Top Social

.

LIFESTYLE & INTERIOR BLOG

sobota, 18 maja 2013

FIRST LESSON...








Za Wasze słowa w ostatnim poście, jestem niezmiernie zobowiązana...dziękuję Wam serdecznie.
love
agnie szka



25 komentarzy on "FIRST LESSON..."
  1. no slicznie:P
    u nas tez duzo dzieciaczkow chodzi jezdzic na konikach,ale za to w zamian trzeba koniki oporzadac ,wlasnie dzisiaj rozmawialam o tym ze znajoma ,jej corka chodzi do stajni pojezdzic sobie i mowila ze dzisiaj przy koniach bylo kupa roboty heee,dziecko zmeczone i szczesliwe:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) tak, to norma, ze konia trzeba przygotować, a potem "posprzątać". Ale to ma swoje dobre strony ;)

      Usuń
  2. och wow...trzymam kciuki!!
    ja ma jednego "zaprzyjaznionego" i dwa kucyki...osobiscie wole podziwiac i byc ciagnieta przez nie na sankach lub w dorozce;-)
    buziaku Aguniu:-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to pierwsza jazda... póki co, wiem, że mały się nie boi. Zobaczymy, jak będzie, czy będzie chciał się uczyć..:))
      :*

      Usuń
  3. Ooo, jak super! Nie boi się synuś dużego konika? Moja Mimi to czuje spory respekt... choć na mniejszych 'wierzchowcach' już nie raz sił próbowała...;)
    Uściski sobotniowieczorne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, w ogóle się nie bał, a to był jego pierwszy kontakt z końmi. No i pięknie mu poszło, ale jak to siedmiolatek, dziś zapał ma, a jutro zobaczymy... ;))

      Usuń
  4. Wspaniały dzień u Ciebie:) Koniki to takie cudowne stworzenia z duszą :) I Twoja fotorelacja pełna uroku:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję. Piękny sport. Może i ja się kiedys przełamię :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja może bym i spróbowała, bo nie umiem, ale nauka dla dwojga to już spory koszt..
      Pozdrawiam ciepło***

      Usuń
  6. Super! To są emocje:) pamiętam swoją pierwszą jazdę jakby to było wczoraj... buziaki i dobrej nocki Aguś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje, jako obserwatora, były spore ;) A Mały cały czas się uśmiechał na tym koniu, więc myślę, że będzie chciał chodzić. Jeśli tak, to ja chętnie go będę wozić, bo mam dosłownie 7 minut drogi, na rowerku by można podskoczyć :) To takie gospodarstwo agroturystyczne, mają ładne konie, jest bardzo czysto i spokojnie...pięknie można odpocząć :)

      Usuń
  7. Looks so fun!! Nice pics...
    By the way, I think I need to buy that Polish interior magazines...you are there!!!
    XX

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) yes, it was a wonderful day:) So quiet, nature, horses.. :))
      And this magazine - Moje Mieszkanie - you have to buy Paivi :)))))) I am there!:)) yupii!! :)
      Hugs**

      Usuń
  8. Kocham konie i też chciałabym, żeby mój synek w przyszłości miał z nimi kontakt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sam kontakt jest wspaniały. Sama nie jeżdżę, ale mamy od niedawna stadninę niedaleko, więc tak pomyślałam - pojedziemy, zobaczymy, może coś z tego będzie..:)
      Nauka na pewno jest przyjemna, ale poza jazdą dzieciak ma szansę nauczyć się czegoś więcej - dbania o zwierze, empatii, szacunku.. :) Zobaczymy, co z tego będzie ;)

      Usuń
  9. Bardzo bym chciała, żeby moja córa umiała jeździć na koniu, ale obawiam się, że nawet nie wsiądzie :) Tym bardziej gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, zachęcam, żeby spróbować, ale nie w cyrku, czy na deptaku w zakpoanem, o nie, taka wizyta w stajni, na łące, gdzie konie się pasą, żebu konia przyprowadzić, wyszczotkować, osiodłać... - to jest naprawdę wartościowe. Mój Bąk w ogóle się nie bał, a nie miał wcześniej kontaktu z końmi. Konik był rzeczywiście duży, ale dzieciaka wsadza instruktor, a schodzić z konia, a raczej ześlizgiwać, szybko się dziecko uczy ;))) To był wyjątkowy dzień. Jeśli masz taką możliwość, to śmiało o tym pomyśl:) Mój ma 7 lat i myślę, że to dobry czas..:))
      ***

      Usuń
  10. Również uwielbiam konie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. wspaniale, też o tym kiedyś myślałam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto spróbować :) sama nie wim, czy Mały będzie chciał się uczyć, no ale póki co mu się podobało ;)

      Usuń
  12. fajny odpoczynek na koniku :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. :)))
Thank you for your comment. :)))
Merci pour me laisser un commentaire:)))

Custom Post Signature

Custom Post  Signature