aga dziś własnie widziałam lecę do Ciebie a tu już post o tym , fajnie widzieć blogową Koleżankę w prasie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. gazetke mam , widziałam, czytałam i GRATULUJĘ !!!! zasłużyłaś sobie na takie wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo mnie to cieszy! Osoba z taką wspaniałą pasją, jak twoja, w pełni zasługuje na czołowe miejsca w TAKICH pismach!!! Miło mi bardzo, tym bardziej, że właśnie zapragnęłam mieć jedną z twoich pięknych rzeczy i jestem w trakcie realizacji zamówienia.
    Pozdrawiam serdecznie I.K. :))))

    OdpowiedzUsuń
  20. Dorwałam ten numer wczoraj i bardzo ucieszyłam się na Twój widok! Teraz czekam tylko na cały artykuł na temat wytworów Twoich rąk i Twojego nietuzinkowego mieszkania. Oby jak najszybciej. Jeszcze raz gratulacje :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakie fantastyczne wieści Aguś!! Gratulacje!!!
    Koniecznie muszę się zaopatrzyć w gazetkę!...:))
    Buźka:*

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulacje...no, ale to byla tylko kwestia czasu, ze bedziemy o Tobie w gazetach czytac :***
    Buzka

    OdpowiedzUsuń
  23. Aga moje gratulacje !! Super ze coraz wiecej dziewczyn sie pojawia, pozdrawiam cieplo, a ramka z poprzedniego posta cudowna.....

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję !!! Jutro poszukam gazetki, bo przedwczoraj jeszcze u nas nie było.
    Czekam z niecierpliwością co zmajstrowałaś , pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję i na pewno kupię! Mam nadzieję że jeszcze coś zostało;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jesteś w mojej gazetce, gratuluję, zasłuzylas !!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję i gazetę kupię z miłą chęcią:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow, super Agnieszka! Bardzo sie ciesze i serdecznie serdecznie gratuluje!

    Pozdrowionka!!!

    Dagi

    Co tam kombinujesz? ;O)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ogromnie Ci gratuluję:) Ja dopiero dzis zakupiłam MM, jeszcze sie nie dobrałam do niego, ale juz troszke wiem co poczytam:) Cudownie, w pełni zasługujesz na takie wyróznienie:) Dalszych sukcesów życze, a ja czekam na Twoje kolejne wpisy:) Piekne fotki i pomysły, zasyłam pozdrowienia, isza

    OdpowiedzUsuń
  30. serdecznie gratuluję!! Uwielbiam tę gazetkę i ten pomysł "kobieta z pasją". Twoja twórczość właśnie powinna być w taki sposób i jeszcze inne wynagrodzona.
    Pięknie Ci się udało.
    Jeszcze raz gratuluję
    Angelika

    OdpowiedzUsuń
  31. Fantastycznie, serdecznie gratuluje, wiem jakie to uczucie :))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  32. Mega gratulację, chociaż to żadne zaskoczenie, wcześniej czy później musiałabyś się tam znaleźć Aguś :) Jutro z samego ranka jadę zakupić gazetkę, nie może jej zabraknąć w mojej kolekcji gazetowej ;)
    Całusy i ściski!

    OdpowiedzUsuń
  33. Super Gratulacje mam nadzieję że jutro jeszcze mi się uda kupić gazetkę bo z chęcią poczytam i zatrzymam na pamiątkę. Od czasu do czasu do Ciebie zaglądam, wcześniej jakoś nie komentowałam, teraz dopiero jak od niedawna mam blog...Już widzę jak Cię euforia rozpiera w związku z artykułem w gazecie :-)) Super Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluję :) Cieszę się, że Cię tam zobaczę :)

    OdpowiedzUsuń
  35. No I co z tego? Przeciez te wasze mieszkanka wygladaja niemal identycznie.

    OdpowiedzUsuń
  36. Już kupiłam wczoraj, czytałam i gratuluję!!!w pełni zasłużone komplementy i pochwały pod Twoim i dziewczyn adresem! Świetne jesteście!!!!!!Jutro z Madzią świętujemy ten Wasz prasowy debiut:) Mam nadzieję, że to dopiero początek...:)))Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  37. How nice!! Congrats, you deserve it.
    Sweet greet my friend!
    Hope you're doing fine...
    X

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratuluję ogromnie!! Bardzo się cieszę, że to właśnie Ty znalazłaś się w MM. Zasłużone wyróżnienie!!
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratulacje!! Serdecznosci przesylam:-)))

    OdpowiedzUsuń
  40. kurcze i ja jeszcze nie mam tego numeru ??!! lecę do kiosku zaraz :) lubię tą gazetę no a Twojego bloga uwielbiam. Tworzysz piękne rzeczy więc zasługujesz na co najmniej 10 stron w gazecie plus jakiś wywiad :) a ja za tydzień jadę do Ikei :) uwielbiam ten sklep

    OdpowiedzUsuń
  41. Widziałam, czytałam, gratuluję :))

    OdpowiedzUsuń
  42. Gratulacje Kochana, muszę dziś koniecznie kupić MM.
    Buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  43. Mam, mam i ja!!! I bardzo fajnie zobaczyć znajomą twarz w ulubionej gazetce!!! Gratuluję i buziaki majowe przesyłam!!!

    OdpowiedzUsuń
  44. Aguniu Kochana serdecznie gratuluję, nie wyobrażam sobie inaczej, w pełni zasłużone wyróżnienie!!
    Kolejnych takich i większych sukcesów;)
    Ściskam;**

    OdpowiedzUsuń
  45. Gratuluję! Zasłużyłaś :) A filiżanka piękna!
    pozdrawiam
    marta

    OdpowiedzUsuń
  46. Gratuluję Kochana!!!
    jutro pędzę po MM ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Gratuluję serdecznie!!!
    Udanego weekendu .
    Joasia

    OdpowiedzUsuń
  48. Moje gratulacje :) Jestem taka do tyłu, że nie zakodowałam, że już jest nowy nr MM. Teraz zakupię z jeszcze większą przyjemnością :)))

    OdpowiedzUsuń
  49. dZIĘKUJĘ, DZIĘKUJĘ, DZIĘKUJĘ!! :))

    OdpowiedzUsuń
  50. @#@#$#^%$&%^*^&* !!!!!!
    I znów muszę kogoś prosić aby mi kupił gazetkę.
    Aguś gratuluję, to tylko mała wzmianka, ale ile niesie za sobą radości. Wierzę, że niedługo powstaną całe artykuły o Tobie i Twoich szkiełkach, że Twoje lampiony i puzderka będą machały do nas z każdej wnętrzarskiej gazety. Tego Ci życzę :)

    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  51. Jeszcze nie mam świeżego MM, ale z pewnością przeczytam, bo kupuję każdy numer. Gratuluję i pozdrawiam,
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  52. Gratuluję, jeszcze nie widziałam ale nadrobię:)
    pozdrawiam,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  53. Mi pewnie nie uda sie kupic tego wydania, ale gratuluje i ciesze si bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  54. Gazetkę kupię ... i gratuluję ... to fantastyczne uczucie ... a tak swoja droga własnie rozpoczynałam ten rozdział w MM Blogowisko.... teraz negocjujemy termin sesyjki u mnie w domku :))) opóznia sieniestety bo czekam na Antosia , który myślałam , że urodzi sie wczoraj ...ale nie !:) ... moze jutro w moje urodzinki ??? hahha :)))) buziaki Agusia :))))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. :)))
Thank you for your comment. :)))
Merci pour me laisser un commentaire:)))

Custom Post Signature

Custom Post  Signature