Top Social

.

LIFESTYLE & INTERIOR BLOG

sobota, 4 maja 2013

CABLE PROBLEM czyli o tunelu na kable :)

I znów jestem:) 
Ostatnio bloguję wyjątkowo często:) 

A w dzisiejszym poście chciałam Wam pokazać jak ukryłam kable, które łączą telewizor ze sprzętami rtv ukryrtymi w komodzie. Komoda jest trochę przesunięta, nie jest centralnie pod telewizorem, tak jakoś wyszło z układu pokoju, ale dzięki temu mogę postawić obok telewizora, który wisi niczym obraz na ścianie, jakiś wazon, czy wspomnianą wczoraj hortensję :)

Pomysł nie jest mój, gdzieś kiedyś, dosyć dawno już, natknęłam się na podobną inspirację i uznałam, że to niezywkle prosty i efektowny sposób. Ukrywanie kabli w ścianie nie wchodzi u nas w grę, bo małżonek ciągle coś podłącza, przełącza, zmienia... Zatem ukrycie jednego kabla w tynku niewiele by dało. 




Materiał, którego trzeba użyć, musi być po prostu w kolorze ściany, a jeśli sprzęt już dawno jest zainstalowany i jak ja, nie odważylibyście się oodłączać kabli, żeby wygodnie je ukryć we wcześniej uszytym na maszynie tunelu, to pozostaje Wam igła z nitką i szycie na ścianie ;P 




Po pierwsze: trzeba kable razem spiąć, potem kawałek materiału przełożyć pod kable i zszyć ściegiem prostym (nie mam pojęcia jak się nazywa profesjonalnie taki ścieg...), tak żeby po ściągnięciu delikatnie nitki materiał się ładnie zmarszczył. Potem wystarczy szew odwrócić do tyłu, za kable i gotowe ;)))





Komoda ma dwoje drzwi, a pośrodku trzy półeczki. Wszystko co związane z dźwiękiem, grami, filmami dvd - jest ukryte. Dostęp jest tylko do dekodera :))) A ja wreszcie nie widzę tych "cudownych" dekoracji. A że komoda nie ma nóg, to nie widzę na dole kłębiących się kabli.






Uśmiech sceniczny ;P






Wiem, wiem..kiepsko wyrosły,
ale pieczenie to kompletnie nie moja bajka ;P
Raczej frajda dla Bąka :)


I przypominam jeszcze Kochani o możliwości zakupów po dużo niższych cenach! Dziś i jutro jeszcze trwa promocja na 3 produkty w moim sklepie. Zapraszam gorąco :))
Jest również opcja wysyłki za granicę oraz płatności Pay Pal ;)


Tutaj linki:

Pięknego, pięknego, pięknego weekendu życzę!!!!
love
agnie szka
44 komentarze on "CABLE PROBLEM czyli o tunelu na kable :)"
  1. ale sobie fajnie poradziłaś z tym tunelem :)
    a babeczkami się nie przejmuj wyrośnięte czy nie ale na pewno smaczne ;p
    oj kusisz kusisz
    udanego dnia
    buziaki
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana super :) adoptuje u siebie jeśli pozwolisz oczywiście:) Widzę, że u Was też wczoraj wypieki były :)
    Dzisiaj u nas słoneczko wyszło, mam nadzieję, że na dobre.
    Ściskam Marta

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam wszystkie kable w plastikowych szynach,
    pomalowanych na bialo. Moj M. rowniez nie lubi kablowych wystaw i zrobil wszystko sam ;))) Wymienic moja skrzynie na komode...ciezka sprawa, nie moge sie z nia rozstac, a na dwa mebelki miejsca brak ;)))
    Usciski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie wiem, że są takie rury i szyny na kable, ale jakoś mi się ten skandynawski pomysł na ubranko dla kabli spodobał:)))
      Ściskam***

      Usuń
  4. Igła jako "t" :))). Fajnie, że widać więcej komody, pomysł z ukryciem kabli odnotowuję w głowie. Mój tv stoi na podstawce i kable spinam gumką i chowam na za nogą podstawki. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł na ukrycie niechcianych kabli. Zapamiętam :).
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. No i kapitalnie, kable są estetycznie schowane i każdy jest zadowolony :) Komoda jest piękna! Kawał porządnego mebla.

    Uśmiech sceniczny bezzębny, tfu bezcenny ;)

    Pozdrawiam!

    p.s.jak dla mnie może codziennie coś wrzucać na bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Aga jak dla mnie to jest to! Za jakis czas kupujemy wiekszy tv na sciane i teraz juz wiem co zrobie z kablami:))) marzy mi sie bialy...;) koniecz pokaz nam cala komode:) jest niesamowita... a muffiny grunt aby smaczne byly:) dzis tez pieke i wlasnie od rana pozbywamy sie starych mebli z salonu! Ale sie ciesze! Wreszcie wyjde na balkon i posadze kwiaty... i to beda bratki ...haha po Twooich aranzacjach zakochalam sie w tym odcieniu;) duza buzka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, ten kolor bratków jest niesamowity, tylko, że nie wiem jak się sprawdzą, bo nigdy bratków tak nie sadziłam... Dokupiłam odtatnio jeszcze niecierpki i pełnokwiatowe begonie, tak na przekór wszechobecnym pelargoniom i surfiniom, zobaczymy co z tego będzie latem...)))
      Przecież już pokazałam całą komodę !!:))) :P Wystarczy dwa zdjęcia złożyć razem i widąć ją w całej okazołości ;))))

      Usuń
  8. Swietny pomysl z tym tunelem na kabelki:)
    a rysunki ... poznaje ta kreske - wiadomo dlaczego;))) mialam okazje poznac tworczosc synka:))
    buziaki Agus!
    P.S. A u nas slonko dzis wyszlo...w koncu;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) no tak, jego rysunki już poszły w świat ;P)))
      ściskam mocno***

      Usuń
  9. Ja mam wprawdzie na razie tv na ławie, ale jak kupimy ten ostateczny, większy, to na pewno zaiśnie jak u Ciebie... i też dostanę fioła na punkcie kabli ;)) Będę musiała je ukryć, a Twój sposób bardzo mi się podoba ;) Uśmiech sceniczny RULEZ ;D Całusy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są różne rury i tunele do kupienia, ale ja wolę :po swojemu : :P

      Usuń
  10. Też mam problem z kablami - na razie okręciłam cieniutką długą apaszką a na końcu zawiązałam kokardkę :)))
    Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Udany pomysł na ukrycie kabli. Tak nieokiełznana plątanina może doprowadzić do szału:)))
    Pozdrowienia dla synka:)

    OdpowiedzUsuń
  12. I bardzo fajnie Ci to wyszło. Ja miałam ten sam problem z kablami. Mąż jednak kupił taki specjalny plastikowy tunel do nich, który okleiłam taką samą tapeta jaką mam na ścianie i już nie widać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja właśnie jakoś nie umiałam się przekonać do tych rur.. ale pomysła z tapetą jest ciekawy ;))))

      Usuń
  13. Rewelacyjny pomysł z tymi kablami,szybko, prosto i tanio, czyli tak jak lubię;))))
    Komoda niepowtarzalna i piękna;)))
    A synuś uroczy i ten uśmiech...super!;)
    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  14. Super Ci wyszło:), kable to zmora:)

    Słodki bezzębny uśmiech:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny pomysł z tunelem.
    ale bezzębny uśmiech przebija wszystko!! i like it!

    OdpowiedzUsuń
  16. u nas nie ma telewizora, a kable i tak wszędzie się plączą :( najgorzej jest jak mężulek postanowi podłączyć się z komputerem do wieży i kable wędrują przez środek pokoju - żaden tunel nie pomoże. Ale u Ciebie super zadziałało. Prosty pomysł i mega efekt.
    Pieczenie to również nie moja bajka. Muffiny wyrastają średnio raz na 3 próby, a ciasta to zwykle zakalce ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie masz telewizora?
      A z kablem przez środek pokoju też jestem z pan brat, bo jak małżonek pracuje w domu, to ciągnie za sobą internet piętro niżej ;P))))

      Usuń
  17. Świetny pomysł!!! Ja też ostatnio męczyłam się z plątaniną kabli pod szafką TV. Kupiłam specjalne samoprzylepne plastikowe "łapki" i udało mi się wszystko upchnąć za szafką. Pozdrawiam sobotnio!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak, jak da się upchnąć, to po problemie. U mnie kawałek wystawał i nie dawało mi to spokoju, a tak mi się podoba i wolę niż plastikowe rury ;P
      ściskam*

      Usuń
  18. Świetny pomysł na szpecące kable :) super!

    OdpowiedzUsuń
  19. jak się nie doczekam wetknięcia w ścianę, to przemyślę Twój patent ;)
    P.S. Kociak to tonka?

    OdpowiedzUsuń
  20. Rewelacyjny pomysł, myślałam o czymś takim przy kablu od żyrandola, ale jakoś nie mogę się zabrać.
    Uśmiech i rysunek Twojego syna _ BEZCENNE :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, tak, w sumie to chyba nawet pomysł pojawił mi się w głowie z inspiracji lampami właśnie!! często na skandynawskich blogach kable od lamp i żyrandoli są właśnie w ten sposób ubrane ;)))
      pozdrawiam Kasiu*

      Usuń
  21. skąd ja znam te problem ;) tego pomysłu nie widziałam, ale chodzi mi po głwie bardzo podobny .. chciałam obkrecic albo kolorowymi skrawkami materiału albo wstązkami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też ciekawie :))) fajnie też wyglądają kable w tunelu udzierganym na szydełku:))

      Usuń
  22. Telewizora nie mam, ale za to mam dużo niechcianych i nieukrytych kabli :)
    Marta@Co Dziś Zjem Na Śniadanie?

    OdpowiedzUsuń
  23. Pomysłowe pierwszy raz widzę takie rozwiązanie

    OdpowiedzUsuń
  24. Super pomysł na zamaskowanie kabli :) ja ich sama szczerze nie znoszę :O moim zdaniem powinno być wszystko bezprzewodowe :p
    mój mąz zrobił taka fajna dziurę w ścianie i wszystkie kabeki są niewidoczne :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny pomysł z tunelikiem na kable!

    OdpowiedzUsuń
  26. Muszę przyznac, bardzo zacnie to wyszło :-)
    I aż mi sie zachciało babeczek o poranku ;-)

    OdpowiedzUsuń
  27. też keidyś planowałm taki ubranko dla kabli, ale na planowaniu się skończyło.....moze sie jeszcze zmobilizuję??

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. :)))
Thank you for your comment. :)))
Merci pour me laisser un commentaire:)))

Custom Post Signature

Custom Post  Signature