Top Social

.

LIFESTYLE & INTERIOR BLOG

poniedziałek, 13 maja 2013

FOR SPECIAL MOMENTS

Kobiety, matki... Zbliżający się Dzień Matki skłania mnie już dzisiaj do refleksji... Może w związku z tym, że przygotowując towar do sklepu myślę o takich dniach dużo wcześniej.  Takie planowanie sprawia, że święta zimowe u mnie zaczną się pewnie w środku lata, hihi ;P

Chciałam pokazać Wam nowy produkt - otwieraną ramkę do własnej aranżacji, którą można wykorzystać na przeróżne sposoby, wedle nastroju i gustu. Jest idealna na uwiecznienie jakiejś chwili, nietypowy moodboard, dla tych, którzy nie lubią oklejać ścian, ale chętnie powieszą na ścianie taką ramkę, w której nawet każdego dnia można zmienić "wnętrzności" :)














To jedne z licznych możliwości - wygrzebne fotografie kobiet w mojej rodzinie, matek... od mojej prabaci po mnie samą... Stajemy się matkami nagle, niezależnie od tego jak długo się do tego przygotowujemy. Nic też nie może się równać z tym uczuciem, z więzią, która w dniu stawania się Matką, zacieśnia się między wszystkimi matkami we własnej rodzinie... I jeszcze niezliczona liczba uczuć, które wiążą się z macierzyństwem, z matką... od tych, którymi darzyliśmy nasze babcie i mamy będąc jeszcze brzdącami, poprzez stawanie się i bycie matkami, babciami, prababciami... To trudna życiowa rola, ale jaka piękna...

Na zdjęciach widać moją prababcię, moją babcię w dniu ślubu, moją mamę w dniu Pierwszej Komunii, a także jej piękny portret, widać i mnie jakiś miesiąc po narodzeniu mojego syna...

I jeszcze parę aranżacji ze zdjęciem cudnej rączki w naszych objęciach, to wyjątkowe, symboliczne i tudne do opisania... Warte każdej ceny.









Polecam Wam tę rameczkę, jest prosta, piękna i pozwala stworzyć coś wyjątkowego. 



OTWIERANA RAMKA BLOMMA
DOSTĘPNA TUTAJ


DUŻE SZKLANE PUDEŁKO NA ZDJĘCIA
DO KUPIENIA TUTAJ


Ściskam Was i życzę udanego tygodnia ;)
love
agnie szka
48 komentarzy on "FOR SPECIAL MOMENTS"
  1. Cudna ta ramka !
    Tak jak kobieta staje się Matką wszystko się zmienia i dużo zaczyna rozumieć ;)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysłowa, dająca wiele możliwości ramka.

    OdpowiedzUsuń
  3. I znowu Kochana kusisz :) Ramka świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Agnieszko Nasza Kochana :) Potrafisz stworzyć cudny, niepowtarzalny klimat :)) :* Piękna rama, piękne zdjęcie, widać, że wspaniałe wspomnienia... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna ramka...Ty czarodziejko-kusicielko :)))
    Twoj mezulek ma taka czuprynka z kreconymi lokami ???
    Usciski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czy to Twoja czuprynka ;)))

      Usuń
    2. Przeciez to Ty...chyba dzisiaj za duzo winka wypilam ;)))

      Usuń
    3. hihihihi:))) no pewnie, ze ja!!:)) Tylko się skręciłam ;P

      Usuń
  6. Ale jesteś podobna do mamy, tylko mi nie mów, że prostujesz tak cudne, kręcone włosy...
    Rameczka z tak sentymentalnymi zdjęciami super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tak patrzyłam na te zdjecia, to rzeczywiście jesteśmy podobne...:))

      Nie Kochana, to loczki są chwilowe :))) Na papierowych papilotach zrobione ;P

      Usuń
    2. No to masz szczęście bo bym Ci dała jakbyś takie prostowała ;) ale fajnie w takich loczkach Tobie, mnie tylko pasują kręcone jak są upięte do góry bo mam okrągłą buzię ;)

      Usuń
  7. Śliczna ramka, a jak ją przedstawiłaś !!! Cudo. Piękne zdjęcia, klimatyczne, przez chwilę mogłam przenieść się w przeszłość. Cudowne stare zdjęcia, uwielbiam takie pamiątki, są bezcenne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aga! FANTASTYCZNY pomysł z tą ramką!!! Wygląda zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczny pomysł. Podoba mi się pomysł z wystającym kwiatem poza ramkę :) wszystko mi się podoba ...

    OdpowiedzUsuń
  10. Agnieszko kolejny produkt, który mieć muszę... ale pewnie wysłałaś do mnie już paczuszkę, więc poczekam i zamówię za jakiś czas:) jesteś niesamowitą kopią Twojej mamy...z twarzy prawie jak dwie krople wody:)
    Aguś ściskam Ciebie mocno i zapraszam na konkurs:* buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) rameczka dziś debiutuje ;) miło, że ma taki pozywtywny odbiór ;)
      Konkurs... widziałam, ze znów trzema mózgownicę wysilić.:P muszę znaleźć chwilkę...:)

      Usuń
  11. Jakieś to wspaniałe, jestem totalnie oczarowana! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zwykle niebanalny pomysł dający wiele możliwości wykorzystania. Genialnie, prosto, zaskakująco,świetnie. W tej rameczce można zamknąć wszystko - ulotne chwile, marzenia, wspomnienia, kolor i zapach.Kalepusze z głów ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, bardzo symboliczna może być ta rameczka...:)
      pozdrawiam*

      Usuń
  13. cudowna :) i te sentymentalne zdjęcia...mała rączka - ach - ale się rozmarzyłam :)♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana wspaniały pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dawno nie widziałam czegoś tak pieknego w swojej prostocie! Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  16. wow pieknosci same genialny pomysl, sila w prostocie

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. jaka piękna! uwielbiam te Twoje pomysły za prostotę i elegancję w jednym. I na dodatek "wielorazowego użytku" :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna! Wróciły piekne wspomnienia na jej widok. W liceum kolega zrobił mi taki prezent, też na łancuszku była, tylko nie była otwierana, była juz złączona na stałe. W środku za szkłem zrobił mini ogródek. Nasypał piasku i poukładał suszone rośliniki i mech. Ciągle ją mam, tylko u rodziców w domu została, bo emigracja miała trwać tylko 2 lata, teraz zrobiłą się "na stałe" więc ramko-obrazek jest rzeczą na liście "do przywiezienia" :)
    Cudnego dnia xxx

    OdpowiedzUsuń
  19. Oryginalny pomysł:-) Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  20. Aguniu ogromnie sie wzruszylam...pomysl i aranzacje wspaniale, brak mi slow, rameczka prezentuje sie cudnie...
    Sciskam:-*

    OdpowiedzUsuń
  21. Piekny pomysl...
    i wspomnienia zamkniete w malej ramce...:)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochana... Ty to potrafisz stworzyć niesamowity klimat!Cudowne zdjęcia i cudowne wspomnienia i ta rameczka ach kapitalny pomysł!
    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  23. Niesamowity pomysł, jestem pod dużym wrażeniem. pozdrowienia :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawie, ciekawie uwielbiem wszystkie zdjęcia a te stare mają szczególny klimat

    OdpowiedzUsuń
  25. Naprawde swietny pomysl..wspaniala ramka!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Agus wlasnie dorwalam swiezutki numer Mm:) gratuluje kochana! :)))) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  27. Cos nowego, cos innego, cos czego jeszcze nie widzialam, jednym slowem IDEAL!
    Najpierw odbiore od mamy lampiony a pozniej pomysle o kolejnych zakupach :)))
    usciski

    OdpowiedzUsuń
  28. Wspanialy pomysl na prezent:-) Ty to masz talent Aga!

    OdpowiedzUsuń
  29. świetny pomysł...i przepiękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. :)))
Thank you for your comment. :)))
Merci pour me laisser un commentaire:)))

Custom Post Signature

Custom Post  Signature